Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Empresa
  3. El 31è Congrés d’Alamys se celebrarà del 12 al 16 de novembre a Barcelona
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
09.11.2017
Toni Bravo

El 31è Congrés d’Alamys se celebrarà del 12 al 16 de novembre a Barcelona

Imatge
Vestíbul del recinte Gran Via de Fira de Barcelona, on se celebrarà el Congrés d'Alamys / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
Vestíbul del recinte Gran Via de Fira de Barcelona, on se celebrarà el Congrés d'Alamys / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
< >Vestíbul del recinte Gran Via de Fira de Barcelona, on se celebrarà el Congrés d'Alamys / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
Vestíbul del recinte Gran Via de Fira de Barcelona, on se celebrarà el Congrés d'Alamys / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Les sessions de l'agrupació de metros llatinoamericans tindran lloc al mateix temps que l'Smart Mobility World Congress, al recinte Gran Via de Fira de Barcelona.

El Congrés d'Alamys, la trobada anual de l'Associació Llatinoamericana de Metros i Subterranis, se celebrarà a la Fira de Barcelona del 12 al 16 de novembre amb l'objectiu principal d'apropar i consolidar l'intercanvi d'experiències, necessitats i projectes per millorar el servei en els sistemes de transport ferroviari.

El congrés girarà al voltant del paper del transport públic com a eina per a la millora de la qualitat de vida dels ciutadans. En són coorganitzadors TMB, FGC, Tram i l'ATM.

Com a prèvia, el dia 12 els membres d'Alamys es reuniran en assemblea, la número 31, entre altres coses per escollir nova presidència, ja que finalitza el mandat de Mercedes Vidal, presidenta de TMB.

Els presidents entrant i sortint protagonitzaran la inauguració formal del congrés, el dia 14. En altres sessions intervindran el conseller delegat de TMB, Enric Cañas, i altres directius de l'empresa. Els assistents podran participar l'últim dia en una visita tècnica a la línia 9 Sud de metro, que inclourà recorreguts guiats per una estació i pels tallers de ZAL.

Alamys es va crear l'any 1986 amb l'objectiu de facilitar l'intercanvi d'experiències i tecnologies entre els països de Llatinoamèrica i de la península Ibèrica pel que fa al transport urbà ferroviari. TMB és membre actiu d'Alamys i dels diferents comitès i òrgans, i des del 2013 n'exerceix la presidència.

Imatge
31è Congrés d'Alamys a Barcelona / Imatge: web Alamys

Els organitzadors de la trobada, que es fa en col·laboració amb l'Smart Mobility World Congress 2017 i al mateix recinte firal de l'Hospitalet de Llobregat, han publicat un vídeo promocional per anar escalfant motors. Amb Barcelona com a exemple, mostra com els transports públics són una eina fonamental en la millora de la qualitat de vida dels ciutadans de les grans ciutats.

Darrera modificació
10.11.2017
Tema
Empresa
  • ConceptesRelacions institucionalsInstitucionsAltresAltres operadorsTMBLlocsL'Hospitalet de LlobregatAnys2017
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • El 30è congrés anual d’Alamys es reuneix a Santiago de Xile

Contingut relacionat

Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB adquireix els primers vehicles de manteniment 100% elèctrics per a la xarxa de Metro

Empresa
Línia 2 de metro. /Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB licita els 39 trens nous que permetran augmentar la capacitat i la freqüència del metro de Barcelona

Empresa
Imatge
Estació AMBici a Sant Joan Despí. /Foto: AMB

L’AMBici amplia el seu horari fins a les 2 de la matinada a partir de l’1 d’agost

Empresa
Imatge
Visita de portes obertes als simuladors del metro.

300 persones visiten els simuladors de TMB per "conduir" el metro per un dia

Empresa

Últimes notícies

Imatge
Un cotxe de la sèrie 300 a la portalada del carrer Sagunt / Foto: Marta Espinosa

El metro, protagonista dels guarniments de carrer a la Festa Major de Sants 2025

Societat
Imatge
Scaramouche baixa al Metro. Catalunya. 2017. Herero. AFTMB 600x400

La xarxa de metro, 100 anys d'històries i de cultura itinerant

Cultura i Oci
Imatge
Composició feta a partir de diversos plànols del metro de Barcelona / Disseny: TMB

L’evolució dels plànols de la xarxa del metro de Barcelona al llarg dels seus cent anys d’història

Història
El piano de paret porta des del mes de març instal·lat a l'estació de Diagonal, ara es quedarà de forma permanent al metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

El metro de Barcelona tindrà de forma permanent un piano a l’estació de Diagonal

Cultura i Oci

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons