Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. TMB concentra l'atenció telefònica en el número gratuït 900 701 149
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
16.12.2020
Marta Espinosa

TMB concentra l'atenció telefònica en el número gratuït 900 701 149

Imatge
Estació del metro de Barcelona durant la fase 0 de desconfinament / Foto: Pep Herrero (TMB)
Estació del metro de Barcelona durant la fase 0 de desconfinament / Foto: Pep Herrero (TMB)
< >Estació del metro de Barcelona durant la fase 0 de desconfinament / Foto: Pep Herrero (TMB)
Estació del metro de Barcelona durant la fase 0 de desconfinament / Foto: Pep Herrero (TMB)

A partir del 17 de desembre, l'empresa atendrà telefònicament les consultes i dubtes dels usuaris sobre els serveis de metro i bus només a través del 900, que està operatiu els set dies de la setmana, de 8 a 21 hores.

A partir del proper dijous 17 de desembre, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) concentrarà les trucades sobre els serveis de metro i autobús en un únic telèfon d'atenció a client, el 900 701 149. És gratuït i està operatiu de dilluns a diumenge de 8.00 a 21.00 hores.

L'altre telèfon d'atenció al client de la companyia, el 902 075 027, deixarà d'estar operatiu aquest mateix dijous. Així, TMB unifica l'atenció als usuaris en aquest número gratuït 900, on s'atendran  les consultes de tot tipus els set dies de la setmana.

Canals d'atenció al client

Des de TMB tenim actius diversos canals d’atenció i informació per atendre els usuaris més fàcilment, per fer gestions en línia i accedir a la informació que necessiten per viatjar amb transport públic.

A banda del telèfon, l'atenció relativa als seveis de metro i bus de Barcelona i la resta de transports que gestiona TMB es fa presencialment amb cita prèvia als Punts TMB de Diagonal, Universitat i La Sagrera, i telemàticament, a l'oficina virtual Punt TMB digital. Digitalment i sense moure's de casa es poden fer tota mena de gestions com ara: fer consultes, cercar un objecte perdut, presentar una queixa o suggeriment, pagar infraccions, presentar al·legacions, donar d'alta el perfil de família monoparental o nombrosa, demanar un justificant per incidència de metro, avisar de desperfectes i demanar hora als Punts presencials. 

A les xarxes, a través de Twitter (perfil @TMBinfo) i de Facebook Messenger informem de l'estat del servei de dilluns a divendres, de 7 a 20 hores. 

Darrera modificació
14.08.2023
Tema
Transport
  • ConceptesAtenció al clientServeiInstitucionsTMBServeiBusMetroAnys2020
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • El web amplia els tràmits en línia dins els serveis d'Atenció al client

  • TMB potencia l’atenció a l’usuari i amplia els tràmits que es poden resoldre per via telemàtica

Contingut relacionat

Ja han arribat els primers trens històrics restaurats pel Centenari del metro a La Farinera / Foto:  Pep Herrero (TMB)

L’exposició de trens històrics restaurats pel Centenari del metro obrirà al públic la setmana del 10 de novembre

Transport
Imatge
Mostra de les noves pantalles d'informació al metro. /Foto: PEP HERRERO (TMB)

Possibles alteracions en els serveis de metro i bus amb motiu de la vaga general del 15 d'octubre

Transport
Imatge
Render del futur vestíbul singular que connectarà el DHub i l'estació de metro de Glòries / Foto: Ajuntament de Barcelona

Aprovat el projecte del nou vestíbul que connectarà l'estació de Glòries amb el DHub

Transport
Validació amb T-mobilitat / Foto: ATM

El bitllet senzill i el bitllet aeroport arriben a la T-mobilitat

Transport

Últimes notícies

Imatge
Estació de Tara. /Foto: Metrolink

El metro de Dublín dona les primeres passes per ser una realitat

En xarxa
Third-party content
Imatge
Imatge de l'estació de Gaudí / Foto: P. Herrero (TMB)

L'"estació fantasma" de Gaudí reneix com a espai expositiu

Empresa
Andana de l'estació 'fantasma' de Gaudí preparada per rebre les visites amb motiu del Centenari de metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB obre al públic per primera vegada l’estació fantasma de Gaudí, convertida en un espai expositiu

Empresa
Laia Bonet presenta la Cursa Centenari/ Foto: Miguel Ángel Cuartero

La cursa solidària del centenari del metro de Barcelona serà al novembre i recaptarà fons per la lluita contra l’ELA

Empresa

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons