Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. TMB concentra l'atenció telefònica en el número gratuït 900 701 149
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
16.12.2020
Marta Espinosa

TMB concentra l'atenció telefònica en el número gratuït 900 701 149

Imatge
Estació del metro de Barcelona durant la fase 0 de desconfinament / Foto: Pep Herrero (TMB)
Estació del metro de Barcelona durant la fase 0 de desconfinament / Foto: Pep Herrero (TMB)
< >Estació del metro de Barcelona durant la fase 0 de desconfinament / Foto: Pep Herrero (TMB)
Estació del metro de Barcelona durant la fase 0 de desconfinament / Foto: Pep Herrero (TMB)

A partir del 17 de desembre, l'empresa atendrà telefònicament les consultes i dubtes dels usuaris sobre els serveis de metro i bus només a través del 900, que està operatiu els set dies de la setmana, de 8 a 21 hores.

A partir del proper dijous 17 de desembre, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) concentrarà les trucades sobre els serveis de metro i autobús en un únic telèfon d'atenció a client, el 900 701 149. És gratuït i està operatiu de dilluns a diumenge de 8.00 a 21.00 hores.

L'altre telèfon d'atenció al client de la companyia, el 902 075 027, deixarà d'estar operatiu aquest mateix dijous. Així, TMB unifica l'atenció als usuaris en aquest número gratuït 900, on s'atendran  les consultes de tot tipus els set dies de la setmana.

Canals d'atenció al client

Des de TMB tenim actius diversos canals d’atenció i informació per atendre els usuaris més fàcilment, per fer gestions en línia i accedir a la informació que necessiten per viatjar amb transport públic.

A banda del telèfon, l'atenció relativa als seveis de metro i bus de Barcelona i la resta de transports que gestiona TMB es fa presencialment amb cita prèvia als Punts TMB de Diagonal, Universitat i La Sagrera, i telemàticament, a l'oficina virtual Punt TMB digital. Digitalment i sense moure's de casa es poden fer tota mena de gestions com ara: fer consultes, cercar un objecte perdut, presentar una queixa o suggeriment, pagar infraccions, presentar al·legacions, donar d'alta el perfil de família monoparental o nombrosa, demanar un justificant per incidència de metro, avisar de desperfectes i demanar hora als Punts presencials. 

A les xarxes, a través de Twitter (perfil @TMBinfo) i de Facebook Messenger informem de l'estat del servei de dilluns a divendres, de 7 a 20 hores. 

Darrera modificació
14.08.2023
Tema
Transport
  • ConceptesAtenció al clientServeiInstitucionsTMBServeiBusMetroAnys2020
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • El web amplia els tràmits en línia dins els serveis d'Atenció al client

  • TMB potencia l’atenció a l’usuari i amplia els tràmits que es poden resoldre per via telemàtica

Contingut relacionat

Imatge
Metro frenant a l'entrada d'una estació ./Foto: TMB

Normalitat a la línia 4 de metro un cop han finalitzat les obres de millora

Transport
Estació de Trinitat Nova de l'L4 de metro

La línia 4 de metro recupera dilluns la normalitat al servei després de les obres de millora

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Quevedo al Palau Sant Jordi

Transport
Obres de millora de l'L4. 2025 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Finalitza la primera fase d’obres de millora a l’L4 que permet reobrir el tram entre Verdaguer i Maragall

Transport

Últimes notícies

Tal com era l'estació de Correus l'any 1958 / Foto: Arxiu Fundació TMB

TMB obre al públic les “estacions fantasma” i diferents espais emblemàtics del metro de Barcelona

Empresa
Imatge
Xavier Flores, nou conseller delegat de TMB. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

Xavier Flores, conseller delegat de TMB, entrevistat a "El Economista"

En xarxa
Third-party content
Imatge
Tren sèrie 1000 de color blau i blanc en un taller de metro, als anys 70 / Foto: Arxiu Fundació TMB

L'evolució dels colors dels trens del metro: del negre i grana al blanc i vermell, passant pel blau i el crema

Cultura i Oci
Imatge
Un cotxe de la sèrie 300 a la portalada del carrer Sagunt / Foto: Marta Espinosa

El metro, protagonista dels guarniments de carrer a la Festa Major de Sants 2025

Societat

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons