Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Serveis mínims per a la vaga intermitent d'Autobusos del 15 al 19 de febrer
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
15.02.2016
Premsa TMB

Serveis mínims per a la vaga intermitent d'Autobusos del 15 al 19 de febrer

Els sindicats minoritaris convoquen aturades de dues hores per torn quan ja existeix un preacord de nou conveni col·lectiu subscrit per la majoria del Comitè d'Empresa

Amb  motiu de la convocatòria d'aturades a Autobusos de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) per als dies 15 al 19 de febrer, per part d'alguns sindicats, es poden produir alteracions en la freqüència de les línies en les dues franges que coincideixen amb l'horari de servei: de 10 a 12 h i de 21 a 23 h.

La magnitud de les alteracions dependrà del seguiment que tingui la convocatòria. En tot cas el Departament d’Empresa i Ocupació ha ordenat que es mantinguin almenys els serveis mínims propis de les hores vall, d'un 20% sobre el conjunt de l'oferta.

La convocatòria d'aturades, promoguda per una part minoritària dels sindicats, es produeix quan la majoria del Comitè d'Empresa ja ha subscrit un preacord per al nou conveni col·lectiu d'Autobusos 2015-2018. El preacord, pendent de ser ratificat, preveu un increment del poder adquisitiu dels salaris, la continuïtat dels sistemes de descansos i de la jubilació parcial, a més d'altres millores socials per al conjunt de la plantilla, alhora que garanteix l'estabilitat laboral i organitzativa de l'empresa.

Tema
Empresa
  • ConceptesLaboralServeiInstitucionsSindicatsTMBServeiBusAnys2016
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Nota de premsa en pdf
Descarrega l’arxiu (127.42 KB)

També et pot interessar...

  • Els sindicats majoritaris de Bus i la Direcció arriben a un preacord de conveni

Contingut relacionat

Un moment de la primera visita a Correus oberta al públic / Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB obre al públic per primera vegada l’‘estació fantasma’ de Correus

Empresa
Imatge
Interior del nou bus d'hidrogen articulat. /Foto: M. A. Cuartero (TMB)

TMB adjudica el manteniment de la climatització de la seva flota d’autobusos a Frigicoll

Empresa
Andana de l'estació 'fantasma' de Gaudí preparada per rebre les visites amb motiu del Centenari de metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB obre al públic per primera vegada l’estació fantasma de Gaudí, convertida en un espai expositiu

Empresa
Laia Bonet presenta la Cursa Centenari/ Foto: Miguel Ángel Cuartero

La cursa solidària del centenari del metro de Barcelona serà al novembre i recaptarà fons per la lluita contra l’ELA

Empresa

Últimes notícies

Làpides i flors / Foto: Ajuntament de Barcelona

Transport públic als cementiris de Barcelona per Tots Sants 2025

Transport
Imatge de l'Estadi Olímpic Lluís Companys després de la finalització de la segona fase d'obres / Foto: Web FC Barcelona

Transport públic a l’Estadi Olímpic Lluís Companys per al 21 d’octubre (Barça - Olympiacos)

Transport
Ja han arribat els primers trens històrics restaurats pel Centenari del metro a La Farinera / Foto:  Pep Herrero (TMB)

L’exposició de trens històrics restaurats pel Centenari del metro obrirà al públic la setmana del 10 de novembre

Transport
Imatge de l'Estadi Olímpic Lluís Companys després de la finalització de la segona fase d'obres / Foto: Web FC Barcelona

Transport públic a l’Estadi Olímpic Lluís Companys per al 18 d’octubre (Barça – Girona)

Transport

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons