Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Medi ambient
  3. La UITP busca artistes per promoure el bus elèctric i la sostenibilitat
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
26.09.2016
Marta Franco

La UITP busca artistes per promoure el bus elèctric i la sostenibilitat

Imatge
Bus Irizar i2e, que TMB està provant en el marc del projecte europeu ZeEUS  / Foto: Pep Herrero
Bus Irizar i2e, que TMB està provant en el marc del projecte europeu ZeEUS / Foto: Pep Herrero
< >Bus Irizar i2e, que TMB està provant en el marc del projecte europeu ZeEUS / Foto: Pep Herrero
Bus Irizar i2e, que TMB està provant en el marc del projecte europeu ZeEUS / Foto: Pep Herrero

Construir un món millor, més net i saludable, unint els vehicles elèctrics d'emissió zero amb el talent de joves artistes. Aquest és un dels objectius de la recerca d'estrelles de la UITP.

El projecte europeu ZeEUS (Zero Emission Urban Bus System, o Sistema d'Autobusos Urbans d'Emissió Zero) de promoció de la mobilitat elèctrica urbana i l'organització de voluntaris Y4PT Foundation (Youth for Public Transport o Joventut pel Transport Públic) busquen artistes.

L'Associació Internacional de Transport Públic (UITP), en el marc de la campanya Electrik Power – Zero emissions, lots of talent!, organitza actuacions de joves talents, amb els autobusos participants en el projecte ZeEUS com a escenari, perquè el seu art es converteixi en ambaixador de la mobilitat elèctrica en el transport públic.

Els artistes de totes les disciplines (música, dibuix, contes, acrobàcia, dansa, teatre, etc.) que vulguin participar en aquesta iniciativa han de presentar un formulari de sol·licitud de forma electrònica que es pot descarregar aquí. L'enregistrament està previst per a aquest desembre o bé gener del 2017.

Les actuacions, que s'organitzaran durant les hores normals de servei dels autobusos per tal d'involucrar-hi els passatgers, s'enregistraran en vídeo i es difondran per promoure la mobilitat saludable i neta a les ciutats.

Hi col·laboren les deu ciutats implicades en el projecte ZeEUS. Així, juntament amb Barcelona, hi participen Münster i Bonn, a Alemanya; Ranstad, als Països Baixos; Londres, a la Gran Bretanya; París, a França; Càller, a Itàlia; Estocolm, a Suècia, Pilsen, a Txèquia, i Varsòvia, a Polònia.

Darrera modificació
26.09.2016
Tema
Medi ambient
  • Altres temesCultura i OciConceptesCulturalMedi ambientMobilitatRSCInfraestructuraMaterial mòbilInstitucionsAltresFundacióTMBServeiBusAnys2016
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • L'Irizar i2e, vehicle industrial ecològic del 2016 a Espanya

  • No és un fanal, és un carregador de vehicles elèctrics pesants

Contingut relacionat

Imatge
TMB aposta per l'hidrogen com a font d'energia per a la seva flota de bus / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB participa en una jornada dedicada a l'hidrogen al sector de l'automoció i la mobilitat sostenible

Medi ambient
Imatge
Nova electrolinera a Santa Coloma de Gramenet / Foto: TMB

Engega una nova electrolinera alimentada amb energia recuperada del metro

Medi ambient
Imatge
Imatge motxilla AMBici que s'obsequiarà als participants de La BaixCicletada / Font: AMBici

TMB col·labora amb la 21a edició de La BaixCicletada

Medi ambient
Imatge
Els vinils de la campanya llueix en una marquesina de les línies elèctriques 100% de TMB / Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB llança una campanya per donar a conèixer les seves línies de bus 100% elèctriques

Medi ambient

Últimes notícies

El president de la Generalitat, Salvador Illa, acompanyat de la presidenta de TMB, Laia Bonet, i l'alcalde de Barcelona, Jaume Collboni / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB adquirirà 39 trens per augmentar la capacitat i la freqüència del metro de Barcelona

Empresa
Vista de l'estadi Olímpic Lluís Companys a Montjuïc / Foto: BSM

Transport públic per al concert d’Imagine Dragons a l’Estadi Olímpic Lluís Companys

Transport
Imatge
L'estació d'Universitat llueix els colors de la bandera de l'arc de sant martí pel Pride Barcelona 2025 / Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB i Pride Barcelona acoloreixen el metro per celebrar el Dia de l’Orgull LGTBI

Societat
Les noves incorporacions d'AAC's a metro per aquest estiu 2025 / Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB suma 92 nous agents d’atenció al client per al metro durant l’estiu

Empresa

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons