Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. TMB concentra l'atenció telefònica en el número gratuït 900 701 149
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
16.12.2020
Marta Espinosa

TMB concentra l'atenció telefònica en el número gratuït 900 701 149

Imatge
Estació del metro de Barcelona durant la fase 0 de desconfinament / Foto: Pep Herrero (TMB)
Estació del metro de Barcelona durant la fase 0 de desconfinament / Foto: Pep Herrero (TMB)
< >Estació del metro de Barcelona durant la fase 0 de desconfinament / Foto: Pep Herrero (TMB)
Estació del metro de Barcelona durant la fase 0 de desconfinament / Foto: Pep Herrero (TMB)

A partir del 17 de desembre, l'empresa atendrà telefònicament les consultes i dubtes dels usuaris sobre els serveis de metro i bus només a través del 900, que està operatiu els set dies de la setmana, de 8 a 21 hores.

A partir del proper dijous 17 de desembre, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) concentrarà les trucades sobre els serveis de metro i autobús en un únic telèfon d'atenció a client, el 900 701 149. És gratuït i està operatiu de dilluns a diumenge de 8.00 a 21.00 hores.

L'altre telèfon d'atenció al client de la companyia, el 902 075 027, deixarà d'estar operatiu aquest mateix dijous. Així, TMB unifica l'atenció als usuaris en aquest número gratuït 900, on s'atendran  les consultes de tot tipus els set dies de la setmana.

Canals d'atenció al client

Des de TMB tenim actius diversos canals d’atenció i informació per atendre els usuaris més fàcilment, per fer gestions en línia i accedir a la informació que necessiten per viatjar amb transport públic.

A banda del telèfon, l'atenció relativa als seveis de metro i bus de Barcelona i la resta de transports que gestiona TMB es fa presencialment amb cita prèvia als Punts TMB de Diagonal, Universitat i La Sagrera, i telemàticament, a l'oficina virtual Punt TMB digital. Digitalment i sense moure's de casa es poden fer tota mena de gestions com ara: fer consultes, cercar un objecte perdut, presentar una queixa o suggeriment, pagar infraccions, presentar al·legacions, donar d'alta el perfil de família monoparental o nombrosa, demanar un justificant per incidència de metro, avisar de desperfectes i demanar hora als Punts presencials. 

A les xarxes, a través de Twitter (perfil @TMBinfo) i de Facebook Messenger informem de l'estat del servei de dilluns a divendres, de 7 a 20 hores. 

Darrera modificació
14.08.2023
Tema
Transport
  • ConceptesAtenció al clientServeiInstitucionsTMBServeiBusMetroAnys2020
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • El web amplia els tràmits en línia dins els serveis d'Atenció al client

  • TMB potencia l’atenció a l’usuari i amplia els tràmits que es poden resoldre per via telemàtica

Contingut relacionat

La revetlla de Sant Joan a la platja de la Nova Icària / Foto: Ajuntament de Barcelona

El metro de Barcelona funcionarà 43 hores sense interrupció i comptarà amb més trens per a la revetlla de Sant Joan

Transport
L'Exposició d'Autobusos Clàssics 2024 va reunit més de 10.000 assistents / Foto: Pep Herrero (TMB)

L’Exposició d’Autobusos Clàssics de Barcelona torna aquest cap de setmana a l’avinguda Maria Cristina

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per als concerts de Billie Eilish al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge roda de premsa tall estiu 2025 / Foto: Pep Herrero (TMB)

Les obres de millora del metro de Barcelona obligaran a tallar parcialment el servei a les línies 4 i 11

Transport

Últimes notícies

Les noves incorporacions com a personal de conducció de bus de TMB per aquest estiu 2025 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB incorpora avui 217 professionals de conducció per a bus

Empresa
El conseller delegat de TMB, Xavier Flores; el director de la xarxa de Metro, Òscar Playà i la directora de comunicació de TMB, Mònica Peinado, amb directius de metro en l'acte de posada en servei del darrer tren 7000 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB posa en servei el darrer dels 50 trens que han renovat el material mòbil de les línies 1 i 3 del metro

Empresa
Imatge
Imatge de l'estand de TMB i FGC a la UITP Summit d'Hamburg / Font:  TMB

L'aposta de TMB per la mobilitat sostenible s'exposa a la cimera internacional de la UITP

Empresa
Imatge
Els alumnes de 2n A de Primària de l'escola Auró, en un moment de la formació de TMB Educa / Foto: TMB

El programa TMB Educa presenta la seva primera activitat virtual

Cultura i Oci

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons