Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. TMB reforçarà el servei de transport públic durant la diada de Sant Jordi a Barcelona
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
23.04.2024
Premsa TMB

TMB reforçarà el servei de transport públic durant la diada de Sant Jordi a Barcelona

Les línies de metro convencionals comptaran amb més personal i trens, mentre que els busos al centre de la ciutat adaptaran els recorreguts per la ‘superilla literària’

Imatge
El metro és el transport recomanat per viure la diada de Sant Jordi al centre de Barcelona / Foto: TMB
El metro és el transport recomanat per viure la diada de Sant Jordi al centre de Barcelona / Foto: TMB
< >El metro és el transport recomanat per viure la diada de Sant Jordi al centre de Barcelona / Foto: TMB
El metro és el transport recomanat per viure la diada de Sant Jordi al centre de Barcelona / Foto: TMB

Amb motiu de la celebració de la diada de Sant Jordi, demà dimarts 23 d’abril Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) recomana el metro per als desplaçaments fins als diferents actes que s’organitzen en aquesta tradicional jornada, especialment al centre de la ciutat. El servei de metro es reforçarà amb més trens a les línies convencionals a diverses franges horàries de la tarda, especialment a les línies 1, 2, 3 i 5, on es preveu que hi hagi més afluència d’usuaris. En torn a les 21 hores circularà fins a un 25% més d’oferta respecte al servei habitual de dia laborable. També s’ha preparat un desplegament especial de personal i efectius de seguretat i neteja a les estacions del sector central de Barcelona.

Respecte al transport de superfície, les múltiples activitats previstes per a la diada provocaran una ocupació de la via pública i espais tancats al trànsit que afectaran la circulació de les línies de bus de TMB en diverses zones al llarg de tot el dia, en forma de desviaments o limitacions de recorregut. Per exemple, al districte de Sants estaran afectades per la fira del llibre les línies de bus V5 i 115.

No obstant, les més importants alteracions es deriven de la ’superilla literària’, l’ampli espai al cor de l’Eixample tancat a la circulació de vehicles que es forma amb tot el Passeig de Gràcia, entre l’avinguda Diagonal i la Gran Via i entre els carrers de Balmes i de Pau Claris; un espai que aquest any també s’estén per tota la Rambla (de plaça Catalunya a Rambla Santa Mònica) i Gran de Gràcia. Les línies d’autobús afectades en aquest espai delimitat seran les següents: D50, H8, H10, V15, V17, 6, 7, 19, 22, 24, 33, 34, 52, 54 i les rutes vermella i blava del Barcelona Bus Turístic.

Des de TMB es recomana a la ciutadania que planifiqui el seu viatge amb suficient antelació. Per a més informació sobre les alteracions i recomanacions de transport públic es pot consultar la secció avisos de servei del web de TMB.

Tema
Transport
  • Altres temesCultura i OciConceptesCulturalMobilitatOfertaServeiInstitucionsAjuntamentTMBLlocsBarcelonaServeiBusMetroAnys2024
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

El metro és el transport recomanat per viure la diada de Sant Jordi al centre de Barcelona / Foto: TMB
El metro és el transport recomanat per viure la diada de Sant Jordi al centre de Barcelona / Foto: TMB
Descarrega l’arxiu (58.24 KB)
Nota de premsa en PDF
Descarrega l’arxiu (116.67 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Santana al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge de la proposta ARS GRÀCIA

Una instal·lació interactiva sonora i visual millorarà l’experiència de viatge al passadís del metro de Passeig de Gràcia

Transport
Imatge
Projecte vestíbul Glòries i DHub / Foto: Ajuntament de Barcelona

Aprovat el projecte del nou vestíbul que connectarà el metro de Glòries amb l’interior del DHub

Transport
L'andana de Liceu amb la decoració temàtica (any 2008) / Foto Arxiu TMB

Tancament temporal de dos dels accessos de l'estació de Liceu per les obres de restitució dels pinacles

Transport

Últimes notícies

Presentació de la 'Crònica d'un viatge'

TMB presenta un nou espai digital per navegar al llarg dels 100 anys de la xarxa de metro

Empresa
Imatge
El carrer Sagunt es transformarà en la Línia 1 del metro a la Festa Major de Sants 2025 / Foto: web Sants 3 Ràdio

Un carrer homenatjarà el Centenari de Metro a la Festa Major de Sants

Societat
Third-party content
A la dreta de la imatge, el conseller delegat de TMB, Xavier Flores, rep el distintiu Queer Destinations Committed que entrega el CEO de Queer Destinations, Edgar Weggelaar / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

El telefèric de Montjuïc rep el distintiu ‘Queer Destinations Committed’

Empresa
Imatge
Un grup de visitants escolta les explicacions del supervisor, amb el Centre de Control de Metro, de fons / Foto: Pep Herrero (TMB)

Obrim el metro: primers visitants a les jornades de portes obertes del Centenari

Empresa

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons