Empresa

juny 2020

Imatge de la campanya 'Back to better mobilty' de la UITP

Per qualitat ambiental, perquè evita la congestió, perquè iguala les possibilitats de progrés econòmic i laboral. El futur és a les nostres mans.

Línia elèctrica d'alta tensió / Foto: gencat.cat

La petició pretén augmentar la competitivitat del sector industrial en un moment delicat per l'impacte econòmic de la Covid-19. 

Captura d'un dels vídeos de consells amb el personatge de Karma

L'etiqueta Covid-19, del canal de YouTube de TMB, reuneix vídeos amb consells de prevenció i amb iniciatives preses per l'empresa durant la pandèmia.

Visual de la campanya de recuperació del transport públic / Imatge: TMB

TMB estrena una campanya amb el personatge Karma i les mascaretes com a protagonistes, amb la missió de restablir la confiança dels usuaris en les xarxes de metro i bus com a espais sanitàriament segurs.

Rosa Alarcón, presidenta de TMB / Foto: Arxiu TMB
Estació del metro de Ciutat de Mèxic / Foto: Germán Rojas (Pixabay)

Els metros llatinoamericans veuen en perill la continuïtat de les operacions després dels efectes “devastadors” de la pandèmia.

maig 2020

Gerardo Lertxundi, conseller delegat de TMB / Foto: Pep Herrero (TMB)
Seu de la Comissió Europea a Brussel·les / Foto: Comissió Europea

A través de la UITP, més de 80 responsables d'empreses de gairebé 20 ciutats recorden a les institucions europees el paper clau del transport públic: quant a l'economia, la inclusió social, la salut i la sostenibilitat.