Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. El Punt TMB D’Universitat Tanca Tres Setmanes Per Obres de Millora de Les Instal·lacions
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
30.04.2021
Redacció

El Punt TMB d’Universitat tanca tres setmanes per obres de millora de les instal·lacions

Imatge
Punt TMB d'Universitat / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
Punt TMB d'Universitat / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
< >Punt TMB d'Universitat / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
Punt TMB d'Universitat / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Entre el 3 i el 24 de maig l'atenció presencial als usuaris del metro i l'autobús es farà als centres de Diagonal, Sagrada Família i La Sagrera.

La setmana vinent s'inicien les tasques de remodelació del Punt TMB Universitat d'atenció presencial al ciutadà que contemplen l'adaptació del nou mobiliari per a la posada en marxa de la T-mobilitat, així com la instal·lació de plaques acústiques al sostre per mitigar la reverberació del soroll ambiental i facilitar l'atenció al públic. L'oficina estarà tancada per portar a terme aquestes reformes durant tres setmanes, concretament entre el dilluns 3 de maig i el dilluns 24 de maig, tots dos inclosos.

Malgrat que tots els Punts TMB compleixen les mesures de seguretat, higiene i desinfecció de prevenció de la Covid-19, des del juliol de 2020 TMB ha potenciat la gestió online i la digitalització dels tràmits que es poden resoldre des de casa via telemàtica. Si cal anar a un Punt TMB, es recomana demanar cita al web de TMB o bé al telèfon 900 70 11 49.

Horaris amplis d'atenció

Recordem que, encara que el Punt TMB d'Universitat estigui tancat, hi ha disponibles els altres tres centres existents en els següents horaris d'atenció al públic: els Punts TMB de Sagrada Família, Diagonal i La Sagrera obren els dies feiners de 8 a 20 hores. El Punt TMB de Sagrada Família atén a més els dissabtes en horari de 9 a 17.30 hores i els diumenges i festius de 9 a 14 hores.

Aquest últim centre, el Punt TMB de Sagrada Família, va ser inaugurat recentment. Ubicat al vestíbul principal de l'estació de la L5 de metro, és pioner en accessibilitat: l'oficina no té barreres arquitectòniques i està equipada amb videointerpretació i anell inductiu per a persones sordes. És, des de finals del mes de març, el Punt TMB que centralitza la recollida i entrega d'objectes perduts. Si l'usuari ha perdut algun objecte al metro o als busos de TMB, l'operativa és la següent: ha d'omplir el formulari del web de TMB i aportar les seves dades i una descripció precisa de l'objecte per agilitzar la cerca. S'informarà via correu electrònic si l'objecte en qüestió s'ha localitzat a les nostres instal·lacions, i si s'ha trobat, l'usuari rebrà indicacions de les passes que haurà de fer per recuperar-lo.

Darrera modificació
01.05.2021
Tema
Transport
  • ConceptesAtenció al clientInformació al clientObresUsuarisInstitucionsTMBLlocsPunt TMBUniversitatAnys2021
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Mónica Naranjo al Palau Sant Jordi

Transport
Nova instal·lació ARS GRACIA. /Foto: Pep Herrero (TMB)

El passadís del metro de Passeig de Gràcia estrena una instal·lació interactiva sonora i visual per millorar l’experiència de viatge de l’usuari a través de la intel·ligència artificial

Transport
Imatge
Cartell de l'exposició "Bellvitge, a la recerca del futur". /Foto: IDIBELL

L’estació de metro Hospital de Bellvitge acull una exposició per conèixer el passat, present i futur del seu Campus de Salut

Transport
Esplanada anella Palau Sant Jordi / Font: BSM

Transport públic per a les finals de la Premier Padel al Palau Sant Jordi

Transport

Últimes notícies

Exposició "Murs" a l'estació de Badalona/Pompeu Fabra. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

L’estació de metro Badalona- Pompeu Fabra acull una exposició fotogràfica que explora els conceptes de frontera i migració

Cultura i Oci
Imatge
La canalla gaudint del conta-contes solidari a Badalona Pompeu Fabra / Foto: Miguel Àngel Cuartero

Conta-contes solidari al metro, una activitat del ‘Mou-te pel càncer infantil i acompanya’ns’

Societat
La presidenta de TMB, Laia Bonet, i el conseller delegat de TMB, Xavier Flores, durant l'acte de presentació de La botiga de TMB / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB estrena una nova botiga física a l’estació de metro de Sagrada Família

Empresa
Festival Músics Metro 2025 / Foto:  Pep Herrero (TMB)

El projecte de regulació dels músics del metro de Barcelona es renova en el seu 25è aniversari

Cultura i Oci

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons