Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. TMB Aplica a Les Seves Xarxes Les Mesures de Prevenció de Contagis
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
13.03.2020
Premsa TMB

TMB aplica a les seves xarxes les mesures de prevenció de contagis

Des d'aquest dissabte se suspèn la venda de bitllets a bord dels autobusos, s'habilita la segona porta per pujar-hi i es tanquen les oficines d'atenció presencial

Imatge
Logotip de TMB a la seu de l'empresa
Logotip de TMB a la seu de l'empresa
< >Logotip de TMB a la seu de l'empresa
Logotip de TMB a la seu de l'empresa

Després que el departament de Territori i Sostenibilitat ha dictat avui una resolució per adaptar el funcionament del sistema de transport públic a les mesures recomanades per gestionar l’emergència sanitària provocada pel coronavirus, la Direcció de TMB ha pres decisions per traslladar-les al funcionament de les xarxes que gestiona a Barcelona i la seva àrea.

Així, pel que fa a la protecció dels treballadors, a partir de demà, dissabte 14 de març, se suprimirà la venda de bitllets senzills als autobusos de TMB i els conductors no faran atenció als usuaris. Els bitllets i targetes es podran continuar adquirint en les distribuïdores de les estacions de metro i de cinc parades d’autobús, a la botiga electrònica i l’app de TMB i en altres punts autoritzats, Així mateix, des de demà l’accés als autobusos es realitzarà per la segona porta, en comptes de la primera, que es mantindrà tancada en tot el recorregut.

L’atenció al client serà telefònica i telemàtica

També com a mesura de prevenció, TMB ha tancat aquesta tarda els Punts d’atenció situats a la xarxa de metro. A partir d’ara,  els serveis d’informació i d’atenció al client es prestaran únicament de manera telefònica i telemàtica.

L’empresa està reforçant els serveis d’higiene i neteja als vehicles i a les instal·lacions per evitar els contagis. Tot i així, d’acord amb el criteri de les autoritats sanitàries, es recomana a les persones més grans de 65 anys, i a qui pateixi malalties cròniques o diverses malalties o bé tingui un estat immunosuprimit, que evitin utilitzar els mitjans de transport públic col·lectiu en la mesura del possible.

En aquest sentit, TMB utilitzarà els seus canals de difusió per recordar aquestes recomanacions a les persones usuàries. Les empreses de Metro i Bus han elaborat un pla de contingència que preveu les solucions per mantenir els serveis davant de possibles baixes de personal.

D’altra banda, la Direcció de TMB, atenent les recomanacions de les autoritats sanitàries, ha decidit com a mesura preventiva la suspensió del Barcelona Bus Turístic i el Telefèric fins a nou avís.

Tema
Transport
  • ConceptesAtenció al clientSalutServeiUsuarisInstitucionsGeneralitatTMBServeiBusAnys2020
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Nota de premsa en PDF
Descarrega l’arxiu (125.31 KB)
Logotip de TMB a la seu de l'empresa
Logotip de TMB a la seu de l'empresa
Descarrega l’arxiu (38.29 KB)

També et pot interessar...

  • TMB difon consells de salut per prevenir el contagi de Covid-19

  • Mesures per compatibilitzar el funcionament del transport públic amb l'emergència sanitària

Contingut relacionat

Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Dani Martín al Palau Sant Jordi

Transport
Esplanada anella Palau Sant Jordi / Font: BSM

Transport públic per al concert del grup Rüfüs Du Sol al Palau Sant Jordi

Transport
Arcs d'entrada al recinte firal d'una edició anterior / Foto: Ajuntament de Barcelona

Transport públic per a la Feria de Abril de Catalunya 2026

Transport
El metro és el transport recomanat per viure la diada de Sant Jordi al centre de Barcelona / Foto: TMB

El metro desplega enguany la major oferta de servei en una diada de Sant Jordi

Transport

Últimes notícies

Imatge
La desapareguda estació de Ferran l'any 1946 / Foto: Arxiu Fundació TMB (Brangulí)

La desapareguda estació de Fernando es va inaugurar fa 80 anys

Història
Imatge
Visites al ZAL durant l'Open barris. /Foto: PEP HERRERO

El taller de TMB al ZAL s’obre al públic amb l’Open Barri

Cultura i Oci
Imatge
Imatge bus línia H12 / Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB convida els usuaris de metro i bus a avaluar el servei en un macroestudi internacional

Societat
Cinquè aniversari del Centre TMB Salut. / Autor: Aleix Bonet

TMB referma el seu compromís amb la salut i el benestar de les persones treballadores en el cinquè aniversari del Centre TMB Salut

Empresa

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons