Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Restablert El Servei de La Línia 1 de Metro Entre Torras i Bages i Fondo
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
31.08.2017
Premsa TMB

Restablert el servei de la línia 1 de metro entre Torras i Bages i Fondo

Les obres han permès renovar quatre quilòmetres de via simple i millorar diversos elements de la infraestructura de la via

Imatge
Imatge genèrica del Metro de Barcelona
Imatge genèrica del Metro de Barcelona
< >Imatge genèrica del Metro de Barcelona
Imatge genèrica del Metro de Barcelona

Demà divendres, 1 de setembre, es restablirà el servei de la línia 1 de metro al tram entre les estacions de Torras i Bages i Fondo, que està suspès des del 31 de juliol passat per treballs de millora dels elements de la infraestructura de la via. Des de les 5 del matí de divendres els trens tornaran a circular amb normalitat entre tots dos extrems de la línia, d’Hospital de Bellvitge a Fondo i a la inversa, tal com estava previst.

La suspensió del servei durant 32 dies al mes d’agost ha permès executar obres en diversos trams de la línia 1 situats entre Trinitat Vella i Fondo, a Barcelona i Santa Coloma. En concret s’han renovat quatre quilòmetres de via simple (s’ha modernitzat la infraestructura completa de 1.000 metres de via i les travesses i fixacions dels 3.000 metres restants). També s’ha actualitzat i ampliat el sistema de drenatge i s’ha substituït l’aparell de via de tipus diagonal de Santa Coloma.

Per minimitzar les molèsties, TMB ha habilitat durant aquest temps dos serveis especials d’autobusos que han cobert el tram afectat.

Recordem que fins al 3 de setembre està en marxa la segona fase de les obres que afecten el servei de la línia 3 de metro, entre Lesseps i Vall d’Hebron. 

Tema
Transport
  • ConceptesInformació al clientObresServeiInfraestructuraViesInstitucionsTMBLlocsBaró de ViverFondoSanta ColomaTorras i BagesTrinitat VellaServeiL1MetroAnys2017
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Nota de premsa en pdf
Descarrega l’arxiu (87.39 KB)
Imatge genèrica del Metro de Barcelona
Imatge genèrica de Metro
Descarrega l’arxiu (25.75 KB)
Media Name: l1_170831_norm.pdf
Descarrega l’arxiu (87.39 KB)
Imatge genèrica del Metro de Barcelona
Imatge genèrica del Metro de Barcelona
Descarrega l’arxiu (25.75 KB)

També et pot interessar...

  • Talls parcials al servei de metro de les línies 1 i 3 durant el mes d'agost, per obres

  • Com avancen els treballs de millora d’infraestructures a les línies 1 i 3

Contingut relacionat

Exposició trens Farinera . /Foto: Pep Herrero (TMB)

L’exposició dels trens històrics restaurats pel centenari del metro supera les 10.000 visites en menys d’una setmana

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert d’Anuel AA al Palau Sant Jordi

Transport
Celebració dels 25 anys de col·laboració TMB-Guttmann. /Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB i la Fundació Institut Guttmann celebren 25 anys impulsant l’accessibilitat i la rehabilitació a la comunitat

Transport
Visites a l'exposició dels trens del centenari. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

Més de 4.500 persones visiten els trens històrics restaurats del centenari del metro durant el primer cap de setmana

Transport

Últimes notícies

Finalistes Festival Subtravelling 25 / Foto: M.A. Cuartero

Una reflexió sobre el temps i l’espai que compartim al metro és el curtmetratge guanyador de la XV edició del Subtravelling 2025

Cultura i Oci
Exposició fotogràfica en memòria d'Ernest Lluch / Foto:  M. A. Cuartero (TMB)

TMB recorda la figura d’Ernest Lluch amb una exposició fotogràfica al metro

Societat
Inauguració exposició trens centenari del metro

Els trens històrics restaurats ja es poden visitar a l’exposició ‘Els trens del centenari. El patrimoni ferroviari del metro de Barcelona’

Empresa
Imatge
El conseller delegat de TMB, Xavier Flores, durant la seva ponència inaugural al COMET 2025 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Barcelona, seu de la trobada de COMET, la comunitat internacional de metros

Empresa

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons