Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Cultura i Oci
  3. La Desena Edició del Festival Subtravelling Ja Té Els Curtmetratges Finalistes
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
20.11.2019
Marta Espinosa

La desena edició del festival Subtravelling ja té els curtmetratges finalistes

Imatge
Fotogrames d'alguns curtmetratges finalistes de la secció Roda a TMB del Subtravelling / Imatge: TMB
Fotogrames d'alguns curtmetratges finalistes de la secció Roda a TMB del Subtravelling / Imatge: TMB
< >Fotogrames d'alguns curtmetratges finalistes de la secció Roda a TMB del Subtravelling / Imatge: TMB
Fotogrames d'alguns curtmetratges finalistes de la secció Roda a TMB del Subtravelling / Imatge: TMB

El jurat ha seleccionat els 10 millors curts que han participat a la secció oberta als usuaris, Roda a TMB. Tots es poden veure al web oficial del festival. Els guanyadors es donaran a conèixer el 3 de desembre.

Al web del Subtravelling ja es poden veure els microcurts finalistes, deu històries plenes d'imaginació rodades pels usuaris amb els seus telèfons mòbils, inspirades en els seus viatges en transport públic. Històries amb personatges treballats, guions originals, diàlegs, estructura i gravats en uns escenaris molt poc habituals però que coneixem molt bé, el metro barceloní. 

Els deu curts finalistes són: Xu Hui Ying (d'Otto Alegre), Sol(s) (de Marina i Helena Izquierdo), Freedom (d'Oussama Blal), Rosa (de Tess Masero), Cupido (de Mercedes González), Línea de vida (de Marc González Salvat), Tú decides (d'Hugo Riera), Propera parada (de Jaume Subirós), El momento (de Ianko Stankov) i Blau marí  (d'Àngels Campoy). 

Gran èxit de participació

Enguany, la categoria Roda a TMB, la que està oberta a la participació dels usuaris, ha estat tot un èxit. S'han rebut més de 120 curtmetratges que han estat seleccionats per competir al certamen. Una vegada finalitzat el festival, els deu curts finalistes i guanyadors del Roda a TMB també es projectaran durant uns dies al MouTV, les pantalles del metro i dels autobusos. El web del festival ha rebut un total de 36.943 visites i 7.864 vots de 1.884 votants. 

El 3 de desembre se celebrarà l’acte de cloenda del festival Subtravelling, en què es donaran a conèixer els guanyadors de les diverses categories i es projectaran tots els curtmetratges guardonats. La gala tindrà lloc al Convent dels Àngels del Macba i s'hi accedirà amb invitació.

Darrera modificació
14.08.2023
Tema
Cultura i Oci
  • ConceptesComunicacióCulturalUsuarisInstitucionsAltresTMBServeiBusMetroAnys2019
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • TMB celebra 10 anys del Subtravelling, el festival internacional de curtmetratges del metro

Contingut relacionat

Imatge de la jornada de l'exposició de trens restaurats / Font: Pep Herrero (TMB)

L’exposició de trens històrics restaurats tanca amb gairebé 93.000 visitants

Cultura i Oci
Imatge
Imatges de la Cavalcada 2025 / Foto: Pep Herrero (TMB)

Els busos de TMB, presents en la Cavalcada de Reis

Cultura i Oci
Gallery
Exposició "Murs" a l'estació de Badalona/Pompeu Fabra. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

L’estació de metro Badalona- Pompeu Fabra acull una exposició fotogràfica que explora els conceptes de frontera i migració

Cultura i Oci
Festival Músics Metro 2025 / Foto:  Pep Herrero (TMB)

El projecte de regulació dels músics del metro de Barcelona es renova en el seu 25è aniversari

Cultura i Oci

Últimes notícies

Corredors a la passada edició de la Cursa Sant Antoni / Foto: Web Cursa Sant Antoni 2018

Línies d’autobús afectades per la 47a Cursa Moritz Sant Antoni

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert d’Eladio Carrión al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge
La nova estació de Colosseo. /Foto: ANGELES FERNANDEZ (TMB)

Roma uneix història i enginyeria amb l’entrada en servei de l’estació Colosseo de la línia C de metro

En xarxa
Noves línies de bus de proximitat a Montcada i Reixac / Font: TMB

Noves línies de bus de proximitat 137 i 138 a Montcada i Reixac

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons