Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Empresa
  3. Ronda de Visites Institucionals a L'estació de Fira de La Línia 9 Sud
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
25.01.2016
Oriol Pàmies

Ronda de visites institucionals a l'estació de Fira de la línia 9 Sud

Imatge
Els membres del consistori de l'Hospitalet escolten les explicacions del director de Metro, Marc Grau, durant la visita de divendres a l'estació Fira / Foto: Pep Herrero
Els membres del consistori de l'Hospitalet escolten les explicacions del director de Metro, Marc Grau, durant la visita de divendres a l'estació Fira / Foto: Pep Herrero
< >Els membres del consistori de l'Hospitalet escolten les explicacions del director de Metro, Marc Grau, durant la visita de divendres a l'estació Fira / Foto: Pep Herrero
Els membres del consistori de l'Hospitalet escolten les explicacions del director de Metro, Marc Grau, durant la visita de divendres a l'estació Fira / Foto: Pep Herrero

En les setmanes prèvies a l'obertura de la línia 9 Sud, TMB ha ofert a institucions i entitats la possibilitat de fer una visita guiada a l'estació de Fira, per conèixer de primera mà les característiques de la infraestructura i el servei que prestarà el nou metro.

Les visites institucionals a l'estació de Fira de la línia 9 Sud van començar la setmana passada amb una representació de la direcció de Mercabarna, un dels importants pols d'activitat econòmica que passaran a disposar de transport públic massiu gràcies al nou metro. Posteriorment han fet la visita el consistori de l'Hospitalet de Llobregat, encapçalat per l'alcaldessa, Núria Marín; el Consell Assessor de Patrimoni Històric de TMB, i l'associació Promoció del Transport Públic.

En dies successius, i en paral·lel amb l'última fase de proves, serà el torn dels directius de l'Àrea Metropolitana de Barcelona, els responsables de la Fira i dels seus salons, les associacions de veïns i de gent gran, els consells de districte de l'Hospitalet de Llobregat i les entitats del món de la discapacitat, entre d'altres.

Els visitants reben les explicacions de responsables de línies automàtiques de TMB, amb el suport de la informació estàtica i el material audiovisual continguts en una petita exposició.

L'estació de Fira, situada sota l'avinguda de Joan Carles I de l'Hospitalet, donarà servei al recinte de la Fira Gran Via i al polígon industrial Pedrosa. Disposa d'un gran vestíbul amb dos accessos, un a la cruïlla de Joan Carles I Botànica i l'altre que porta directament per un passadís al vestíbul de la Fira. Està equipada amb 6 escales mecàniques i 7 ascensors, que connecten els diferents nivells i la fan accessible a persones amb mobilitat reduïda. El disseny de l'estació és obra de l'estudi de l'arquitecte Toyo Ito.

Imatge
L'alcaldessa, Núria Marín, conversa amb el director general de TMB, Jaume Tintoré / Foto: Pep Herrero

L'alcaldessa, Núria Marín, conversa amb el director general de TMB, Jaume Tintoré
Darrera modificació
25.01.2016
Tema
Empresa
  • Altres temesInnovacióConceptesMetro automàticRelacions institucionalsInfraestructuraEstacióInstitucionsAjuntamentAltresTMBLlocsFiraL'Hospitalet de LlobregatServeiL9MetroAnys2016
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Presentació de l'exposició inmersiva del Centenari de la Xarxa de Metro. /FOTO: M.A.Cuartero (TMB)

Més de 100.000 persones han participat en les activitats programades per celebrar el Centenari de Metro

Empresa
Imatge "Un viatge immersiu" / Font: TMB

Obertes les inscripcions per a l’exposició immersiva de la història del metro de Barcelona

Empresa
La presidenta de TMB, Laia Bonet, i el conseller delegat de TMB, Xavier Flores, durant l'acte de presentació de La botiga de TMB / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB estrena una nova botiga física a l’estació de metro de Sagrada Família

Empresa
Mural de TMB i Eurofirms a l'estació d'Arc de Triomf (L1) / Pep Herrero

Doble acció de TMB per unir esforços per sensibilitzar sobre el civisme i la inclusió laboral de les persones amb discapacitat

Empresa

Últimes notícies

Cavalcada 2024. /Foto: Pep Herrero (TMB)

Transport públic per a la Cavalcada de Reis de Barcelona 2026

Transport
Cotxeres de Sant Genís. /Foto: TMB

Finalitzades les obres d’ampliació dels tallers i cotxeres de Sant Genís de l’L3

Transport
Passatgers en un enllaç de metro / Foto: Pep Herrero (2008)

TMB tanca l’any de celebració del Centenari del metro amb nous rècords de passatge

Transport
Imatge
Plaça de Sants L5 /Foto: TMB

Adjudicades les obres d'adaptació de l'estació de l'L5 de plaça de Sants

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons