Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Transport públic per a les Festes de Gràcia 2024
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
14.08.2024
Premsa TMB

Transport públic per a les Festes de Gràcia 2024

El metro funcionarà 67 hores sense interrupció del 16 al 18 d'agost

Imatge
Gresca i Torradet, gegants de Gràcia / Foto: Web Ajuntament de BCN
Gresca i Torradet, gegants de Gràcia / Foto: Web Ajuntament de BCN
< >Gresca i Torradet, gegants de Gràcia / Foto: Web Ajuntament de BCN

Amb motiu de la celebració de la Festa Major de Gràcia 2024, que tindrà lloc del 15 al 21 d’agost, s’aconsella la utilització del transport públic per anar a aquesta celebració tan popular i massiva.

TMB recomana l’ús de la xarxa de metro per als desplaçaments. Aquestes són les estacions més properes als diferents punts del barri de Gràcia on es faran les activitats programades per la festa major: 

L3 – Lesseps, Fontana, Diagonal

L4 – Joanic, Verdaguer

L5 – Diagonal, Verdaguer

El metro reforça amb més trens les línies L3 i L5 i amb més personal d’atenció, seguretat, neteja i manteniment a les estacions esmentades, que són les més concorregudes durant les festes. A més, cal destacar que les nits del 16 al 18 d’agost el metro funcionarà de forma continuada, per tant oferirà 67 hores de servei sense interrupció. Els trens circularan des de les 5 de la matinada de divendres, 16 d’agost, fins a les 12 de la nit del dia 18 (és a dir, fins a la finalització del servei de diumenge). Tot plegat afavorirà la mobilitat en transport públic.

Es suggereix, especialment als usuaris de les línies de metro 2, 4, 5 i 10 Nord, que planifiquin amb temps els seus desplaçaments i alternatives a causa dels talls d’estiu per obres de millora que afecten diversos trams.

Finalment recordar que també apropen a Gràcia les següents línies regulars d’autobús de TMB: D40, D50, H6, H8, H10, V15, V17, V19, 6, 7, 19, 22, 24, 27, 33, 34, 39, 47,114 i 116.

Per a més informació es pot consultar la secció avisos de servei del web de TMB.

Tema
Transport
  • Altres temesCultura i OciConceptesMobilitatOfertaServeiInstitucionsAjuntamentAltresTMBLlocsDiagonalFontanaGràciaJoanicLessepsVerdaguerServeiBusMetroAnys2024
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Gresca i Torradet, gegants de Gràcia / Foto: Web Ajuntament de BCN
Descarrega l’arxiu (62.16 KB)
Nota de premsa en PDF
Descarrega l’arxiu (151.5 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Santana al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge de la proposta ARS GRÀCIA

Una instal·lació interactiva sonora i visual millorarà l’experiència de viatge al passadís del metro de Passeig de Gràcia

Transport
Imatge
Projecte vestíbul Glòries i DHub / Foto: Ajuntament de Barcelona

Aprovat el projecte del nou vestíbul que connectarà el metro de Glòries amb l’interior del DHub

Transport
L'andana de Liceu amb la decoració temàtica (any 2008) / Foto Arxiu TMB

Tancament temporal de dos dels accessos de l'estació de Liceu per les obres de restitució dels pinacles

Transport

Últimes notícies

Presentació de la 'Crònica d'un viatge'

TMB presenta un nou espai digital per navegar al llarg dels 100 anys de la xarxa de metro

Empresa
Imatge
El carrer Sagunt es transformarà en la Línia 1 del metro a la Festa Major de Sants 2025 / Foto: web Sants 3 Ràdio

Un carrer homenatjarà el Centenari de Metro a la Festa Major de Sants

Societat
Third-party content
A la dreta de la imatge, el conseller delegat de TMB, Xavier Flores, rep el distintiu Queer Destinations Committed que entrega el CEO de Queer Destinations, Edgar Weggelaar / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

El telefèric de Montjuïc rep el distintiu ‘Queer Destinations Committed’

Empresa
Imatge
Un grup de visitants escolta les explicacions del supervisor, amb el Centre de Control de Metro, de fons / Foto: Pep Herrero (TMB)

Obrim el metro: primers visitants a les jornades de portes obertes del Centenari

Empresa

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons