Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Empresa
  3. Vidal: “Reunirem el Consell d’Administració de TMB per plantejar-nos tots els escenaris”
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
06.07.2017
Redacció

Vidal: “Reunirem el Consell d’Administració de TMB per plantejar-nos tots els escenaris”

Imatge
Mercedes Vidal, presidenta de TMB / Foto: Ajuntament de Barcelona
Mercedes Vidal, presidenta de TMB / Foto: Ajuntament de Barcelona
< >Mercedes Vidal, presidenta de TMB / Foto: Ajuntament de Barcelona
Mercedes Vidal, presidenta de TMB / Foto: Ajuntament de Barcelona

La presidenta considera una irresponsabilitat que el Comitè d’Empresa rebutgi l’arbitratge independent proposat per la Generalitat per tancar el conveni de Metro i posar fi a les vagues.

La presidenta de TMB i regidora de Mobilitat de l'Ajuntament de Barcelona, Mercedes Vidal, ha lamentat avui que els representants dels treballadors hagin anunciat el veto a l’última proposta del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies per solucionar el conflicte de Metro: un arbitratge voluntari acceptat per les dues parts i vinculant. L’empresa ja havia manifestat dimarts passat la disposició a acceptar-lo.

“La ciutadania ens exigeix un acord, i també els treballadors”, ha afirmat, després d’enumerar les tres oportunitats perdudes per arribar a acords en la negociació del conveni, iniciada a finals del 2015. La tercera era l’arbitratge independent, que no volen els sindicats del Comitè d’Empresa. “És una irresponsabilitat tancar aquesta porta”, ha valorat.

La presidenta de TMB ha anunciat que davant la situació de “bloqueig” la setmana vinent es reunirà el Consell d’Administració de l’empresa per “plantejar tots els escenaris i veure totes les sortides possibles”. La via d’oferir més millores “ja no té més recorregut quan la resposta sempre és més vagues”, ha apuntat.

En els àudios adjunts es pot reproduir el més destacat de la compareixença de Mercedes Vidal aquest matí.

 

"És una irresponsabilitat tancar la porta a un arbitratge extern que pot donar sortida a la situació de bloqueig que viu el metro." pic.twitter.com/oq2HrXgLWh

— Ajuntament de BCN (@bcn_ajuntament) 6 de juliol de 2017
Darrera modificació
07.07.2017
Tema
Empresa
  • ConceptesLaboralInstitucionsAjuntamentSindicatsTMBLlocsBarcelonaServeiMetroAnys2017
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • TMB accepta l'arbitratge proposat per Treball per resoldre el conflicte del conveni de Metro

Contingut relacionat

Imatge
Influencers i #TMBTikTokers ahir al Telefèric / Foto:  Pep Herrero (TMB)

TMB presenta el seu perfil oficial a TikTok

Empresa
Imatge
Els participants del grup de treball de Transport per Cable de la UITP en la visita al Telefèric de Montjuïc / Foto:  Pep Herrero (TMB)

TMB s'incorpora a la comissió de Transport per Cable de la UITP

Empresa
Imatge
La delegació iberoamericana del Banc Mundial a les instal·lacions de Triangle de TMB / Foto: Edu Pedrocchi (TMB)

Representants del Banc Mundial visiten TMB, com a operador referent en accessibilitat

Empresa
Imatge
Reconeixement durant l'apagada. /Foto: TMB

Barcelona reconeix a TMB per la seva tasca durant l'apagada energètica

Empresa

Últimes notícies

Imatge
La cantant Zahara va donar-ho tot al concert sorpresa a Universitat L2 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

La cantant Zahara amenitza els viatges en metro amb un concert a Universitat

Cultura i Oci
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Cano al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge
Reunió del comité d'accessibilitat universal de TMB. /Foto: TMB

TMB analitza l’impacte del nou Codi d’Accessibilitat de Catalunya

Transport
Imatge
L'empleada de Metro, Esther Marín, al vestíbul de l'estació de Paral·lel L2 / Foto: El Periódico

Esther Marín, agent d'atenció al client a l'L2, explica a El Periódico la seva vivència durant l'apagada

En xarxa
Third-party content

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons