Empresa

octubre 2018

La prioritat màxima és la seguretat i la salut dels treballadors i usuaris, per això es restringeixen les actuacions de manteniment en alguns trens. Els mesuraments, que han donat resultats negatius en totes les estacions i dependències, confirmen que no hi ha cap efecte en la qualitat de l’aire.
TMB desenvolupa un control exhaustiu per identificar el mineral en instal·lacions i vehicles, i planificar-ne la gestió segura o la retirada. Els mesuraments en l'ambient han donat resultats negatius en totes les estacions i dependències, de manera que no hi ha cap risc per a les persones
Línia elèctrica d'alta tensió / Foto: gencat.cat

Demana al Govern central el mateix tractament per a les més de 4.500 empreses, entre les quals TMB, que actualment estan en 25 kV pagant un sobrecost anual de 250 milions d' euros.

La marca Hola Barcelona arriba a Instagram, YouTube i Facebook / Imatge: TMB

Des de fa unes setmanes, la plataforma de serveis de mobilitat per a turistes i visitants Hola Barcelona ja té presència activa a les comunitats de Facebook, Instagram i Youtube, on ofereix continguts molt visuals i dinàmics per acompanyar l'experiència de viatge mentre es visita la ciutat.

Antoni Noguera, alcalde de Palma, saluda Enric Cañas, conseller delegat de TMB / Foto: Pep Herrero (TMB)

Antoni Noguera i responsables d'Endesa a Catalunya i Balears s'han reunit avui amb el conseller delegat, Enric Cañas, i directius de Bus, i després han visitat l'estació de càrrega ràpida del carrer Cisell.

Imatge

setembre 2018

Imatge evocadora de la fita dels 5.000 seguidors a Instagram
L’empresa es compromet a continuar aplicant el Conveni en la línia de diàleg i consens seguida fins ara
La xarxa de transport públic d'aquesta àrea urbana del sud de França, composta per 60 vehicles, dona servei a 125.000 habitants. El contracte s'iniciarà l'1 de gener del 2019 i tindrà una durada de 10 anys

agost 2018

TMB ha col·laborat en la logística dels actes de reconeixement a les víctimes aquest divendres al matí al centre de Barcelona

juliol 2018

La nova marca vol proporcionar l'oferta més completa i uns canals eficaços de relació amb els usuaris per esdevenir el referent del transport d'oci a la ciutat