Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Suspès El Servei Continuat de Metro de La Pròxima Matinada
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
14.03.2020
Premsa TMB

Suspès el servei continuat de metro de la pròxima matinada

Avui els últims trens sortiran de les estacions d'origen a les 12 de la nit i la xarxa tornarà a obrir les portes a les 5 de la matinada de diumenge

Imatge
Imatge tren / Foto: TMB
Imatge tren / Foto: TMB
< >Imatge tren / Foto: TMB
Imatge tren / Foto: TMB

En coherència amb la recomanació general d'alentir l'activitat i reduir la vida social per frenar l'expansió del coronavirus, excepcionalment aquesta nit no es prestarà el servei continuat de la xarxa de metro com cada dissabte. La mesura ha estat adoptada per Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) en coordinació amb l'Autoritat del Transport Metropolità.

Per tant, aquest cap de setmana la xarxa de metro farà una pausa entre el dissabte i el diumenge. Els últims trens sortiran de les estacions d'origen de cada línia a les 12 de la nit i després no hi haurà circulació fins que la xarxa torni a obrir, a les 5 del matí de diumenge.

Recordem que el Govern de la Generalitat ha decretat el tancament de bars, cafeteries, restaurants i altres establiments de restauració, grans zones comercials, gimnasos, locals d'oci i en general els establiments que no siguin serveis bàsics o que no estiguin destinats a l'alimentació, en el marc de les mesures per contenir el contagi de Covid-19.

Per al transport públic, la indicació és de no utilitzar-lo si no és indispensable, sobretot les persones de més de 65 anys i de grups sensibles, i de complir les mesures que estan adoptant els operadors per protegir la salut dels usuaris i dels treballadors.

Atenció per interfonia, telefònica o telemàtica

En aquest sentit, a més del tancament de punts d'atenció presencial, la suspensió de la venda de bitllets a bord dels autobusos i l'habilitació de la segona porta per pujar-hi, avui s'està aplicant a la xarxa de metro la suspensió de l'atenció al client per part del personal de les estacions, que només intervindrà en situacions d'urgència. L'atenció es continuarà fent a través de la interfonia de les andanes i vestíbuls, el telèfon 900 701 149 (de dilluns a diumenge, de 8.00 a 21.00 h) i el Twitter (laborables de 7.00 a 20.00 h.).

TMB està adoptant aquestes mesures en línia amb el que marquen les autoritats competents i en el marc del Procicat, el pla mestre de protecció civil davant l'emergència sanitària. L'empresa també ha decidit la suspensió de visites, la prohibició de viatges i desplaçaments professionals, cancel·lar reunions, afavorir el teletreball i reforçar les mesures higièniques de vehicles i instal·lacions.

Així, es desinfecten diàriament amb aigua, detergent i lleixiu o altres desinfectants els espais d’ús col·lectiu i especialment, tots aquells elements susceptibles de ser tocats amb les mans. De forma general, es tracta totes les superfícies d’ús públic o compartit (seients, passamans, baranes, taules etc.) i tots els dispositius d’accionament (manetes i tiradors de portes, polsadors, botoneres i similars.

Tema
Transport
  • ConceptesAtenció al clientSalutServeiUsuarisInstitucionsATMGeneralitatTMBServeiMetroAnys2020
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Nota de premsa en PDF
Descarrega l’arxiu (128.14 KB)
Imatge tren / Foto: TMB
Imatge tren / Foto: TMB
Descarrega l’arxiu (148.4 KB)

També et pot interessar...

  • TMB aplica a les seves xarxes les mesures de prevenció de contagis

Contingut relacionat

Imatge
Nou vestíbul al DHUB. /Foto: TMB

Aquest estiu començaran les obres per completar la remodelació del vestíbul de l'estació Glòries de metro

Transport
Esplanada anella Palau Sant Jordi / Font: BSM

Transport públic per a l’espectacle ‘Disney On Ice’ al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge
Nova pantalla que mostra el pas del proper tren a l'andana de Can Boixeres / Foto: Pep Herrero (TMB)

La Generalitat licita les obres per a la millora dels tallers i cotxeres de metro a Can Boixeres

Transport
Imatge
Carnestoltes 2026 Ajuntament. /Foto: AJUNTAMENT DE BARCELONA

Afectacions en línies d'autobús per la celebració del Carnaval als barris de Barcelona i àrea metropolitana

Transport

Últimes notícies

Imatge
Guinardó (San Quintín) era el nom inicial de l'estació Guinardó / Hospital de Sant Pau, aquí el dia de la inauguració el 1974 / Foto: Arxiu Fundació TMB

Les línies del metro de Barcelona: dels números romans a la numeració aràbiga

Història
Imatge
Mapa dels punts Música al metro / Imatge: TMB

El projecte 'Música al metro' estrena un mapa amb la distribució dels punts musicals a la xarxa

Cultura i Oci
Imatge
Indicador de l'estació d'Aragó, anys 50 / Foto: Arxiu Fundació TMB

Com eren els primers indicadors per orientar-se pel metro

Història
Gallery
Imatge
Primera cronoescalada solidària al metro de Barcelona / Foto: Pep Herrero (TMB)

Obertes les inscripcions per a la segona cronoescalada solidària al metro

Societat

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons