Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Cultura i Oci
  3. Èxit de Participació En La Categoria Oberta Al Públic del Subtravelling
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
09.10.2017
Marta Espinosa

Èxit de participació en la categoria oberta al públic del Subtravelling

Imatge
s de diferents curts dels usuaris presentats a la 8a edició del Subtravelling / Imatge: TMB
s de diferents curts dels usuaris presentats a la 8a edició del Subtravelling / Imatge: TMB
< >s de diferents curts dels usuaris presentats a la 8a edició del Subtravelling / Imatge: TMB
s de diferents curts dels usuaris presentats a la 8a edició del Subtravelling / Imatge: TMB

Els usuaris del transport públic han presentat més d'una cinquantena de curts rodats amb dispositius mòbils per optar als premis que atorga el festival dedicat al microcinema.

El passat 25 de setembre es va tancar el període de recepció de curts a la convocatòria oberta al públic, Roda a TMB, del vuitè festival internacional de curtmetratges al metro que organitza TMB. I enguany els usuaris han presentat un total de 53 curtmetratges que tracten múltiples temàtiques. Han rodat les seves creacions al metro i als autobusos de TMB amb els seus mòbils i el seu enginy. I sorprenen per la seva originalitat i el posterior i curós muntatge audiovisual.

Hi ha històries de tot tipus: algunes parlen de l'amor impossible, altres que expliquen en primera persona un surrealista viatge en metro, també hi té cabuda la ciència-ficció amb un curt dedicat a la natura o un altre que barreja la ficció amb l'animació dins un tren. Els usuaris també han triat eixos temàtics clàssics com el misteri, el terror, la fantasia i la comèdia delirant per protagonitzar les històries dels seus curts. 

Al web del festival es poden veure els 53 curtmetratges en competició d'aquesta categoria, acompanyats d'una fitxa amb les seves característiques principals. Un jurat professional farà una selecció dels finalistes i premiarà el millor curtmetratge i el millor guió. 

Última setmana per votar

Fins divendres 13 d'octubre, els usuaris encara poden votar el seu curt preferit de la secció de la Mostra Internacional i de Roda a TMB a través del web oficial del festival i guanyar premis de cine, com un viatge a Tulum (Mèxic), un any de cinema gratuït i un sopar degustació.

L'entrega de premis als guanyadors i participants de les diferents categories se celebrarà la tarda del 19 d'octubre, a l'estació de metro d'Universitat. Per segon any consecutiu, el Subtravelling s'agermana amb l'SMIFF, el festival de cinema del metro de Seül.

Darrera modificació
14.08.2023
Tema
Cultura i Oci
  • ConceptesComunicacióCulturalInstitucionsAltresTMBLlocsUniversitatServeiBusMetroAnys2017
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • El metro i els autobusos, sales de cinema sobre rodes

  • En marxa la vuitena edició del Subtravelling, el festival internacional de curtmetratges del metro

Contingut relacionat

Imatge
Un moment de la representació / Font: TMB

TMB tanca el Mes de la Diversitat amb l’obra de teatre interactiu “La Sala d’Espera” al metro d'Universitat

Cultura i Oci
Cartell de La Nit dels Museus 2026 / Imatge: web oficial

TMB reforça el servei per a la Nit dels Museus 2026 i se suma obrint l’Espai Mercè Sala a l’estació de Diagonal

Cultura i Oci
La nova exposició "Naturalment Metropolitans" a l'Espai Mercè Sala / Foto: AMB

L’Espai Mercè Sala acull l’exposició “Naturalment Metropolitans”, una mirada al valor ambiental i social de la xarxa de parcs de l’AMB

Cultura i Oci
Imatge
Visual de la campanya del festival Subtravelling 2026 / Foto: TMB

Arrenca la 16a edició del Subtravelling, el festival de curtmetratges de TMB

Cultura i Oci

Últimes notícies

Imatge genèrica Sant Joan / Font: TMB

Per la revetlla de Sant Joan TMB reforçarà el servei de metro que funcionarà 43 hores sense interrupció

Transport
Imatge
Detall panell instal·lat a l'estació de metro de Canyelles / Foto: Escola Deià

TMB i l'Escola d'Art Deià inauguren el projecte d'accessibilitat "Acostem Torre Baró" a l'estació de metro de Canyelles

Societat
Imatge
Retolació lateral d'un autobús elèctric de TMB / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB publica la nova memòria de sostenibilitat corresponent a l'any 2025

Empresa
Capçalera de sortida del Tour a Barcelona. /Foto: AJUNTAMENT DE BARCELONA

TMB reforçarà el servei de metro per facilitar la mobilitat durant els esdeveniments per al 'Gran départ' del Tour de França

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons