Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Cultura i Oci
  3. Les Millors Microhistòries Envaeixen Les Pantalles del Metro i Els Autobusos de TMB
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
06.11.2019
Marta Espinosa

Les millors microhistòries envaeixen les pantalles del metro i els autobusos de TMB

Imatge
Mosaic amb fotogrames dels curts de la Mostra i de l'SMIFF que formen part del Subtravelling 2019 / Imatge: TMB
Mosaic amb fotogrames dels curts de la Mostra i de l'SMIFF que formen part del Subtravelling 2019 / Imatge: TMB
< >Mosaic amb fotogrames dels curts de la Mostra i de l'SMIFF que formen part del Subtravelling 2019 / Imatge: TMB
Mosaic amb fotogrames dels curts de la Mostra i de l'SMIFF que formen part del Subtravelling 2019 / Imatge: TMB

El Subtravelling ja ha arribat a la fase de concurs. Un total de 20 curtmetratges internacionals participen en l'edició número 10 del veterà festival i els podrem veure cada dia al MouTV fins al 18 de novembre.

Les històries més diverses i originals de ficció i animació envaeixen des d'avui les pantalles del metro i dels autobusos. Com cada tardor des de fa 10 anys, el Subtravelling, el festival internacional de curtmetratges de TMB, a través de MouTV, amenitza els nostres trajectes en transport públic, acostant l'amor pel cinema curt als usuaris.

Durant uns 15 dies, el MouTV ofereix cada dia entre 4 i 8 curtmetratges diferents (depenent de si es viatja en bus o en metro), històries curtes, d'un màxim de quatre minuts de durada, intercalades en la programació habitual del canal, les notícies d'actualitat i la informació de servei. Els curts es veuran al MouTV fins al 18 de novembre, i els usuaris tenen fins a aquest dia per votar el seu curt preferit al web del festival i guanyar viatges i entrades de cinema.

Els festivals Subtravelling i l'SMIFF, dels metros de Barcelona i Seül, han donat continuïtat a la col·laboració iniciada fa quatre anys. Fruit d'aquesta entesa, de la vintena de curts participants a La Mostra, la meitat han estat seleccionats per l'organització de l'SMIFF i la resta han estat escollits per l'organització del Subtravelling.

Darrera modificació
14.08.2023
Tema
Cultura i Oci
  • ConceptesComunicacióCulturalInstitucionsAltresTMBServeiBusMetroAnys2019
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • TMB celebra 10 anys del Subtravelling, el festival internacional de curtmetratges del metro

Contingut relacionat

Imatge
La Farinera del Clot exposa cinc sèries emblemàtiques del metro de Barcelona / Font: M. A. Cuartero (TMB)

Cent anys d'història del metro de Barcelona al Centre Cultural La Farinera del Clot

Cultura i Oci
Gallery
Finalistes Festival Subtravelling 25 / Foto: M.A. Cuartero

Una reflexió sobre el temps i l’espai que compartim al metro és el curtmetratge guanyador de la XV edició del Subtravelling 2025

Cultura i Oci
Imatge
Imatge de l'estació de Gaudí / Foto: P. Herrero (TMB)

L'"estació fantasma" de Gaudí reneix com a espai expositiu

Cultura i Oci
Imatge
La cantant Mala Rodríguez en plena actuació al metro de Barcelona / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

La cantant Mala Rodríguez desperta passions al metro de Barcelona

Cultura i Oci

Últimes notícies

Imatge
Un dels visuals de la campanya de Nadal de TMB / Imatge: TMB

Les xarxes de TMB, els transports oficials per desplaçar-te aquest Nadal

Societat
Esplanada anella Palau Sant Jordi / Font: BSM

Transport públic per a les finals de la Premier Padel al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge
Estació de Mont San Angelo. /Foto: REGIONE CAMPANIA

El metro de Nàpols torna a situar una estació als llibres d’art

En xarxa
Ciutadella Vila Olímpica. /Foto: TMB

L’estació de Ciutadella / Vila Olímpica de l’L4 del metro estrena tres nous ascensors i ja és totalment accessible

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons