Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. El Punt TMB d’Universitat tanca tres setmanes per obres de millora de les instal·lacions
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
30.04.2021
Redacció

El Punt TMB d’Universitat tanca tres setmanes per obres de millora de les instal·lacions

Imatge
Punt TMB d'Universitat / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
Punt TMB d'Universitat / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
< >Punt TMB d'Universitat / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
Punt TMB d'Universitat / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Entre el 3 i el 24 de maig l'atenció presencial als usuaris del metro i l'autobús es farà als centres de Diagonal, Sagrada Família i La Sagrera.

La setmana vinent s'inicien les tasques de remodelació del Punt TMB Universitat d'atenció presencial al ciutadà que contemplen l'adaptació del nou mobiliari per a la posada en marxa de la T-mobilitat, així com la instal·lació de plaques acústiques al sostre per mitigar la reverberació del soroll ambiental i facilitar l'atenció al públic. L'oficina estarà tancada per portar a terme aquestes reformes durant tres setmanes, concretament entre el dilluns 3 de maig i el dilluns 24 de maig, tots dos inclosos.

Malgrat que tots els Punts TMB compleixen les mesures de seguretat, higiene i desinfecció de prevenció de la Covid-19, des del juliol de 2020 TMB ha potenciat la gestió online i la digitalització dels tràmits que es poden resoldre des de casa via telemàtica. Si cal anar a un Punt TMB, es recomana demanar cita al web de TMB o bé al telèfon 900 70 11 49.

Horaris amplis d'atenció

Recordem que, encara que el Punt TMB d'Universitat estigui tancat, hi ha disponibles els altres tres centres existents en els següents horaris d'atenció al públic: els Punts TMB de Sagrada Família, Diagonal i La Sagrera obren els dies feiners de 8 a 20 hores. El Punt TMB de Sagrada Família atén a més els dissabtes en horari de 9 a 17.30 hores i els diumenges i festius de 9 a 14 hores.

Aquest últim centre, el Punt TMB de Sagrada Família, va ser inaugurat recentment. Ubicat al vestíbul principal de l'estació de la L5 de metro, és pioner en accessibilitat: l'oficina no té barreres arquitectòniques i està equipada amb videointerpretació i anell inductiu per a persones sordes. És, des de finals del mes de març, el Punt TMB que centralitza la recollida i entrega d'objectes perduts. Si l'usuari ha perdut algun objecte al metro o als busos de TMB, l'operativa és la següent: ha d'omplir el formulari del web de TMB i aportar les seves dades i una descripció precisa de l'objecte per agilitzar la cerca. S'informarà via correu electrònic si l'objecte en qüestió s'ha localitzat a les nostres instal·lacions, i si s'ha trobat, l'usuari rebrà indicacions de les passes que haurà de fer per recuperar-lo.

Darrera modificació
01.05.2021
Tema
Transport
  • ConceptesAtenció al clientInformació al clientObresUsuarisInstitucionsTMBLlocsPunt TMBUniversitatAnys2021
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Estació metro Maragall / Foto: Pep Herrero (TMB)

Comencen les obres de millora del metro de Barcelona que obliguen a tallar parcialment el servei a les línies 4 i 11

Transport
La revetlla de Sant Joan a la platja de la Nova Icària / Foto: Ajuntament de Barcelona

El metro de Barcelona funcionarà 43 hores sense interrupció i comptarà amb més trens per a la revetlla de Sant Joan

Transport
L'Exposició d'Autobusos Clàssics 2024 va reunit més de 10.000 assistents / Foto: Pep Herrero (TMB)

L’Exposició d’Autobusos Clàssics de Barcelona torna aquest cap de setmana a l’avinguda Maria Cristina

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per als concerts de Billie Eilish al Palau Sant Jordi

Transport

Últimes notícies

Imatge col·loqui TMB orgull per la diversitat / Foto: Miquel Àngel (TMB)

TMB desfilarà al Pride Barcelona amb un autobús propi per primera vegada

Empresa
Imatge
Vista general de l'Exposició d'Autobusos Clàssics 2025 / Foto: M. A. Cuartero (TMB)

Així ha estat la trobada anual d'autobusos clàssics a Barcelona

Cultura i Oci
Gallery
Les noves incorporacions com a personal de conducció de bus de TMB per aquest estiu 2025 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB incorpora 217 professionals de conducció per a bus

Empresa
El conseller delegat de TMB, Xavier Flores; el director de la xarxa de Metro, Òscar Playà i la directora de comunicació de TMB, Mònica Peinado, amb directius de metro en l'acte de posada en servei del darrer tren 7000 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB posa en servei el darrer dels 50 trens que han renovat el material mòbil de les línies 1 i 3 del metro

Empresa

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons