Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Cultura i Oci
  3. Els 15 millors curtmetratges del Subtravelling es veuran al programa 'Curtcircuit 33'
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
12.02.2021
Marta Espinosa

Els 15 millors curtmetratges del Subtravelling es veuran al programa 'Curtcircuit 33'

Imatge
Fotogrames d'alguns curtmetratges finalistes de la secció Roda a TMB del Subtravelling / Imatge: TMB
Fotogrames d'alguns curtmetratges finalistes de la secció Roda a TMB del Subtravelling / Imatge: TMB
< >Fotogrames d'alguns curtmetratges finalistes de la secció Roda a TMB del Subtravelling / Imatge: TMB
Fotogrames d'alguns curtmetratges finalistes de la secció Roda a TMB del Subtravelling / Imatge: TMB

L'onzena edició del concurs de creació cinematogràfica de TMB encara la recta final amb l'anunci de la quinzena de curts on hi ha els 10 finalistes de la secció Roda a TMB. Properament tindrà lloc l'entrega de premis i l'anunci oficial dels guanyadors. 

El passat 7 de febrer va finalitzar el període de votacions al web del Subtravelling. Enguany, per primer cop a la història del Subtravelling, d'entre el centenar de curts presentats pels usuaris, una selecció dels millors 15 curtmetratges de la secció oberta al púbic Roda a TMB tindran un premi extra: s'emetran a principis del mes de març al programa Curtcircuit 33 del canal 33.

D'aquesta quinzena sortiran els 10 curts finalistes de l'11a edició del festival i els coneixerem abans de l'entrega virtual de premis, que tindrà lloc properament. De moment, us deixem la llista dels 15 millors curts rodats pels usuaris i usuàries de TMB de l'XI Festival Subtravelling. Tots es poden visionar al web del festival:

- Anxiety, de Mercedes González
- Avisa quan arribis, d'Irene Margalef
- Distàncies, de Gabriel Ghiggeri
- El viaje estático, de Neil Murphy
- Gorda, de Mercedes González
- Gracias, de Tess Masero
- Hora Punta, d’Helena Izquierdo, Marina Izquierdo i Marc Serra
- La incredulidad del amor, de Marcelo Di Rienzo
- La lección, de Carolina Barreiro
- Masc-Caretes, d'Ona Molas
- Meravellosa ambigüitat, de Gener B. Lanzo
- Somos viajerxs, d'A.C Maria
- TMB4U, de Marcelo di Rienzo
- Un món paral·lel, de Javier Cuéllar, Lucas Drobnitzky, Adrián Prado i Albert Sanz
- Va a ser al Metro, de Gisela Giralt

El programa televisiu Curtcircuit 33 que s'emet dimarts a la nit al canal 33 de Televisió de Catalunya ofereix periòdicament seleccions especials de curtmetratges de ficció i animació lligats als principals festivals de cinema que se celebren a Catalunya i també els que han estat guardonats en diversos festivals de cinema nacionals i internacionals.

Darrera modificació
14.08.2023
Tema
Cultura i Oci
  • ConceptesComunicacióCulturalParticipacióUsuarisInstitucionsAltresTMBAnys2021
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • Votar els curtmetratges preferits del Subtravelling pot tenir premis de cine

  • Cesc Gay roda el seu nou curtmetratge al metro i als autobusos de Barcelona

  • Torna el Subtravelling, el festival internacional de curtmetratges del metro de Barcelona

  • Comença la fase de participació del festival de curts Subtravelling 2020

  • El festival Subtravelling amplia el termini de recepció de curtmetratges

Contingut relacionat

Imatge
L'andana de l'estació de Passeig de Gràcia va viatjar als anys 20 el dia del 100 aniversari del Metro / Foto: Pep Herrero (TMB)

'El viatge al passat' de Passeig de Gràcia L3 amb motiu del Centenari, finalista a un premi

Cultura i Oci
Cartell de l'edició 2025 de La Nit dels Museus / Imatge: Ajuntament de Barcelona

TMB reforça el servei per a la Nit dels Museus 2025 i celebrarà una ‘jam session’ a l’estació de Diagonal

Cultura i Oci
Imatge
El cantant Lildami actuant al metro de Barcelona en el marc del festival Maleducats / Foto: Pep Herrero (TMB)

Lildami sorprèn els usuaris del metro amb un petit concert amb cançons del seu nou disc

Cultura i Oci
Imatge
Moment de la visita institucional a l'exposició 'Maria Canals, un Concurs amb ànima' a l'Espai Mercè Sala / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Exposició commemorativa al metro dedicada al Concurs Internacional de piano Maria Canals

Cultura i Oci

Últimes notícies

La presidenta de TMB, Laia Bonet, durant la presentació de la sala de simuladors. /Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB obrirà la sala de simuladors de conducció a la ciutadania amb motiu dels actes de celebració del centenari de metro

Transport
Imatge
Els participants del grup de treball de Transport per Cable de la UITP en la visita al Telefèric de Montjuïc / Foto:  Pep Herrero (TMB)

TMB s'incorpora a la comissió de Transport per Cable de la UITP

Empresa
Imatge
La delegació iberoamericana del Banc Mundial a les instal·lacions de Triangle de TMB / Foto: Edu Pedrocchi (TMB)

Representants del Banc Mundial visiten TMB, com a operador referent en accessibilitat

Empresa
Els corredors a la Diagonal en la passada edició de la prova / Foto: Cursa DiR - Guàrdia Urbana

Afectacions a les línies de bus per la Cursa Diagonal DiR - Guàrdia Urbana 2025

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons