Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. En xarxa
  3. El dia a dia d'una agent d'atenció al client del metro en temps de pandèmia
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
24.04.2020
Redacció

El dia a dia d'una agent d'atenció al client del metro en temps de pandèmia

Imatge
La Lidia Flores fotografiada per a l'entrevista al diari ARA / Foto: Francesc Melcion (ARA)
La Lidia Flores fotografiada per a l'entrevista al diari ARA / Foto: Francesc Melcion (ARA)
< >La Lidia Flores fotografiada per a l'entrevista al diari ARA / Foto: Francesc Melcion (ARA)
La Lidia Flores fotografiada per a l'entrevista al diari ARA / Foto: Francesc Melcion (ARA)

Lidia Flores treballa a TMB i ha adoptat noves rutines per complir les mesures de seguretat https://t.co/RWia4VuCtb

— diariARA (@diariARA) April 24, 2020
Vist a la xarxa
Veure el contingut original

La Lidia Flores treballa com a agent d'atenció al client al metro de Barcelona i, com tots els companys, reparteix la feina entre la conducció de trens i la supervisió d'una estació, en el seu cas de la línia 5. Des del moment de la declaració de l'estat d'alarma, continua desenvolupant les seves tasques, però moltes coses són diferents al llarg de la jornada laboral.

El diari ARA ha entrevistat la Lidia que, amb el seu testimoni, reflecteix el xoc i la transformació d'hàbits i procediments que ha suposat la irrupció de la Covid-19. Des de conduir trens pràcticament buits a només fer atenció urgent als clients. Podeu llegir l'article complet en aquest enllaç.

 

Darrera modificació
24.04.2020
Tema
En xarxa
  • Conceptes#covid19LaboralInstitucionsTMBLlocsBarcelonaServeiMetroAnys2020
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • L'experiència de la Rosa Maria com a voluntària en el transport de malalts de Covid-19

  • Conductors de primera: els treballadors del transport continuen al volant

Contingut relacionat

Imatge
Entrevista del director de la xarxa de metro al programa "bàsics" / Font: Bàsics (Betevé)

El programa "Bàsics" de BETEVÉ entrevista al director de metro, Òscar Playà

En xarxa
Third-party content
Imatge
La Susana Álvarez (esquerra) i l'Ana Ferrer (dreta), en un moment de l'entrevista en una sala de la seu de TMB a Sagrera / Foto: TMB

Dues empleades de metro, protagonistes al programa 'Les dones i els dies' de Catalunya Ràdio

En xarxa
Third-party content
Imatge
L'empleada de Metro, Esther Marín, al vestíbul de l'estació de Paral·lel L2 / Foto: El Periódico

Esther Marín, agent d'atenció al client a l'L2, explica a El Periódico la seva vivència durant l'apagada

En xarxa
Third-party content
Imatge
Gravació del programa Pàgina 2 al Telefèric. /Foto: TMB

El programa 'Pàgina 2' puja al telefèric per escenificar el primer llibre de Fer Rivas

En xarxa
Third-party content

Últimes notícies

El president de la Generalitat, Salvador Illa, acompanyat de la presidenta de TMB, Laia Bonet, i l'alcalde de Barcelona, Jaume Collboni / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB adquirirà 39 trens per augmentar la capacitat i la freqüència del metro de Barcelona

Empresa
Vista de l'estadi Olímpic Lluís Companys a Montjuïc / Foto: BSM

Transport públic per al concert d’Imagine Dragons a l’Estadi Olímpic Lluís Companys

Transport
Imatge
L'estació d'Universitat llueix els colors de la bandera de l'arc de sant martí pel Pride Barcelona 2025 / Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB i Pride Barcelona acoloreixen el metro per celebrar el Dia de l’Orgull LGTBI

Societat
Les noves incorporacions d'AAC's a metro per aquest estiu 2025 / Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB suma 92 nous agents d’atenció al client per al metro durant l’estiu

Empresa

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons