Header Top menu
El metro, com a part dels transports públics, és el servei més ben valorat a l'Hospitalet
Freqüència de pas, neteja i estat dels vehicles són els atributs més apreciats segons l'estudi de l'Observatori de Serveis Urbans.
El transport és el servei públic més ben valorat a l'Hospitalet. Això és el que conclou l'estudi realitzat per l'Observatori de Serveis Urbans (OSUR) a través d'una enquesta efectuada per Ipsos. Concretament, un 69% —7 de cada 10— dels enquestats de la segona ciutat més gran de Catalunya es mostren satisfets pels seus beneficis.
El més apreciat és la freqüència dels horaris del metro, el tren i el tramvia, així com l'estat de neteja i conservació dels vehicles. Les opinions positives arriben al 83%. És destacable que des del 2016 el municipi disposa de 17 estacions de metro, a més dels trens de rodalia de Renfe i FGC i del tramvia.
Després del transport, els serveis més ben valorats són la recollida d'escombraries, amb el 63% d'acceptació, i el subministrament d'aigua amb el 56%. En últim lloc, la neteja viària rep un 48% d'opinions positives enfront d'un 42% de negatives.
El Baròmetre OSUR és la primera enquesta de caràcter anual centrada a mesurar els índexs de satisfacció i l'evolució de la valoració ciutadana, en el seu rol de contribuents i usuaris, sobre els serveis públics municipals. També es poden consultar les dades del baròmetre corresponent a d'altres ciutats, així com les d'àmbit autonòmic i estatal.