Redacció

Fotos: el muntatge de la bifurcació del taller de la Sagrera

Dins l’obra de renovació integral de la infraestructura al túnel de la línia 1 de metro entre Clot i Baró de Viver ja s’han formigonat 1,8 quilòmetres de via.

Avui mostrem altres detalls de l’obra de modernització de la infraestructura de via i les instal·lacions de circulació de la línia 1 de metro. Sota la Meridiana i els carrers del districte de Sant Andreu, els treballs progressen al ritme previst per completar la renovació integral en dos mesos.

L’obra avança simultàniament en els tres sectors en què s’ha dividit, en cadascun dels quals es desmunta la via existent, es retira la runa, es munta la nova via amb les travesses i fixacions i finalment es cobreix la plataforma amb formigó. Fins avui s’han formigonat 1.800 metres de via simple.

Muntatge d’un aparell de tipus diagonal al túnel entre la Sagrera i Fabra i Puig / Foto: TMB
Muntatge d’un aparell de tipus diagonal al túnel entre la Sagrera i Fabra i Puig / Foto: TMB

A la dreta, llosa de formigó preparada per al muntatge de via entre Fabra i Puig i Sant Andreu / Foto: TMB
A la dreta, llosa de formigó preparada per al muntatge de via entre Fabra i Puig i Sant Andreu / Foto: TMB

Muntatge de via al túnel entre Torras i Bages i Trinitat Vella / Foto: TMB

Muntatge de via al túnel entre Torras i Bages i Trinitat Vella / Foto: TMB
Muntatge de via al túnel entre Torras i Bages i Trinitat Vella / Foto: TMB

Darrera modificació: 
20.07.2019
Tema: 

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Últimes notícies