Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. L'oficina d'objectes perduts de metro i bus es trasllada al Punt TMB Sagrada Família
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
25.03.2021
Marta Espinosa

L'oficina d'objectes perduts de metro i bus es trasllada al Punt TMB Sagrada Família

Imatge
L'oficina d'objectes perduts es trasllada al Punt TMB Sgrada Família / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
L'oficina d'objectes perduts es trasllada al Punt TMB Sgrada Família / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
< >L'oficina d'objectes perduts es trasllada al Punt TMB Sgrada Família / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
L'oficina d'objectes perduts es trasllada al Punt TMB Sgrada Família / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

El canvi s'ha fet coincidint amb la recent inauguració del quart centre d'atenció presencial al ciutadà, el més accessible de la xarxa, ubicat al vestíbul principal de l'estació de la L5 de metro.

Amb la recent inauguració fa unes poques setmanes del nou centre d'atenció presencial al ciutadà, el Punt TMB de Sagrada Família, s'aprofita perquè estigui aquí l'oficina d'objectes perduts. Així, a partir d'ara la recollida i entrega es gestiona íntegrament en aquest centre i no al Punt TMB d'Universitat, com es feia anteriorment. 

Si l'usuari ha perdut algun objecte al metro o als busos de TMB, ha d'omplir el formulari del web de TMB i aportar les seves dades i una descripció precisa de l'objecte per agilitzar la cerca. S'informarà via correu electrònic si l'objecte en qüestió s'ha localitzat a les nostres instal·lacions, i si s'ha trobat, l'usuari rebrà indicacions de les passes que haurà de fer per recuperar-lo.

Cita prèvia i gestions des de casa

Des del juliol, TMB ha potenciat la gestió online i la digitalització dels tràmits que es poden resoldre des de casa via telemàtica. Si cal anar al Punt TMB, es recomana demanar cita prèvia al web de TMB o bé al telèfon 900 70 11 49. Recordem que els quatre Punts TMB de la xarxa de metro compleixen les mesures de seguretat, higiene i desinfecció de prevenció de la Covid-19.

La inauguració del centre ha permès a TMB incrementar la capacitat d'atenció presencial, en uns moments en què hi ha limitació d'aforament per raons sanitàries, juntament amb els altres tres Punts TMB existents. L'objectiu és atendre el major nombre d'usuaris, reduint els temps d'espera i agilitzant al màxim les gestions.

Horaris d'atenció presencial

L'horari d'atenció al públic de les oficines d'atenció presencial situades a la xarxa de metro s'ha actualitzat. Així, tots els Punts TMB (Universitat, Sagrada Família, Diagonal i La Sagrera) obren els dies feiners de 8 a 20 hores. El Punt TMB de Sagrada Família atén a més els dissabtes en horari de 9 a 17.30 hores i els diumenges i festius de 9 a 14 hores. 

Darrera modificació
14.08.2023
Tema
Transport
  • ConceptesAccessibilitatAtenció al clientUsuarisInstitucionsTMBLlocsDiagonalLa SagreraSagrada FamíliaUniversitatServeiBusMetroAnys2021
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • Com funciona... la recollida d'objectes perduts al metro i als autobusos

Contingut relacionat

Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Cano al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge
Reunió del comité d'accessibilitat universal de TMB. /Foto: TMB

TMB analitza l’impacte del nou Codi d’Accessibilitat de Catalunya

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per als concerts de Myke Towers al Palau Sant Jordi

Transport
Presentació de la línia X3. /Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB posa avui en servei la nova línia de bus exprés X3 entre l’Hospitalet de Llobregat i Barcelona

Transport

Últimes notícies

Imatge
Influencers i #TMBTikTokers ahir al Telefèric / Foto:  Pep Herrero (TMB)

TMB presenta el seu perfil oficial a TikTok

Empresa
Imatge
La cantant Zahara va donar-ho tot al concert sorpresa a Universitat L2 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

La cantant Zahara amenitza els viatges en metro amb un concert a Universitat

Cultura i Oci
Imatge
L'empleada de Metro, Esther Marín, al vestíbul de l'estació de Paral·lel L2 / Foto: El Periódico

Esther Marín, agent d'atenció al client a l'L2, explica a El Periódico la seva vivència durant l'apagada

En xarxa
Third-party content
Imatge
Els participants del grup de treball de Transport per Cable de la UITP en la visita al Telefèric de Montjuïc / Foto:  Pep Herrero (TMB)

TMB s'incorpora a la comissió de Transport per Cable de la UITP

Empresa

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons