Header Top menu
Història
Sis autobusos clàssics, que formen part de la col·lecció de la Fundació TMB, s'han exhibit durant tot el cap de setmana al Parc del Fòrum. A més, l'espectacle de drons va fer una picada d'ullet al centenari de Metro i el Pegaso 6035A va fer un recorregut homenatjant els fets d'El 47.
El 25 de setembre de 1995 s'inaugurava l'esperada línia 2 de metro amb l'obertura del tram Sant Antoni-Sagrada Família. La nova línia, la primera concebuda com a accessible, incorporava els darrers avenços tecnològics i es convertia en un referent de modernitat.
El material mòbil del suburbà barceloní ha anat canviant models i aparença, amb trens cada cop més moderns, confortables i sostenibles, adaptant-se a les modes i als nous temps. Fem un repàs ràpid per l'aspecte exterior, centrant-nos en la policromia, que han tingut els trens que ens han transportat per les línies de metro durant aquests 100 anys.
Les instal·lacions del metro de Barcelona han acollit la convivència de diverses iniciatives artístiques amb els trajectes diaris de milers de viatgers per apropar la cultura a les persones usuàries.
Us convidem a veure com han canviat, amb el creixement de la xarxa i els canvis tecnològics, els mapes per orientar-se pel nostre suburbà
Participa i contesta el qüestionari que hem creat amb motiu dels 100 anys de la xarxa del Metro de Barcelona i entra en el sorteig dels diversos libres editats pel Centenari
El 5 de juliol de 1925, ara fa tot just 100 anys, s’obria al servei l’estació de Liceu. Amb ella es materialitzava també la primera ampliació del pioner tram del Gran Metro de Barcelona, el que avui coneixem com a línia 3.
El vehicle 412D Mercedes Benz - Sprinter, que va donar servei al Bus de Barri durant prop de 20 anys, serà un protagonista més de l’obra ‘Interferència 02’ que es representarà al passeig Lluís Companys de Barcelona els dies 5 i 6 de juliol.