Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Cultura i Oci
  3. Les deu històries finalistes del festival Subtravelling, en pantalla gran
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
22.03.2021
Marta Espinosa

Les deu històries finalistes del festival Subtravelling, en pantalla gran

Imatge
Fotogrames d'alguns curtmetratges finalistes de la secció Roda a TMB del Subtravelling / Imatge: TMB
Fotogrames d'alguns curtmetratges finalistes de la secció Roda a TMB del Subtravelling / Imatge: TMB
< >Fotogrames d'alguns curtmetratges finalistes de la secció Roda a TMB del Subtravelling / Imatge: TMB
Fotogrames d'alguns curtmetratges finalistes de la secció Roda a TMB del Subtravelling / Imatge: TMB

Els deu millors curts creats pels usuaris a la categoria oberta al públic Roda a TMB es poden veure durant tres setmanes al metro i als autobusos, a través de MouTV.

Des d'avui dilluns 22 de març fins a mitjans d'abril, les pantalles del MouTV emeten els deu curts finalistes, les millors obres creades pels mateixos usuaris que van participar en la categoria oberta al públic Roda a TMB del festival internacional de cinema curt de TMB, el Subtravelling. Enguany la desena edició ha rebut 95 curtmetratges, un èxit de participació. 

Durant tres setmanes, les 10 històries finalistes del concurs es poden veure a les pantalles d'informació, el MouTV, presents en autobusos, andanes i trens del metro. Cada dia s'emetran entre tres i quatre curts i es podran visionar diversos cops al llarg de tot el dia, de dilluns a diumenge. Es podran veure el curt guanyador de la categoria, Hora punta (d'Helena Izquierdo, Marina Izquierdo i Marc Serra); el segon classificat, El viaje estático (de Neil Murphy); la menció especial del jurat Avisa quan arribis (d'Irene Margalef); Anxiety (de Mercedes González), Gracias (de Tess Masero), La lección (de Carolina Barreiro), Somos viajerxs (d'A.C Maria), TMB4U (de Marcelo di Rienzo), Un món paral·lel (de Javier Cuéllar, Lucas Drobnitzky, Adrián Prado i Albert Sanz) i Va a ser al metro (de Gisela Giralt).

Hora punta és un curt d'animació que retrata en menys d'un minut i mig un viatge en metro en l'hora punta del matí amb un final sorprenent. El segon premi, El viaje estático, presenta una noia atrapada que utilitza la imaginació i el ball per escapar de la monotonia d'un viatge en metro. Avisa quan arribis relata el viatge de l'Alba quan torna sola cap a casa i uns nois l'assetgen verbalment; ella intenta no fer-los cas, però la por ja se li ha ficat al cos. I així fins a una desena d'històries curtes que no et deixen indiferent.

Al web del festival es poden recuperar i visualitzar tots els curts, els de la categoria Roda a TMB (els finalistes i tots els participants) i també la vintena de creacions que formaven part de la Mostra Internacional, l'altra secció oficial del festival. 

Darrera modificació
14.08.2023
Tema
Cultura i Oci
  • ConceptesComunicacióCulturalParticipacióUsuarisInstitucionsAltresTMBServeiBusMetroAnys2021
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • Cesc Gay roda el seu nou curtmetratge al metro i als autobusos de Barcelona

  • Els 15 millors curtmetratges del Subtravelling es veuran al programa 'Curtcircuit 33'

  • Recta final del festival Subtravelling: ja tenim els 10 curts finalistes

Contingut relacionat

Imatge
Scaramouche baixa al Metro. Catalunya. 2017. Herero. AFTMB 600x400

La xarxa de metro, 100 anys d'històries i de cultura itinerant

Cultura i Oci
El piano de paret porta des del mes de març instal·lat a l'estació de Diagonal, ara es quedarà de forma permanent al metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

El metro de Barcelona tindrà de forma permanent un piano a l’estació de Diagonal

Cultura i Oci
Imatge
El minibús Mercedes - Sprinter participant en la desfilada de l'Exposició d'Autobusos Clàssics 2025  / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Un minibús històric de TMB, present al festival Grec 2025

Cultura i Oci
Imatge
La mostra 'La petita història del metro' es pot veure a l'Espai Mercè Sala / Foto: TMB

"La petita història del metro" torna a exhibir-se a l'Espai Mercè Sala

Cultura i Oci

Últimes notícies

Imatge
Un cotxe de la sèrie 300 a la portalada del carrer Sagunt / Foto: Marta Espinosa

El metro, protagonista dels guarniments de carrer a la Festa Major de Sants 2025

Societat
Imatge
Composició feta a partir de diversos plànols del metro de Barcelona / Disseny: TMB

L’evolució dels plànols de la xarxa del metro de Barcelona al llarg dels seus cent anys d’història

Història
Imatge
Imatge de la campanya / Font: TMB

Quan viatgis en metro i bus, fes-ho de manera segura

Societat
Imatge
Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Fotos: Tots els detalls de les obres d'aquest estiu a l'L4

Transport
Gallery

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons