Entre el 3 i el 24 de maig l'atenció presencial als usuaris del metro i l'autobús es farà als centres de Diagonal, Sagrada Família i La Sagrera.
La setmana vinent s'inicien les tasques de remodelació del Punt TMB Universitat d'atenció presencial al ciutadà que contemplen l'adaptació del nou mobiliari per a la posada en marxa de la T-mobilitat, així com la instal·lació de plaques acústiques al sostre per mitigar la reverberació del soroll ambiental i facilitar l'atenció al públic. L'oficina estarà tancada per portar a terme aquestes reformes durant tres setmanes, concretament entre el dilluns 3 de maig i el dilluns 24 de maig, tots dos inclosos.
Malgrat que tots els Punts TMB compleixen les mesures de seguretat, higiene i desinfecció de prevenció de la Covid-19, des del juliol de 2020 TMB ha potenciat la gestió online i la digitalització dels tràmits que es poden resoldre des de casa via telemàtica. Si cal anar a un Punt TMB, es recomana demanar cita al web de TMB o bé al telèfon 900 70 11 49.
Recordem que, encara que el Punt TMB d'Universitat estigui tancat, hi ha disponibles els altres tres centres existents en els següents horaris d'atenció al públic: els Punts TMB de Sagrada Família, Diagonal i La Sagrera obren els dies feiners de 8 a 20 hores. El Punt TMB de Sagrada Família atén a més els dissabtes en horari de 9 a 17.30 hores i els diumenges i festius de 9 a 14 hores.
Aquest últim centre, el Punt TMB de Sagrada Família, va ser inaugurat recentment. Ubicat al vestíbul principal de l'estació de la L5 de metro, és pioner en accessibilitat: l'oficina no té barreres arquitectòniques i està equipada amb videointerpretació i anell inductiu per a persones sordes. És, des de finals del mes de març, el Punt TMB que centralitza la recollida i entrega d'objectes perduts. Si l'usuari ha perdut algun objecte al metro o als busos de TMB, l'operativa és la següent: ha d'omplir el formulari del web de TMB i aportar les seves dades i una descripció precisa de l'objecte per agilitzar la cerca. S'informarà via correu electrònic si l'objecte en qüestió s'ha localitzat a les nostres instal·lacions, i si s'ha trobat, l'usuari rebrà indicacions de les passes que haurà de fer per recuperar-lo.