Carme Becerra

Campanya per promoure l’ús del transport públic a l’Hospitalet

La iniciativa, amb el lema 'Connectem L'Hospitalet', incideix en la idea d'enllaçar la ciutat amb la resta de l'àrea metropolitana, i destaca característiques essencials del transport públic com la sostenibilitat.

Aquesta setmana ha començat la difusió de la campanya Connectem L'Hospitalet en estacions de metro de la ciutat, tant amb suports publicitaris com a través del MouTV. La iniciativa (que l'Ajuntament de l'Hospitalet difon en xarxes socials amb l'etiqueta #TMBconnectaLH) posa de relleu que el servei que ofereix el transport públic és sostenible, ràpid i segur.

A les imatges es combinen els elements gràfics que fan referència al transport (els autobusos i el metro de TMB) amb punts d'interès del municipi com, per exemple, l'Hotel Porta Fira o l'Hospital de Bellvitge.

Creativitat de la campanya de promoció del transport públic a l'Hospitalet

Un extens servei de bus i metro

La segona ciutat més poblada de Catalunya compta amb una àmplia xarxa de transport públic (la majoria operada per TMB) que dona servei als veïns i, també, als habitants d'altres localitats que es desplacen a l'Hospitalet per raons de feina, estudis, lleure, etcèra.

Entre les línies d'autobús destaquen la V1 i l'H12, totes dues d'altes prestacions, pertanyents a la nova xarxa de bus, que va culminar el seu desplegament la tardor de l'any 2018. Pel que fa al metro, a l'Hospitalet hi ha 19 estacions de les línies 1, 5, 9 i 10. La darrera d'entrar en servei va ser Ciutat de la Justícia. La que serà la número 20, Ernest Lluch, ha entrat ja a la fase final dels treballs de construcció.

La campanya, que constarà de diferents materials gràfics, estarà activa fins a finals de setembre.

Darrera modificació: 
14.05.2021
Tema: 

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Últimes notícies