Header Top menu
TMB llança una campanya per donar a conèixer la línia 10 Sud de metro
Sota el lema 'La Marina és de 10' es vol popularitzar la connexió del barri barceloní amb l'Hospitalet i la resta de la xarxa de metro. La publicitat es podrà veure en autobusos, a les pantalles de metro i bus, al web de TMB i a les xarxes socials corporatives.
Apartir d'avui han començat a difondre’s els missatges de la campanya de promoció de la línia 10 Sud dissenyada per TMB per augmentar el coneixement i l’ús d’aquesta ampliació de la xarxa de metro, estrenada el 8 de setembre passat, entre els ciutadans de la Marina de Barcelona i l'Hospitalet, principalment.
La campanya té com a missatge central La Marina és de 10 i vol presentar de la línia 10 Sud com un transport útil, eficaç, innovador i connectat a l'àrea metropolitana, que potencia l’accessibilitat del barri de la Marina amb l'Hospitalet i la resta de Barcelona a través de la xarxa de metro. El públic destinatari són principalment els residents i treballadors del barri de la Marina, que per primer cop poden desplaçar-se per Barcelona i rodalia en metro.
La campanya comença avui en suports propis de TMB, en aquest sentit es podrà veure a l'exterior i interior d'alguns autobusos de TMB, als opis digitals de la xarxa de metro, l'espot a MouTV, falques a la megafonia del metro, el bàner al web de TMB i a les xarxes socials corporatives.
- ConceptesComunicacióMetro automàticRelacions institucionalsInstitucionsAjuntamentAltresTMBLlocsBarcelonaL'Hospitalet de LlobregatServeiMetroAnys2018