Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. TMB Aplica a Les Seves Xarxes Les Mesures de Prevenció de Contagis
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
13.03.2020
Premsa TMB

TMB aplica a les seves xarxes les mesures de prevenció de contagis

Des d'aquest dissabte se suspèn la venda de bitllets a bord dels autobusos, s'habilita la segona porta per pujar-hi i es tanquen les oficines d'atenció presencial

Imatge
Logotip de TMB a la seu de l'empresa
Logotip de TMB a la seu de l'empresa
< >Logotip de TMB a la seu de l'empresa
Logotip de TMB a la seu de l'empresa

Després que el departament de Territori i Sostenibilitat ha dictat avui una resolució per adaptar el funcionament del sistema de transport públic a les mesures recomanades per gestionar l’emergència sanitària provocada pel coronavirus, la Direcció de TMB ha pres decisions per traslladar-les al funcionament de les xarxes que gestiona a Barcelona i la seva àrea.

Així, pel que fa a la protecció dels treballadors, a partir de demà, dissabte 14 de març, se suprimirà la venda de bitllets senzills als autobusos de TMB i els conductors no faran atenció als usuaris. Els bitllets i targetes es podran continuar adquirint en les distribuïdores de les estacions de metro i de cinc parades d’autobús, a la botiga electrònica i l’app de TMB i en altres punts autoritzats, Així mateix, des de demà l’accés als autobusos es realitzarà per la segona porta, en comptes de la primera, que es mantindrà tancada en tot el recorregut.

L’atenció al client serà telefònica i telemàtica

També com a mesura de prevenció, TMB ha tancat aquesta tarda els Punts d’atenció situats a la xarxa de metro. A partir d’ara,  els serveis d’informació i d’atenció al client es prestaran únicament de manera telefònica i telemàtica.

L’empresa està reforçant els serveis d’higiene i neteja als vehicles i a les instal·lacions per evitar els contagis. Tot i així, d’acord amb el criteri de les autoritats sanitàries, es recomana a les persones més grans de 65 anys, i a qui pateixi malalties cròniques o diverses malalties o bé tingui un estat immunosuprimit, que evitin utilitzar els mitjans de transport públic col·lectiu en la mesura del possible.

En aquest sentit, TMB utilitzarà els seus canals de difusió per recordar aquestes recomanacions a les persones usuàries. Les empreses de Metro i Bus han elaborat un pla de contingència que preveu les solucions per mantenir els serveis davant de possibles baixes de personal.

D’altra banda, la Direcció de TMB, atenent les recomanacions de les autoritats sanitàries, ha decidit com a mesura preventiva la suspensió del Barcelona Bus Turístic i el Telefèric fins a nou avís.

Tema
Transport
  • ConceptesAtenció al clientSalutServeiUsuarisInstitucionsGeneralitatTMBServeiBusAnys2020
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Nota de premsa en PDF
Descarrega l’arxiu (125.31 KB)
Logotip de TMB a la seu de l'empresa
Logotip de TMB a la seu de l'empresa
Descarrega l’arxiu (38.29 KB)

També et pot interessar...

  • TMB difon consells de salut per prevenir el contagi de Covid-19

  • Mesures per compatibilitzar el funcionament del transport públic amb l'emergència sanitària

Contingut relacionat

Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per als tres concerts de Bad Gyal al Palau Sant Jordi

Transport
Tres dels busos de dos pisos elèctrics que entraran en servei al Barcelona Bus Turístic  / Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB rep els primers autobusos elèctrics de dos pisos

Transport
Sortida d'una edició anterior de la marató / Foto: Ajuntament de Barcelona

Línies d'autobús afectades per la Zurich Marató de Barcelona 2026

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Dani Fernández al Palau Sant Jordi

Transport

Últimes notícies

Imatge
Coautors i presentador posen amb el llibre / Foto: Ràdio Gràcia

El llibre 'La dona treballadora al metro de Barcelona', presentat a Ràdio Gràcia pels seus coautors

En xarxa
Third-party content
Imatge
Aspecte de l'estació de Barceloneta de l'L4 l'any 1977, un any després de la seva inauguració / Foto: Arxiu Fundació TMB (Puigfarran)

L'estació de metro de Barceloneta celebra 50 anys de la seva inauguració

Història
Yukiko Akagi, membre del jurat del certamen i 2n premi en la 51a edició del Concurs Maria Canals, tocant una peça al piano de mitja cua / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

El concurs musical Maria Canals baixa un piano de cua al metro

Cultura i Oci
Els treballadors de Metro ratifiquen la proposta de conveni que donarà estabilitat laboral i organitzativa / Foto: Arxiu (TMB)

La presència de les dones a la plantilla de TMB creix un 34% en la darrera dècada

Empresa

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons