Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Demà Es Restableix El Servei de La Línia 2 de Metro Entre Paral·lel i Universitat
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
02.09.2018
Premsa TMB

Demà es restableix el servei de la línia 2 de metro entre Paral·lel i Universitat

També reobrirà l'estació de Penitents de la L3, tancada des del 30 de juliol per renovació de les escales mecàniques

Imatge
< >Media Name: 001-incidancia-metro_1.jpg
Media Name: 001-incidancia-metro_1.jpg

Demà dilluns, 3 de setembre, es restablirà el servei de la línia 2 de metro al tram entre les estacions de Paral·lel i Universitat, que està suspès des del 30 de juliol per treballs de millora de la infraestructura de la via. Des de les 5 del matí de demà dilluns els trens tornaran a circular amb normalitat entre tots dos extrems de la línia, de Paral·lel a Badalona Pompeu Fabra i a la inversa, tal com estava previst.

La suspensió del servei durant 35 dies ha permès fer obres de millora que són incompatibles amb la circulació de trens. L’actuació que ha dut a terme TMB s’ha centrat a renovar elements de la infraestructura de la via de l’entorn de les estacions de Paral·lel i Sant Antoni.

Reobre l’estació de Penitents L3

Dilluns també reobrirà l’estació de Penitents de la línia 3 de metro, que ha estat fora de servei des del passat 30 de juliol per la renovació de les escales mecàniques que comuniquen els diferents nivells de l’estació, dins del pla de modernització d’aquests elements a la xarxa de metro que porta a terme TMB.

Els treballs han permès substituir quatre de les sis escales mòbils de l’estació que han arribat al final de la seva vida útil després de 33 anys. La complicada operació ha consistit a desmuntar i repartir en volums reduïts els elements de les escales perquè poguessin sortir cap al carrer i s’hi poguessin entrar els components de les noves. El moviment dels trams d’escales, eines i maquinària pesant era incompatible amb el trànsit de passatgers.

A partir de dilluns, les noves escales estaran en fase de muntatge i per tant encara no podran funcionar, tot i que l’estació ja estarà oberta. Igualment faltarà substituir les altres dues escales, una nova fase de l’obra que es farà compatible amb el servei.

Tema
Transport
  • ConceptesMobilitatObresServeiInfraestructuraEstacióViesInstitucionsTMBLlocsParal·lelPenitentsSant AntoniUniversitatServeiMetroAnys2018
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Nota de premsa en pdf
Descarrega l’arxiu (138.3 KB)
Media Name: 001-incidancia-metro_1.jpg
Media Name: 001-incidancia-metro_1.jpg
Descarrega l’arxiu (24.08 KB)
Media Name: l2_180902_norm.pdf
Descarrega l’arxiu (138.3 KB)
Media Name: 001-incidancia-metro_1.jpg
Media Name: 001-incidancia-metro_1.jpg
Descarrega l’arxiu (24.08 KB)

També et pot interessar...

  • La substitució de les escales mecàniques de Penitents, un repte d'enginyeria

  • Completada la retirada de quatre escales mecàniques de l'estació de Penitents

  • Talls parcials al servei de metro de les línies 2, 9 Nord i 10 durant el mes d'agost, per obres

  • Les obres de renovació de vies a la línia 2 de metro superen l’equador

  • Així avança l'obra per formigonar les vies a l'entorn de l'estació de Paral·lel de la línia 2

Contingut relacionat

Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Chayanne al Palau Sant Jordi

Transport
Les noves pantalles digitals arriben a més del 50% de les estacions de les línies convencionals de la xarxa de metro / Foto: TMB

TMB prolongarà una hora el servei de metro per la final del mundial de futbol

Transport
Sota el lema "L'Orgull de les nostres vides. Fer anys, acompanyant-nos, és créixer", arrancava dissabte passat a les sis de la tarda la multitudinària desfilada de carrosses del Pride Barcelona 2023 / Fotos: Pep Herrero (TMB)

Recomanacions de mobilitat per a la Manifestació de l’Orgull LGTBI, a la qual participa activament TMB

Transport
Les entitats col·laboradores en la nova guia en lectura fàcil per viajar en metro / Foto: Pep Herrero  (TMB)

TMB presenta una nova guia en lectura fàcil per viatjar en metro

Transport

Últimes notícies

Imatge
L'L5 és la línia de metro preferida dels usuaris i usuàries de TikTok / Imatge: TMB

La línia 5 és la línia de metro preferida dels usuaris i usuàries de TikTok

Cultura i Oci
Imatge
Un moment de la seva feina al taller / Foto: Jaume Vidal Rubio (La Vanguardia)

Marta Romero: la feina invisible d'una operària de taller del metro

En xarxa
Imatge
La banda tribut God Save The Queen en un moment de la seva actuació a l'estació d'Universitat / Foto: Marta Espinosa (TMB)

Tribut musical a Queen al metro de Barcelona

Cultura i Oci
Imatge
La bandera inclusiva llueix a l'estació de metro d'Universitat L1 / Foto: Pep Herrero (TMB)

L'estació de metro d'Universitat s'acoloreix per celebrar la diversitat

Societat

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons