Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. En Xarxa
  3. Esther Marín, Agent D'atenció Al Client a L'L2, Explica a El Periódico La Seva Vivència Durant L'apagada
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
28.05.2025
Marta Espinosa

Esther Marín, agent d'atenció al client a l'L2, explica a El Periódico la seva vivència durant l'apagada

Imatge
L'empleada de Metro, Esther Marín, al vestíbul de l'estació de Paral·lel L2 / Foto: El Periódico
L'empleada de Metro, Esther Marín, al vestíbul de l'estació de Paral·lel L2 / Foto: El Periódico
< >L'empleada de Metro, Esther Marín, al vestíbul de l'estació de Paral·lel L2 / Foto: El Periódico

L'empleada del metro de Barcelona relata en una entrevista com va viure l’apagada del passat 28 d’abril a l’estació de Sagrada Família i com va ajudar en les tasques d'evacuació dels usuaris atrapats dins dels trens que estaven als túnels del suburbà.

🚇💡Esther Marín, agent d'atenció al client a l'L2 de #metrobcn, explica a @elperiodico_cat la seva vivència durant l'apagada general del passat 28 d'abril.
👏 https://t.co/wBdz9PxgV1https://t.co/cUXIX8doq1

— TMB (@TMB_Barcelona) May 28, 2025

Vist a la xarxa
Entrevista a Esther Marín, agent d'atenció al cient de Metro, de servei durant l'apagada del 28 d'abril

L'empleada del metro de Barcelona relata en una entrevista com va viure l’apagada del passat 28 d’abril a l’estació de Sagrada Família i com va ajudar en les tasques d'evacuació dels usuaris atrapats dins dels trens que estaven als túnels del suburbà.

L'Esther Marín fa més de 25 anys que treballa al metro, ella, farmacèutica de formació, treballa al torn de 12 a 20 hores, i aquell dilluns, 28 d'abril, segur que no s'esperava la intensa jornada que viuria. Tan sols 30 minuts després d'iniciar la seva jornada laboral, va intuir que alguna cosa no anava bé: un senyal acústic d'un pou de ventilació de l'estació va donar el primer avís. Posteriorment, les portes par de la zona de peatge es van obrir automàticament i a l'uníson i les pantalles de les màquines distribuïdores de bitllets es van quedar en negre. I va arribar la foscor. 

Les llums d'emergència (el 'sereno' com es coneix entre els empleats de línia), una llanterna i els llums dels mòbils van guiar els empleats cap a l'andana, on van advertir la gent que esperaven atònits l'arribada del tren que el servei estava aturat. També van ajudar a desallotjar la gent que es trobava dins d'un tren que s'havia quedat a la sortida del túnel de Sagrada Família. En aquest cas, el desallotjament va ser ràpid, ja que el comboi tenia mig cos a l'andana. Però al fons del túnel es veia un altre tren que sí que estava a les fosques. Diversos empleats i empleades van baixar l'escala de l'andana a la via i van anar al rescat de les persones que van sortir del tren, amb l'evident desconcert, però amb tranquil·litat i calma, cap a l'exterior.  

Pots llegir l'entrevista completa al següent enllaç.

Darrera modificació
30.05.2025
Tema
En xarxa
  • Altres temesTransportConceptesCuriositatsLaboralUsuarisInstitucionsTMBLlocsSagrada FamíliaServeiL2MetroAnys2025
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • 'El Balcó' entrevista Jèssica Centelles, conductora de bus al volant durant l'apagada

Contingut relacionat

Imatge
'Detectem-ho. Arreglem-ho' el lema de La Marató de TV3 2025 / Imatge: La Marató de TV3

#TMBrecomana col·laborar amb La Marató de 3Cat dedicada al càncer

En xarxa
Third-party content
Imatge
Estació de Mont San Angelo. /Foto: REGIONE CAMPANIA

El metro de Nàpols torna a situar una estació als llibres d’art

En xarxa
Imatge
TMB present a l'assamblea general d'ALAMYS celebrada a Lima. /Foto: TMB

TMB present a l'assemblea general d'ALAMYS a Lima

En xarxa
Gallery
Imatge
Detall de la portada del número 33 de la revista 'Monogràfic' de 'MobiliCat' dedicada al Centenari de metro / Imatge: MobiliCat

El Centenari de Metro, protagonista del suplement de la revista especialitzada MobiliCat

En xarxa

Últimes notícies

Esplanada anella Palau Sant Jordi / Font: BSM

Transport públic per al concert de Pecos al Palau Sant Jordi

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Nil Moliner al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge "Un viatge immersiu" / Font: TMB

Avui s’obren les inscripcions per a l’exposició immersiva de la història del metro de Barcelona

Empresa
Metro d'Universitat amb llums de Nadal al fons / Foto: TMB

Horaris especials del metro i els autobusos de TMB la vigília de Nadal

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons