Header Top menu
TMB concentra l'atenció telefònica en el número gratuït 900 701 149
A partir del 17 de desembre, l'empresa atendrà telefònicament les consultes i dubtes dels usuaris sobre els serveis de metro i bus només a través del 900, que està operatiu els set dies de la setmana, de 8 a 21 hores.
A partir del proper dijous 17 de desembre, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) concentrarà les trucades sobre els serveis de metro i autobús en un únic telèfon d'atenció a client, el 900 701 149. És gratuït i està operatiu de dilluns a diumenge de 8.00 a 21.00 hores.
L'altre telèfon d'atenció al client de la companyia, el 902 075 027, deixarà d'estar operatiu aquest mateix dijous. Així, TMB unifica l'atenció als usuaris en aquest número gratuït 900, on s'atendran les consultes de tot tipus els set dies de la setmana.
Canals d'atenció al client
Des de TMB tenim actius diversos canals d’atenció i informació per atendre els usuaris més fàcilment, per fer gestions en línia i accedir a la informació que necessiten per viatjar amb transport públic.
A banda del telèfon, l'atenció relativa als seveis de metro i bus de Barcelona i la resta de transports que gestiona TMB es fa presencialment amb cita prèvia als Punts TMB de Diagonal, Universitat i La Sagrera, i telemàticament, a l'oficina virtual Punt TMB digital. Digitalment i sense moure's de casa es poden fer tota mena de gestions com ara: fer consultes, cercar un objecte perdut, presentar una queixa o suggeriment, pagar infraccions, presentar al·legacions, donar d'alta el perfil de família monoparental o nombrosa, demanar un justificant per incidència de metro, avisar de desperfectes i demanar hora als Punts presencials.
A les xarxes, a través de Twitter (perfil @TMBinfo) i de Facebook Messenger informem de l'estat del servei de dilluns a divendres, de 7 a 20 hores.