Header Top menu
En el desconfinament, viatgem amb confiança i responsabilitat en el transport públic
TMB estrena una campanya amb el personatge Karma i les mascaretes com a protagonistes, amb la missió de restablir la confiança dels usuaris en les xarxes de metro i bus com a espais sanitàriament segurs.
Com a part dels esforços per adaptar el transport públic a la nova realitat post-emergència sanitària, TMB ha llançat recentment una campanya amb el lema Amb responsabilitat i confiança, orientada a recordar als usuaris que el metro i els autobusos són les millors alternatives per a moltes de les necessitats de desplaçament i que practicar la mobilitat sostenible no sols és sanitàriament segur sinó que aporta beneficis per al conjunt de la societat.
L'objectiu de la campanya és fer arribar el compromís de TMB per recuperar la confiança dels usuaris en el transport públic, que metro i bus continuen sent la millor alternativa de transport eficient i sostenible a la ciutat. Per aquest motiu, TMB treballa activament des de l'inici de la crisi perquè les xarxes de metro i bus siguin espais sanitàriament segurs, aplicant mesures especials de neteja i desinfecció diària per prevenir contagis, entre d'altres.
Mascareta i higiene de mans
En aquest sentit, demanem la col·laboració dels usuaris perquè s'adaptin als canvis i facin cas de les mesures de seguretat en els mitjans col·lectius (ús obligatori de mascareta, distància de seguretat sempre que sigui possible i seguir les pautes d’higiene de mans a l'inici i al final dels desplaçaments), i així plegats contribuir al bon ús de les xarxes de transport de manera segura i responsable.
La creativitat presenta exemples d'usuaris amb mascareta, el símbol de la nova normalitat, que reben un gest d'aprovació de la Karma, el personatge prescriptor de la bona convivència a les xarxes de TMB. La campanya està en línia al web de TMB i a les xarxes socials corporatives (amb l'etiqueta #RecuperemLaConfiança) i es veurà també en plafons lluminosos del metro, interior de trens, exterior d'autobusos, MouTV, premsa, ràdio i altres canals de difusió.