Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Empresa
  3. Vidal: “Reunirem El Consell D’Administració de TMB Per Plantejar-nos Tots Els Escenaris”
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
06.07.2017
Redacció

Vidal: “Reunirem el Consell d’Administració de TMB per plantejar-nos tots els escenaris”

Imatge
Mercedes Vidal, presidenta de TMB / Foto: Ajuntament de Barcelona
Mercedes Vidal, presidenta de TMB / Foto: Ajuntament de Barcelona
< >Mercedes Vidal, presidenta de TMB / Foto: Ajuntament de Barcelona
Mercedes Vidal, presidenta de TMB / Foto: Ajuntament de Barcelona

La presidenta considera una irresponsabilitat que el Comitè d’Empresa rebutgi l’arbitratge independent proposat per la Generalitat per tancar el conveni de Metro i posar fi a les vagues.

La presidenta de TMB i regidora de Mobilitat de l'Ajuntament de Barcelona, Mercedes Vidal, ha lamentat avui que els representants dels treballadors hagin anunciat el veto a l’última proposta del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies per solucionar el conflicte de Metro: un arbitratge voluntari acceptat per les dues parts i vinculant. L’empresa ja havia manifestat dimarts passat la disposició a acceptar-lo.

“La ciutadania ens exigeix un acord, i també els treballadors”, ha afirmat, després d’enumerar les tres oportunitats perdudes per arribar a acords en la negociació del conveni, iniciada a finals del 2015. La tercera era l’arbitratge independent, que no volen els sindicats del Comitè d’Empresa. “És una irresponsabilitat tancar aquesta porta”, ha valorat.

La presidenta de TMB ha anunciat que davant la situació de “bloqueig” la setmana vinent es reunirà el Consell d’Administració de l’empresa per “plantejar tots els escenaris i veure totes les sortides possibles”. La via d’oferir més millores “ja no té més recorregut quan la resposta sempre és més vagues”, ha apuntat.

En els àudios adjunts es pot reproduir el més destacat de la compareixença de Mercedes Vidal aquest matí.

 

"És una irresponsabilitat tancar la porta a un arbitratge extern que pot donar sortida a la situació de bloqueig que viu el metro." pic.twitter.com/oq2HrXgLWh

— Ajuntament de BCN (@bcn_ajuntament) 6 de juliol de 2017
Darrera modificació
07.07.2017
Tema
Empresa
  • ConceptesLaboralInstitucionsAjuntamentSindicatsTMBLlocsBarcelonaServeiMetroAnys2017
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • TMB accepta l'arbitratge proposat per Treball per resoldre el conflicte del conveni de Metro

Contingut relacionat

Imatge
Retolació lateral d'un autobús elèctric de TMB / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB publica la nova memòria de sostenibilitat corresponent a l'any 2025

Empresa
Joaquim Balsera, director de negocis corporatius, internacional i màrqueting de TMB, designat nou Secretari General d'ALAMYS / Foto: ALAMYS

Joaquim Balsera, nou secretari general de la ‘Asociación Latinoamericana de Metros y Subterráneos (ALAMYS)’

Empresa
Imatge
El CEO de TMB al 31è Comités Técnicos de ALAMYS

TMB presenta l'estudi sobre el retorn econòmic, social i mediambiental de la seva activitat al fòrum d'ALAMYS

Empresa
Imatge
Logotip del Metro Transversal / Arxiu TMB

El Transversal, un metro centenari

Empresa

Últimes notícies

Imatge genèrica Sant Joan / Font: TMB

Per la revetlla de Sant Joan TMB reforçarà el servei de metro que funcionarà 43 hores sense interrupció

Transport
Imatge
Detall panell instal·lat a l'estació de metro de Canyelles / Foto: Escola Deià

TMB i l'Escola d'Art Deià inauguren el projecte d'accessibilitat "Acostem Torre Baró" a l'estació de metro de Canyelles

Societat
Capçalera de sortida del Tour a Barcelona. /Foto: AJUNTAMENT DE BARCELONA

TMB reforçarà el servei de metro per facilitar la mobilitat durant els esdeveniments per al 'Gran départ' del Tour de França

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Ludovico Einaudi al Palau Sant Jordi

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons