Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Cultura i Oci
  3. Descompte Al Telefèric Amb Motiu de 'Viu Montjuïc', Que Promou L'Ajuntament
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
11.10.2021
Rosa Avis

Descompte al Telefèric amb motiu de 'Viu Montjuïc', que promou l'Ajuntament

Imatge
Telefèric de Montjuïc / Foto: Pep Herrero
Telefèric de Montjuïc / Foto: Pep Herrero
< >Telefèric de Montjuïc / Foto: Pep Herrero
Telefèric de Montjuïc / Foto: Pep Herrero

TMB se suma a la iniciativa cultural del cap de setmana del 16 i 17 d'octubre 'Viu Montjuïc, el parc de la cultura' oferint un descompte del 50% al bitllet d'anada i tornada del telefèric de Montjuïc.

Un cap de setmana amb més de 70 activitats de cultura i natura gratuïtes i de lliure accés per a tots els públics, amb la participació de 22 equipaments. Aquesta és la proposta de Viu Montjuïc, el parc de la cultura promoguda per l'Ajuntament de Barcelona per dissabte 16 i diumenge 17 d'octubre. L'oferta compta amb activitats de lleure i culturals com ara itineraris guiats, intervencions participatives, jocs de pistes, concerts i espectacles de dansa i teatre.  Aquest esdeveniment, que pretén fer-se un cop a l'any a partir d’aquesta primera edició, vol ser una nova oportunitat perquè la ciutadania pugui redescobrir i fer-se seu el Parc de Montjuïc.

TMB col·labora en aquest esdeveniment  oferint descomptes del 50% en els bitllets d’anada i tornada del Telefèric de Montjuïc. Per aprofitar aquesta promoció cal entrar amb el codi VIUMONTJUIC al web de compra de transports d'oci Hola Barcelona.

Reforç del transport

A més, per facilitar la mobilitat a l'esdeveniment, TMB incrementarà la freqüència de la línia de Bus 150, que va des de plaça Espanya - Fira de Barcelona fins al Castell de Montjuïc. El bus 150 passarà cada 9 -11 minuts des de les 10.00 h fins a les 20.00 hores. També es pot arribar al parc amb les línies 13, la 23, la 55, la 107 i amb el bus de barri 125. Al voltant del Parc de Montjuïc trobem les estacions de metro de Plaça Espanya (L1, L3), Poble Sec (L3), Paral·lel (L2, L3), Foc (L10 Sud) i Foneria (L10 Sud). Recordem que també hi ha el Funicular, que connecta l'estació de Paral·lel, on arriben les línies L2 i L3 del metro, amb la de Parc de Montjuïc en només dos minuts. Es fa servir amb els bitllets integrats de metro i autobús.

Viu Montjuïc forma part del Pla d'Actuació del Parc Montjuïc 2019-2029, un pla municipal que busca visibilitzar l’activitat cultural del Parc i crear nous espais i usos compartits, així com establir sinergies entre els equipaments, amb la voluntat de recuperar l'esperit de l'Exposició Internacional del 1929. Aquest pla ha estat elaborat amb la implicació d'un centenar d'entitats socials, veïnals i culturals, un treball col·laboratiu sobre la base del verd i la biodiversitat del parc i com a pulmó de la ciutat. En aquest sentit ja hi ha una quarentena d'actuacions en marxa, que van des de l'àmbit cultural, com és el cas de Viu Montjuïc, fins a qüestions de mobilitat o recuperació del patrimoni, entre d'altres.

Hi ha més informació de Viu Montjuïc al web de l'Ajuntament de Barcelona.

Darrera modificació
11.10.2021
Tema
Cultura i Oci
  • Altres temesSocietatTransportConceptesComercialitzacióTicketingInstitucionsAjuntamentAltresTMBLlocsMontjuïcParc de MontjuïcServeiBusBus del BarriFunicularMetroTelefèricAnys2021
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Imatge
Visual de la campanya del festival Subtravelling 2026 / Foto: TMB

Arrenca la 16a edició del Subtravelling, el festival de curtmetratges de TMB

Cultura i Oci
Foto de grup dels premiats / Foto: M. A. Cuartero (TMB)

El 19è Concurs de Relats Curts de TMB supera les 1.500 històries presentades al certamen

Cultura i Oci
Imatge
Visites al ZAL durant l'Open barris. /Foto: PEP HERRERO

El taller de TMB al ZAL s’obre al públic amb l’Open Barri

Cultura i Oci
Imatge
Captura del vídeo promocional de la batalla de línies de metro a Tik Tok / Imatge: TMB

Quina és la millor línia del metro segons els usuaris, al TikTok de TMB

Cultura i Oci

Últimes notícies

Vista de l'estadi Olímpic Lluís Companys a Montjuïc / Foto: BSM

Transport públic per als dos concerts d’El Último de la Fila a l’Estadi Olímpic Lluís Companys

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert d’Eros Ramazzotti al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge
Love Cam durant la Diada de Sant Jordi. /Foto: M.A. CUARTERO (TMB)

La Love Cam de TMB i el punt de llibre T-estimo protagonitzen la Diada de Sant Jordi al transport públic

En xarxa
Third-party content
Tren de la sèrie 6000 a l'L1, amb la part davantera de color vermell / Foto: TMB

TMB reforça la seguretat energètica del metro un any després de la gran apagada

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons