Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. Tancat l'accés Tarragona de l'intercanviador de la plaça d'Espanya per obres d'accessibilitat
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
02.02.2021
Redacció

Tancat l'accés Tarragona de l'intercanviador de la plaça d'Espanya per obres d'accessibilitat

Imatge
Pas entre andanes de la línia 1 de metro que serà substituït i completat amb ascensors / Foto: Pep Herrero (TMB)
Pas entre andanes de la línia 1 de metro que serà substituït i completat amb ascensors / Foto: Pep Herrero (TMB)
< >Pas entre andanes de la línia 1 de metro que serà substituït i completat amb ascensors / Foto: Pep Herrero (TMB)
Pas entre andanes de la línia 1 de metro que serà substituït i completat amb ascensors / Foto: Pep Herrero (TMB)

Tancament d'un accés a l'intercanviador de plaça Espanya per les obres d'adaptacióhttps://t.co/4T2mBxVsff pic.twitter.com/hcl3B8R1wU

— Territori (@territoricat) February 1, 2021
Vist a la xarxa
Veure el contingut original

L’execució de les obres d’adaptació a persones amb mobilitat reduïda de l’intercanviador de la plaça d'Espanya comporten des d'ahir, 1 de febrer, el tancament d’un dels seus accessos des de la superfície. En concret, està tancat l’accés Tarragona corresponent a l'estació de metro Espanya de la línia 1, situat  al costat del centre comercial Les Arenes, durant un període aproximat de 14 mesos. L'accés alternatiu més pròxim és el de Creu Coberta, situat davant de l'hotel Plaza.

Aquesta afectació s’emmarca en els treballs per a millorar l’accessibilitat d’aquest potent nus de la xarxa de metro i d’FGC, que el Departament de Territori i Sostenibilitat va posar en marxa l’estiu passat. En l'àmbit de l'estació de metro de la línia 1 els treballs consistiran en la instal·lació d’un ascensor carrer-vestíbul a la confluència de la plaça amb el carrer de Tarragona, la construcció d’un vestíbul al costat del centre comercial i la implantació d’un ascensor directe a l’andana sentit Hospital de Bellvitge, i la substitució de l’actual passera metàl·lica de canvi d’andana per una de nova i la instal·lació de dos nous ascensors a l’extrem de les andanes.

Darrera modificació
03.02.2021
Tema
Transport
  • ConceptesAccessibilitatObresServeiInfraestructuraIntercanviadorInstitucionsGeneralitatServeiL1MetroAnys2021
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • La reforma de l’intercanviador de la plaça d’Espanya el potenciarà i el farà accessible

Contingut relacionat

La revetlla de Sant Joan a la platja de la Nova Icària / Foto: Ajuntament de Barcelona

El metro de Barcelona funcionarà 43 hores sense interrupció i comptarà amb més trens per a la revetlla de Sant Joan

Transport
L'Exposició d'Autobusos Clàssics 2024 va reunit més de 10.000 assistents / Foto: Pep Herrero (TMB)

L’Exposició d’Autobusos Clàssics de Barcelona torna aquest cap de setmana a l’avinguda Maria Cristina

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per als concerts de Billie Eilish al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge roda de premsa tall estiu 2025 / Foto: Pep Herrero (TMB)

Les obres de millora del metro de Barcelona obligaran a tallar parcialment el servei a les línies 4 i 11

Transport

Últimes notícies

Les noves incorporacions com a personal de conducció de bus de TMB per aquest estiu 2025 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB incorpora avui 217 professionals de conducció per a bus

Empresa
El conseller delegat de TMB, Xavier Flores; el director de la xarxa de Metro, Òscar Playà i la directora de comunicació de TMB, Mònica Peinado, amb directius de metro en l'acte de posada en servei del darrer tren 7000 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB posa en servei el darrer dels 50 trens que han renovat el material mòbil de les línies 1 i 3 del metro

Empresa
Imatge
Imatge de l'estand de TMB i FGC a la UITP Summit d'Hamburg / Font:  TMB

L'aposta de TMB per la mobilitat sostenible s'exposa a la cimera internacional de la UITP

Empresa
Imatge
Els alumnes de 2n A de Primària de l'escola Auró, en un moment de la formació de TMB Educa / Foto: TMB

El programa TMB Educa presenta la seva primera activitat virtual

Cultura i Oci

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons