Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Empresa
  3. Enquesta internacional de satisfacció de bus i metro per analitzar-ne el servei
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
04.04.2016
Redacció

Enquesta internacional de satisfacció de bus i metro per analitzar-ne el servei

Imatge
Estació de metro / Foto: Arxiu TMB
Estació de metro / Foto: Arxiu TMB
< >Estació de metro / Foto: Arxiu TMB
Estació de metro / Foto: Arxiu TMB

En marxa una nova recollida de dades de satisfacció dels usuaris de busos i metro com a part dels estudis comparatius que porten a terme el Grup Internacional de Benchmarking de Bus (IBBG) i els grups de metro CoMET i Nova.

Els usuaris de bus i de metro tenen una nova oportunitat d'opinar sobre el servei gràcies a la vuitena edició de l'estudi comparatiu que porten a terme el Grup Internacional de Benchmarking de Bus (IBBG) i els grups de metro CoMET i Nova.

En aquesta experiència internacional hi participen empreses de transport de ciutats com Delhi, Hong Kong, Londres, Ciutat de Mèxic, Madrid, Nova York, Santiago de Xile, Singapur, Bangkok, Brussel·les, Istanbul, Kuala Lumpur, Lisboa, Mont-real, Newcastle, Rio de Janeiro, Toronto, Vancouver, Dublín, París, Seattle i Sydney. Com a novetat, aquest any s'hi afegeix la ciutat de Berlín.

Amb aquest treball conjunt es vol analitzar el servei bus i de metro i estudiar-ne les millors pràctiques amb l'objectiu de millorar-lo a partir de les opinions dels clients. La base és una enquesta anònima, que a Barcelona pot contestar qualsevol persona que viatgi amb els autobusos i amb la xarxa de metro de TMB, tant si ho fa habitualment com si és un client esporàdic, visitant la secció específica del web. La data límit per participar-hi és l’1 de maig.

Atributs de servei

El qüestionari consta de 20 afirmacions davant les quals l'usuari ha d'indicar el seu grau de conformitat o disconformitat, fent clic a l'espai apropiat. Fan referència a atributs del servei com la disponibilitat, l'accessibilitat, la informació, el temps, l'atenció al client, el confort, la seguretat i l'impacte ambiental. També es demana una valoració respecte al pes o la importància de cadascun d'aquests atributs en l'opinió global del servei.

Es tracta d'un qüestionari únic per a totes les ciutats, que té en compte paràmetres normalitzats de valoració que formen part de la norma europea de qualitat UNE 13816. Per norma, els resultats són tractats confidencialment dins els grups de treball.

El 2015 es van recollir uns 50.000 qüestionaris sobre el servei de bus i metro de Barcelona, que va rebre valoracions semblants o superiors a les de les grans ciutats del món. 

Darrera modificació
16.08.2018
Tema
Empresa
  • ConceptesDadesEstudisParticipacióServeiUsuarisInstitucionsAltresTMBServeiBusMetroAnys2016
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Presentació de les noves uniformitats . /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

TMB presenta el nou uniforme de la plantilla de metro i bus

Empresa
Imatge
Una de les més de 4.500 càmeres de videovigilància que hi ha a bord de tots els busos de la flota de TMB / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

La col·laboració entre Mossos i TMB fa possible un macrodispositiu per detectar furts a la xarxa de bus

Empresa
Metro frenant a l'entrada d'una estació ./Foto: TMB

TMB registra el rècord de passatgers en un dia feiner amb més de 2,6 milions de viatges durant la diada de Sant Jordi

Empresa
Signatura conveni col·laboració entre TMB i FGC per UITP Hamburg / Foto: FGC

TMB i Ferrocarrils participaran conjuntament a la cimera de la UITP a Hamburg

Empresa

Últimes notícies

Imatge
Pàgina mes de maig amb el metro de Barcelona com a protagonista / Font: Boris Kogut

El metro de Barcelona protagonitza el mes de maig d'un calendari dedicat als metros del món

Transport
Imatge
El primer 2100 reformat a l'estació d'Urquinaona / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Nou impuls per adaptar l'intercanviador de l'estació de metro d'Urquinaona

Transport
Imatge
Gravació del programa Pàgina 2 al Telefèric. /Foto: TMB

El programa 'Pàgina 2' puja al telefèric per escenificar el primer llibre de Fer Rivas

En xarxa
Third-party content
Imatge
L'andana de l'estació de Passeig de Gràcia va viatjar als anys 20 el dia del 100 aniversari del Metro / Foto: Pep Herrero (TMB)

'El viatge al passat' de Passeig de Gràcia L3 amb motiu del Centenari, finalista a un premi

Cultura i Oci

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons