Header Top menu
TMB se suma a la iniciativa #NoEtMoguis per contribuir a la contenció de la Covid-19
Les xarxes socials de la companyia difonen una campanya que reforça el missatge de conscienciació i d'agraïment als usuaris de metro i bus. Aquests dies el més prudent és quedar-se a casa, seguint les recomanacions de les autoritats sanitàries.
La Karma, el personatge prescriptor de les actituds i conductes cíviques als transports de TMB, és la protagonista de la nova campanya corporativa llançada amb motiu de la situació d'emergència de la Covid-19, que exigeix una vigilància i una cura especial en la manera com ens movem.
Sobre un fons vermell i amb el lema 'Si no és necessari, #NoEtMoguis', la Karma es transforma en una casa i s'adreça als usuaris del metro i els autobusos amb una actitud positiva i d'agraïment, per la comprensió que han mostrat amb les noves mesures d'ús i de comportament al transport públic, que en definitiva ajuden a prevenir el contagi de la malaltia.
El visual va acompanyat del següent missatge i se suma a les converses amb les etiquetes que són tendència a les xarxes socials: "Gràcies per quedar-te a casa. Fent cas de les recomanacions, ens en sortirem. #NoEtMoguis #JoEmQuedoACasa #covid19". La campanya es pot veure als perfils corporatius i d'atenció que TMB té a les xarxes socials (Twitter, Facebook, Instagram i YouTube) i també al sistema MouTV de les estacions de metro i interior d'alguns autobusos.
Aquests dies, Karma difondrà nous consells per prevenir i conscienciar sobre la situació d'emergència sanitària als transports públics, agraïnt el comportament responsable de la ciutadania per no sortir de casa si no és imprescindible i per mantenir les mesures d'higiene com rentar-se sovint les mans, entre d'altres recomanacions.