Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Tancament Temporal de Dos Dels Accessos de L'estació de Liceu Per Les Obres de Restitució Dels Pinacles
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
20.07.2025
Premsa TMB

Tancament temporal de dos dels accessos de l'estació de Liceu per les obres de restitució dels pinacles

A partir de demà un dels accessos, el de direcció Trinitat Nova que es troba davant del Liceu, romandrà tancat fins al 27 de juliol. Pel que fa a un dels accessos de direcció Zona Universitària, també el que es troba davant del Liceu, es tancarà del 27 de juliol al 3 d’agost. 

Aquestes obres serviran per millorar i arranjar l’estat actual dels elements de dos dels quatre accessos de l’estació situats a la Rambla per acomodar-los de nou als pinacles originals que tornaran a vestir l’estació de metro de Liceu. 

Imatge
L'andana de Liceu amb la decoració temàtica (any 2008) / Foto Arxiu TMB
L'andana de Liceu amb la decoració temàtica (any 2008) / Foto Arxiu TMB
< >L'andana de Liceu amb la decoració temàtica (any 2008) / Foto Arxiu TMB

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) tanca temporalment dos dels quatre accessos situats a la Rambla de l’estació de Liceu en diferents dies i durant una setmana cadascun. Els dos accessos que es tancaran són els que es troben davant del Liceu, l’accés direcció Trinitat Nova romandrà tancat del 21 al 27 de juliol i l’accés direcció Zona Universitària, del 27 de juliol al 3 d’agost. Aquestes intervencions serviran per arranjar la xapa frontal oxidada, pintar l’estructura metàl·lica lateral amb signes de corrosió i substituir el vidre lateral interior. Aquest tancament dels accessos coincideix amb el mes amb menys flux de passatge en aquesta estació.

Aquestes obres s’emmarquen en els treballs de millora dels accessos per acomodar de nou la zona on tornaran a col·locar-se els pinacles originals de 1925 de l’estació de Liceu amb motiu del Centenari de Metro. Aquests elements arquitectònics tornaran a vestir els dos accessos situats a la Rambla, a l’alçada del Liceu, i permetran recuperar l’aspecte original que tenien les dues entrades a l’estació l’any de la seva inauguració, el 5 de juliol de 1925. 

Tema
Transport
  • Altres temesHistòriaConceptesHistòricMobilitatPatrimoniInfraestructuraEstacióInstitucionsTMBLlocsLiceuServeiL3MetroAnys2025
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

L'andana de Liceu amb la decoració temàtica (any 2008) / Foto Arxiu TMB
Descarrega l’arxiu (2.6 MB)
Nota de premsa en pdf.
Descarrega l’arxiu (128.9 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Vista general del funicular de Montjuïc davant la senyalització de PMR.

El funicular de Montjuïc reprèn el servei després de les afectacions per les obres al col·lector d’aigües de Vila i Vilà

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de la banda basca ETS al Palau Sant Jordi

Transport
Esplanada anella Palau Sant Jordi / Font: BSM

Transport públic per al concert de Louis Tomlinson al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge
L'AMB celebra la primera gala de la Bicinit Metropolitana / Foto: AMB

La "Bicinit" de l’AMB: premis, reptes i el futur de la bici a la metròpolis

Transport

Últimes notícies

Cinquè aniversari del Centre TMB Salut. / Autor: Aleix Bonet

TMB referma el seu compromís amb la salut i el benestar de les persones treballadores en el cinquè aniversari del Centre TMB Salut

Empresa
Imatge
Captura del vídeo promocional de la batalla de línies de metro a Tik Tok / Imatge: TMB

Quina és la millor línia del metro segons els usuaris, al TikTok de TMB

Cultura i Oci

Les principals dades de tots els actes de la celebració del Centenari, al descobert

Empresa
Third-party content
Imatge
Treballadors a les obres del Transversal (març 1923) / Foto: Arxiu Fundació TMB

Des de la primera pedra al metro del futur....la història que ens transporta

Història

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons