Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Empresa
  3. En El Desconfinament, Viatgem Amb Confiança i Responsabilitat En El Transport Públic
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
09.06.2020
Marta Espinosa

En el desconfinament, viatgem amb confiança i responsabilitat en el transport públic

Imatge
Visual de la campanya de recuperació del transport públic / Imatge: TMB
Visual de la campanya de recuperació del transport públic / Imatge: TMB
< >Visual de la campanya de recuperació del transport públic / Imatge: TMB
Visual de la campanya de recuperació del transport públic / Imatge: TMB

TMB estrena una campanya amb el personatge Karma i les mascaretes com a protagonistes, amb la missió de restablir la confiança dels usuaris en les xarxes de metro i bus com a espais sanitàriament segurs.

Com a part dels esforços per adaptar el transport públic a la nova realitat post-emergència sanitària, TMB ha llançat recentment una campanya amb el lema Amb responsabilitat i confiança, orientada a recordar als usuaris que el metro i els autobusos són les millors alternatives per a moltes de les necessitats de desplaçament i que practicar la mobilitat sostenible no sols és sanitàriament segur sinó que aporta beneficis per al conjunt de la societat.

L'objectiu de la campanya és fer arribar el compromís de TMB per recuperar la confiança dels usuaris en el transport públic, que metro i bus continuen sent la millor alternativa de transport eficient i sostenible a la ciutat. Per aquest motiu, TMB treballa activament des de l'inici de la crisi perquè les xarxes de metro i bus siguin espais sanitàriament segurs, aplicant mesures especials de neteja i desinfecció diària per prevenir contagis, entre d'altres.

Mascareta i higiene de mans

En aquest sentit, demanem la col·laboració dels usuaris perquè s'adaptin als canvis i facin cas de les mesures de seguretat en els mitjans col·lectius (ús obligatori de mascareta, distància de seguretat sempre que sigui possible i seguir les pautes d’higiene de mans a l'inici i al final dels desplaçaments), i així plegats contribuir al bon ús de les xarxes de transport de manera segura i responsable.

La creativitat presenta exemples d'usuaris amb mascareta, el símbol de la nova normalitat, que reben un gest d'aprovació de la Karma, el personatge prescriptor de la bona convivència a les xarxes de TMB. La campanya està en línia al web de TMB i a les xarxes socials corporatives (amb l'etiqueta #RecuperemLaConfiança) i es veurà també en plafons lluminosos del metro, interior de trens, exterior d'autobusos, MouTV, premsa, ràdio i altres canals de difusió.

Darrera modificació
14.08.2023
Tema
Empresa
  • Conceptes#covid19ComunicacióMobilitatSalutUsuarisInstitucionsTMBServeiBusMetroAnys2020
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • TMB se suma a la iniciativa #NoEtMoguis per contribuir a la contenció de la Covid-19

  • Fins on calgui: el compromís de TMB que dona continuïtat a la consigna #NoEtMoguis

Contingut relacionat

Foto arxiu TMB / Pep Herrero

Alteracions en el servei d’autobusos de TMB amb motiu de la convocatòria d’aturada avui dimarts 22 de setembre

Empresa
El grup impulsor del Museu del Transport Públic es posa en marxa / Foto: Ajuntament de Barcelona

Constituït el grup impulsor del Museu del Transport Públic promogut per TMB i l’Ajuntament de Barcelona

Empresa
La presidenta de TMB, Laia Bonet, en un moment de l'acte de presentació del Mou-te 2026 al metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

La plantilla de TMB escull la prevenció del suïcidi com a causa solidària

Empresa
El nou lema corporatiu de TMB, 'A prop de tot' / Imatge: TMB

TMB estrena un nou lema corporatiu: 'A prop de tot'

Empresa

Últimes notícies

Vista de l'estadi Olímpic Lluís Companys a Montjuïc / Foto: BSM

Transport públic per als concerts d’Oques Grasses a l’Estadi Olímpic Lluís Companys

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert del grup Hombres G al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge
Exposició "Retrats amb història: grans persones grans de TMB" / Foto: M.A. Cuartero (TMB)

TMB s'adhereix el Dia Internacional de la Gent Gran connectant generacions a través del transport públic

Societat
La mostra dels negatius sobre vidre es pot veure a l'Espai Mercè Sala durant tot el mes d'octubre / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Fotografies singulars repassen la història dels transports públics de Barcelona, a l’Espai Mercè Sala del metro

Cultura i Oci

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons