Header Top menu
Destacada presència de TMB en la 30 edició dels Comitès Tècnics d'ALAMYS

Tenerife ha acollit aquests dies d'inicis de juny els 30ns Comitès Tècnics de l'Associació Llatinoamericana de Metros i Subterranis, que ha reunit representants clau de l'àmbit ferroviari i de la mobilitat iberoamericana.
Aquesta setmana, l'Espai Cultural Caja Canarias de Santa Cruz de Tenerife ha acollit els 30ns Comitès Tècnics de l'Associació Llatinoamericana de Metros i Subterranis (ALAMYS) amb una àmplia presència de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB). Així, dilluns 2 la secretària general d'ALAMYS i directora de l'àrea d'administració i finances de TMB, Lola Bravo, i el vocal primer d'ALAMYS i conseller delegat de TMB, Xavier Flores van donar la benvinguda a la nombrosa comitiva, acompanyats de José Manuel Bermúdez, alcalde de Santa Cruz de Tenerife; María Fernández, directora general de Transports i Mobilitat del govern canari i Eulalia García, presidenta de Metrotenerife i consellera insular de Mobilitat.
En els seus parlaments, Xavier Flores i Lola Bravo van destacar que aquests dies es reuneixen més de 150 representants d'operadors i experts del sector de Llatinoamèrica, Espanya i Portugal per abordar temes relatius a la gestió, la planificació, el manteniment, l'operació i el màrqueting de metros i tramvies. Així, les seves intervencions van donar el tret de sortida a una setmana de treball tècnic, col·laboració i visió compartida cap a un sistema de transport innovador a Iberoamèrica.
4 dies, més de 60 ponències
TMB ha format part de diversos grups de treball i comitès, per exemple, dimarts, Jordi Micas, director de l'àrea tècnica de Metro, va exposar l'experiència del suburbà en monitoratge i bessó digital a la comissió de manteniment i el responsable de projectes, planificació de Metro, Roberto Páez, va explicar l'estratègia operativa al metro barceloní, dins el comitè d'operacions. Al migdia, Xavier Flores va dinamitzar el col·loqui "Com transmetre a l'usuari que el cost del transport és superior a la tarifa que paguen". I el mateix dimarts, TMB va intervenir en un grup de treball centrat en màrqueting, liderat per Joaquim Balsera, director de l'àrea de màrqueting i negocis corporatius de TMB, on l'operador català va explicar la seva visió i estratègia respecte de les campanyes de civisme i les accions de marca i també va posar com a exemple la campanya del centenari de Metro; a més de parlar de la comunitat digital de TMB.
Durant cinc dies, de l'1 al 5 de juny, els comitès han reunit més de 150 representants de metros, tramvies, ferrocarrils, autoritats de transport i altres entitats del sector ferroviari, a més d'altres convidats amb què col·labora ALAMYS, tant d'Espanya com de Portugal i d'Iberoamèrica.
- Altres temesTransportConceptesComunicacióInformació al clientRelacions institucionalsInstitucionsAltresTMBServeiBusMetroAnys2025