Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Demà Es Restableix El Servei de La Línia 2 de Metro Entre Paral·lel i Universitat
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
02.09.2018
Premsa TMB

Demà es restableix el servei de la línia 2 de metro entre Paral·lel i Universitat

També reobrirà l'estació de Penitents de la L3, tancada des del 30 de juliol per renovació de les escales mecàniques

Imatge
< >Media Name: 001-incidancia-metro_1.jpg
Media Name: 001-incidancia-metro_1.jpg

Demà dilluns, 3 de setembre, es restablirà el servei de la línia 2 de metro al tram entre les estacions de Paral·lel i Universitat, que està suspès des del 30 de juliol per treballs de millora de la infraestructura de la via. Des de les 5 del matí de demà dilluns els trens tornaran a circular amb normalitat entre tots dos extrems de la línia, de Paral·lel a Badalona Pompeu Fabra i a la inversa, tal com estava previst.

La suspensió del servei durant 35 dies ha permès fer obres de millora que són incompatibles amb la circulació de trens. L’actuació que ha dut a terme TMB s’ha centrat a renovar elements de la infraestructura de la via de l’entorn de les estacions de Paral·lel i Sant Antoni.

Reobre l’estació de Penitents L3

Dilluns també reobrirà l’estació de Penitents de la línia 3 de metro, que ha estat fora de servei des del passat 30 de juliol per la renovació de les escales mecàniques que comuniquen els diferents nivells de l’estació, dins del pla de modernització d’aquests elements a la xarxa de metro que porta a terme TMB.

Els treballs han permès substituir quatre de les sis escales mòbils de l’estació que han arribat al final de la seva vida útil després de 33 anys. La complicada operació ha consistit a desmuntar i repartir en volums reduïts els elements de les escales perquè poguessin sortir cap al carrer i s’hi poguessin entrar els components de les noves. El moviment dels trams d’escales, eines i maquinària pesant era incompatible amb el trànsit de passatgers.

A partir de dilluns, les noves escales estaran en fase de muntatge i per tant encara no podran funcionar, tot i que l’estació ja estarà oberta. Igualment faltarà substituir les altres dues escales, una nova fase de l’obra que es farà compatible amb el servei.

Tema
Transport
  • ConceptesMobilitatObresServeiInfraestructuraEstacióViesInstitucionsTMBLlocsParal·lelPenitentsSant AntoniUniversitatServeiMetroAnys2018
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Nota de premsa en pdf
Descarrega l’arxiu (138.3 KB)
Media Name: 001-incidancia-metro_1.jpg
Media Name: 001-incidancia-metro_1.jpg
Descarrega l’arxiu (24.08 KB)
Media Name: l2_180902_norm.pdf
Descarrega l’arxiu (138.3 KB)
Media Name: 001-incidancia-metro_1.jpg
Media Name: 001-incidancia-metro_1.jpg
Descarrega l’arxiu (24.08 KB)

També et pot interessar...

  • La substitució de les escales mecàniques de Penitents, un repte d'enginyeria

  • Completada la retirada de quatre escales mecàniques de l'estació de Penitents

  • Talls parcials al servei de metro de les línies 2, 9 Nord i 10 durant el mes d'agost, per obres

  • Les obres de renovació de vies a la línia 2 de metro superen l’equador

  • Així avança l'obra per formigonar les vies a l'entorn de l'estació de Paral·lel de la línia 2

Contingut relacionat

Estació L9 Nord. /Foto: TMB

Els treballs al macropou de l’L9/10 Nord obliguen a tallar el servei entre La Sagrera i Onze de Setembre des de dijous

Transport
Imatge genèrica Sant Joan / Font: TMB

Per la revetlla de Sant Joan TMB reforçarà el servei de metro que funcionarà 43 hores sense interrupció

Transport
Capçalera de sortida del Tour a Barcelona. /Foto: AJUNTAMENT DE BARCELONA

TMB reforçarà el servei de metro per facilitar la mobilitat durant els esdeveniments per al 'Gran départ' del Tour de França

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Ludovico Einaudi al Palau Sant Jordi

Transport

Últimes notícies

Noves incorporacions a Metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB suma 229 professionals de conducció a bus i 129 agents d’atenció al client a metro durant aquest estiu

Empresa
Imatge
Les guanyadores de les darreres edicions del Concurs de Relats Curts i del festival Subtravelling, al metro / Foto: TMB

El projecte cultural de TMB, protagonista al programa Via 15 de La Xarxa

En xarxa
Entrega de la recaptació a AFANOC. /Foto: TMB

La cronoescalada solidària al metro recapta més de 30.000 euros per col·laborar amb les famílies d’infants i joves amb càncer

Societat
Un moment de la visita al Centre de Control de Metro / Font: Pep Herrero (TMB)

David Prat s’incorpora a TMB com a nou director de la xarxa de Metro

Empresa

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons