Header Top menu
El web amplia els tràmits en línia dins els serveis d'Atenció al client
El web ofereix noves gestions sobre infraccions que es poden tramitar a distància. Des de fa unes setmanes, es poden presentar al·legacions contra una percepció mínima. S'amplia així la secció d'Atenció al client.
El web de TMB recull la informació sobre les infraccions i els tràmits que es poden fer en el cas que no es respectin les prohibicions o no es compleixi la normativa vigent per als viatgers del transport públic.
Dins la pàgina d'Infraccions de la secció d'Atenció al client del web, l'usuari pot informar-se i fer gestions sobre els expedients per infracció, com ara abonar les percepcions mínimes mitjançant l'opció del pagament online, i ara també, des de fa uns dies, efectuar, en un únic tràmit en línia, l'al·legació contra una percepció mínima.
Només cal omplir un formulari. Per poder emplenar tots els camps, es necessita la butlleta que l'interventor lliura en el moment de la inspecció, així com tenir escanejat l'anvers i el revers del DNI o document anàleg.
Convé tenir en compte que el termini per presentar al·legacions és de 20 dies naturals des de la data de la intervenció i que presentar una al·legació no atura el termini per pagar. Es pot consultar tota la informació ampliada a la mateixa pàgina en què es troba el formulari.
- Altres temesInnovacióConceptesAtenció al clientComunicacióInformació al clientInternetInstitucionsTMBAnys2016