Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Cultura i Oci
  3. Els 15 Millors Curtmetratges del Subtravelling Es Veuran Al Programa 'Curtcircuit 33'
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
12.02.2021
Marta Espinosa

Els 15 millors curtmetratges del Subtravelling es veuran al programa 'Curtcircuit 33'

Imatge
Fotogrames d'alguns curtmetratges finalistes de la secció Roda a TMB del Subtravelling / Imatge: TMB
Fotogrames d'alguns curtmetratges finalistes de la secció Roda a TMB del Subtravelling / Imatge: TMB
< >Fotogrames d'alguns curtmetratges finalistes de la secció Roda a TMB del Subtravelling / Imatge: TMB
Fotogrames d'alguns curtmetratges finalistes de la secció Roda a TMB del Subtravelling / Imatge: TMB

L'onzena edició del concurs de creació cinematogràfica de TMB encara la recta final amb l'anunci de la quinzena de curts on hi ha els 10 finalistes de la secció Roda a TMB. Properament tindrà lloc l'entrega de premis i l'anunci oficial dels guanyadors. 

El passat 7 de febrer va finalitzar el període de votacions al web del Subtravelling. Enguany, per primer cop a la història del Subtravelling, d'entre el centenar de curts presentats pels usuaris, una selecció dels millors 15 curtmetratges de la secció oberta al púbic Roda a TMB tindran un premi extra: s'emetran a principis del mes de març al programa Curtcircuit 33 del canal 33.

D'aquesta quinzena sortiran els 10 curts finalistes de l'11a edició del festival i els coneixerem abans de l'entrega virtual de premis, que tindrà lloc properament. De moment, us deixem la llista dels 15 millors curts rodats pels usuaris i usuàries de TMB de l'XI Festival Subtravelling. Tots es poden visionar al web del festival:

- Anxiety, de Mercedes González
- Avisa quan arribis, d'Irene Margalef
- Distàncies, de Gabriel Ghiggeri
- El viaje estático, de Neil Murphy
- Gorda, de Mercedes González
- Gracias, de Tess Masero
- Hora Punta, d’Helena Izquierdo, Marina Izquierdo i Marc Serra
- La incredulidad del amor, de Marcelo Di Rienzo
- La lección, de Carolina Barreiro
- Masc-Caretes, d'Ona Molas
- Meravellosa ambigüitat, de Gener B. Lanzo
- Somos viajerxs, d'A.C Maria
- TMB4U, de Marcelo di Rienzo
- Un món paral·lel, de Javier Cuéllar, Lucas Drobnitzky, Adrián Prado i Albert Sanz
- Va a ser al Metro, de Gisela Giralt

El programa televisiu Curtcircuit 33 que s'emet dimarts a la nit al canal 33 de Televisió de Catalunya ofereix periòdicament seleccions especials de curtmetratges de ficció i animació lligats als principals festivals de cinema que se celebren a Catalunya i també els que han estat guardonats en diversos festivals de cinema nacionals i internacionals.

Darrera modificació
14.08.2023
Tema
Cultura i Oci
  • ConceptesComunicacióCulturalParticipacióUsuarisInstitucionsAltresTMBAnys2021
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • Votar els curtmetratges preferits del Subtravelling pot tenir premis de cine

  • Cesc Gay roda el seu nou curtmetratge al metro i als autobusos de Barcelona

  • Torna el Subtravelling, el festival internacional de curtmetratges del metro de Barcelona

  • Comença la fase de participació del festival de curts Subtravelling 2020

  • El festival Subtravelling amplia el termini de recepció de curtmetratges

Contingut relacionat

Imatge
L'L5 és la línia de metro preferida dels usuaris i usuàries de TikTok / Imatge: TMB

La línia 5 és la línia de metro preferida dels usuaris i usuàries de TikTok

Cultura i Oci
Imatge
La banda tribut God Save The Queen en un moment de la seva actuació a l'estació d'Universitat / Foto: Marta Espinosa (TMB)

Tribut musical a Queen al metro de Barcelona

Cultura i Oci
Imatge
Un moment de la representació / Font: TMB

TMB tanca el Mes de la Diversitat amb l’obra de teatre interactiu “La Sala d’Espera” al metro d'Universitat

Cultura i Oci
Cartell de La Nit dels Museus 2026 / Imatge: web oficial

TMB reforça el servei per a la Nit dels Museus 2026 i se suma obrint l’Espai Mercè Sala a l’estació de Diagonal

Cultura i Oci

Últimes notícies

Les noves pantalles digitals arriben a més del 50% de les estacions de les línies convencionals de la xarxa de metro / Foto: TMB

TMB prolongarà una hora el servei de metro per la final del mundial de futbol

Transport
Sota el lema "L'Orgull de les nostres vides. Fer anys, acompanyant-nos, és créixer", arrancava dissabte passat a les sis de la tarda la multitudinària desfilada de carrosses del Pride Barcelona 2023 / Fotos: Pep Herrero (TMB)

Recomanacions de mobilitat per a la Manifestació de l’Orgull LGTBI, a la qual participa activament TMB

Transport
Les entitats col·laboradores en la nova guia en lectura fàcil per viajar en metro / Foto: Pep Herrero  (TMB)

TMB presenta una nova guia en lectura fàcil per viatjar en metro

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Feid al Palau Sant Jordi

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons