Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. Nova fase d'obres de millora de l'accessibilitat de l'intercanviador de Maragall (L4 i L5)
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
01.03.2023
Laura Martínez

Nova fase d'obres de millora de l'accessibilitat de l'intercanviador de Maragall (L4 i L5)

Imatge
Estació de Maragall de la línia 5 de metro / Foto: Arxiu TMB
Estació de Maragall de la línia 5 de metro / Foto: Arxiu TMB
< >Estació de Maragall de la línia 5 de metro / Foto: Arxiu TMB
Estació de Maragall de la línia 5 de metro / Foto: Arxiu TMB

Els treballs per adaptar l'estació de l'L5 i la correspondència amb L4 comporten el tancament de l'accés de Ramon Albó i el passadís de connexió entre les dues línies, que s'haurà de fer per l'exterior.

El departament de Territori i Sostenibilitat ha iniciat una nova fase de les obres de millora de l'accessibilitat de l'intercanviador de metro de Maragall (L4 i L5). Aquests treballs, amb una inversió de 14,4 M€ comporten modificacions en l'accés a l'estació de l'L5 (tancament de l'accés de Ramon Albó) i en la correspondència amb l'L4 (aquest intercanvi s'ha de fer per l'exterior). Amb l'objectiu d'aconseguir la total adaptació de l'intercanviador de Maragall ja es va completar l'adaptació de l'L4.

La millora de l’accessibilitat comporta la instal·lació a L5 d'un ascensor de carrer i la reconfiguració de l'espai interior per a situar-hi un ascensor que connecti amb l'andana. Al passadís entre L5 i L4 es formaran rampes per eliminar les actuals escales i s'instal·laran dos ascensors de connexió amb els diversos nivells amb les andanes de L4. També es farà el recrescut de les andanes de l'L5.

Actualment, estan adaptades 152 de les 163 estacions en servei a la xarxa de metro de l’àrea de Barcelona, el 93% del total. El Departament de la Vicepresidència i de Polítiques Digitals i Territori i està treballant per a completar l’adaptació de tota la xarxa, així com millorar l’accessibilitat d’estacions ja adaptades

 

🚇Nova fase a les obres d'adaptació de l'intercanviador de Maragall (L4 i L5)

🚧 Els treballs a l’estació de l’L5 i la correspondència amb L4 comportaran modificacions en l’accés de les persones usuàries

✔️ Inversió: 14,4 MEURhttps://t.co/xSDO3r9Igl pic.twitter.com/bWG6dn3u0W

— Territori (@territoricat) February 24, 2023
Darrera modificació
01.03.2023
Tema
Transport
  • ConceptesAccessibilitatObresServeiInfraestructuraIntercanviadorInstitucionsGeneralitatTMBLlocsMaragallServeiMetroAnys2023
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • Comencen els treballs per a l'adaptació a PMR de l'intercanviador de Maragall (L4 i L5)

  • En licitació les obres de millora de l'accessibilitat de l'estació de metro de Maragall

  • Adjudicades les obres d’adaptació de l’intercanviador de metro de Maragall

  • En servei el nou vestíbul adaptat de l'estació Maragall de la línia 4 de metro

Contingut relacionat

Estació de Trinitat Nova de l'L4 de metro

La línia 4 de metro recupera dilluns la normalitat al servei després de les obres de millora

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Quevedo al Palau Sant Jordi

Transport
Obres de millora de l'L4. 2025 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Finalitza la primera fase d’obres de millora a l’L4 que permet reobrir el tram entre Verdaguer i Maragall

Transport
Imatge
Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Fotos: Tots els detalls de les obres d'aquest estiu a l'L4

Transport
Gallery

Últimes notícies

Tal com era l'estació de Correus l'any 1958 / Foto: Arxiu Fundació TMB

TMB obre al públic les “estacions fantasma” i diferents espais emblemàtics del metro de Barcelona

Empresa
Imatge
Xavier Flores, nou conseller delegat de TMB. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

Xavier Flores, conseller delegat de TMB, entrevistat a "El Economista"

En xarxa
Third-party content
Imatge
Tren sèrie 1000 de color blau i blanc en un taller de metro, als anys 70 / Foto: Arxiu Fundació TMB

L'evolució dels colors dels trens del metro: del negre i grana al blanc i vermell, passant pel blau i el crema

Cultura i Oci
Imatge
Un cotxe de la sèrie 300 a la portalada del carrer Sagunt / Foto: Marta Espinosa

El metro, protagonista dels guarniments de carrer a la Festa Major de Sants 2025

Societat

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons