Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Normalització del Servei de Metro a Les Línies 1, 2 i 5 Després de Les Actuacions En La Infraestructura
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
30.08.2019
Premsa TMB

Normalització del servei de metro a les línies 1, 2 i 5 després de les actuacions en la infraestructura

Tal com estava previst, els trams Clot - Fondo i Paral·lel - Sagrada Família reobriran demà dissabte, mentre que dilluns es restablirà la circulació de trens entre Can Vidalet i Collblanc

Imatge
Nova plataforma de via a l'estació de Torras i Bages / Foto: TMB
Nova plataforma de via a l'estació de Torras i Bages / Foto: TMB
< >Nova plataforma de via a l'estació de Torras i Bages / Foto: TMB
Nova plataforma de via a l'estació de Torras i Bages / Foto: TMB

Demà dissabte, a l’inici del servei, quedarà normalitzat el tram Clot - Fondo de la línia 1 de metro que ha estat tancat per obres des del passat 29 de juny. Finalitza així, dins del termini fixat, l’actuació de manteniment extraordinari més important mai realitzada a la xarxa, que ha posat al dia un sector de túnel, situat sota la Meridiana, que té 65 anys d’antiguitat, i la seva continuació sota el barri de Sant Andreu, posat en servei fa 51 anys.

Els treballs han consistit en la renovació completa d’uns 9.000 metres lineals de via simple, la substitució i ampliació d’aparells de via, i la renovació de tota la senyalització. En un tram de via pròxim a Santa Coloma s’han aplicat mesures per reduir vibracions. Addicionalment s’han renovat cambres de baixa tensió i s’han ampliat cambres d’enclavament.

El tram Paral·lel - Sagrada Família de la línia 2 de metro també recuperarà la normalitat demà a les 5 del matí, tal com estava previst. La Generalitat ha renovat la via en diferents trams, amb una longitud total d’uns 1.500 metres, mitjançant la substitució de carrils i de les fixacions actuals per unes de noves que ofereixen unes prestacions mecàniques millors.

D’altra banda, dilluns vinent, 2 de setembre, a les 5 del matí, es restablirà el servei de la línia 5 de metro entre les estacions de Can Vidalet i Collblanc, que està suspès des del 29 de juliol. La Generalitat hi ha dut a terme treballs relacionats amb la posada en funcionament de la futura estació d’Ernest Lluch.

Tema
Transport
  • ConceptesObresInfraestructuraViesInstitucionsGeneralitatTMBLlocsBarcelonaL'Hospitalet de LlobregatSanta ColomaServeiL1L2L5MetroAnys2019
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Nova plataforma de via a l'estació de Torras i Bages / Foto: TMB
Nova plataforma de via a l'estació de Torras i Bages / Foto: TMB
Descarrega l’arxiu (57.34 KB)
Nova plataforma de via a l'estació de Torras i Bages / Foto: TMB
Nova plataforma de via a l'estació de Torras i Bages / Foto: TMB
Descarrega l’arxiu (57.34 KB)

També et pot interessar...

  • Finalitza la construcció de la nova plataforma de via a la línia 1 de metro

  • TMB inverteix 20 milions d’euros per renovar 9 km de vies de la línia 1 de metro aquest estiu

  • Talls parcials al servei de metro de les línies 2 i 5 durant el mes d'agost, per obres

Contingut relacionat

Vista de l'estadi Olímpic Lluís Companys a Montjuïc / Foto: BSM

Transport públic per als concerts d’Oques Grasses a l’Estadi Olímpic Lluís Companys

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert del grup Hombres G al Palau Sant Jordi

Transport
Esplanada anella Palau Sant Jordi / Font: BSM

Transport públic per al concert de Vetusta Morla al Palau Sant Jordi

Transport
Laia Bonet durant la presentació de l'estudi./Foto: M.A. Cuartero (TMB)

L’electrificació completa de la flota d’autobusos de TMB significarà un estalvi superior als 66 milions d’euros

Transport

Últimes notícies

Imatge
Exposició "Retrats amb història: grans persones grans de TMB" / Foto: M.A. Cuartero (TMB)

TMB s'adhereix el Dia Internacional de la Gent Gran connectant generacions a través del transport públic

Societat
La mostra dels negatius sobre vidre es pot veure a l'Espai Mercè Sala durant tot el mes d'octubre / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Fotografies singulars repassen la història dels transports públics de Barcelona, a l’Espai Mercè Sala del metro

Cultura i Oci
Foto arxiu TMB / Pep Herrero

Alteracions en el servei d’autobusos de TMB amb motiu de la convocatòria d’aturada avui dimarts 22 de setembre

Empresa
Imatge
Exhibició d'Autobusos Clàssics a Passeig de Gràcia / Foto: Pep Herrero (TMB)

Èxit rotund de visites en el nou emplaçament de l'Exhibició d'Autobusos Clàssics

Cultura i Oci
Gallery

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons