Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. El Punt TMB de La Sagrera tanca tres setmanes per obres de millora de les instal·lacions
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
04.06.2021
Rosa Avis

El Punt TMB de La Sagrera tanca tres setmanes per obres de millora de les instal·lacions

Imatge
Punt TMB La Sagrera. Foto: Miguel Ángel Cuartero
Punt TMB La Sagrera. Foto: Miguel Ángel Cuartero
< >Punt TMB La Sagrera. Foto: Miguel Ángel Cuartero
Punt TMB La Sagrera. Foto: Miguel Ángel Cuartero

Entre el 7 i el 27 de juny l'atenció presencial als usuaris del metro i l'autobús es farà als centres de Sagrada Família, Diagonal i Universitat.

La setmana vinent s'inicien les tasques de remodelació del Punt TMB de La Sagrera d'atenció presencial al ciutadà, que inclouen l'adaptació del nou mobiliari per a la posada en marxa de la T-mobilitat. L'oficina estarà tancada per portar a terme aquestes reformes durant dues setmanes, concretament entre el dilluns 7 i el diumenge 27 de juny, tots dos inclosos.

Malgrat que tots els Punts TMB compleixen les mesures de seguretat, higiene i desinfecció de prevenció de la Covid-19, des del juliol de 2020 TMB ha potenciat la gestió online i la digitalització dels tràmits que es poden resoldre des de casa via telemàtica. Si cal anar a un Punt TMB, es recomana demanar hora al web de TMB o bé al telèfon 900 70 11 49.

Horaris amplis d'atenció

Recordem que, mentre el Punt TMB de La Sagrera estigui tancat, hi ha disponibles els altres tres centres existents en els següents horaris d'atenció al públic: els Punts TMB de Sagrada Família (el més nou i accessible), Diagonal (que dilluns 7 de juny haurà reobert un cop finalitzats els treballs de millora) i Universitat obren els dies feiners de 8 a 20 hores. El de Sagrada Família atén a més els dissabtes en horari de 9 a 17.30 hores i els diumenges i festius de 9 a 14 hores.

Aquest últim centre, el Punt TMB de Sagrada Família, va ser inaugurat recentment. Ubicat al vestíbul principal de l'estació de la L5 de metro, és pioner en accessibilitat: l'oficina no té barreres arquitectòniques i està equipada amb videointerpretació i anell inductiu per a persones sordes. És, des de finals del mes de març, el Punt TMB que centralitza la recollida i entrega d'objectes perduts. Si l'usuari ha perdut algun objecte al metro o als busos de TMB, l'operativa és la següent: ha d'omplir el formulari del web de TMB i aportar les seves dades i una descripció precisa de l'objecte per agilitzar la cerca. S'informarà via correu electrònic si l'objecte en qüestió s'ha localitzat a les nostres instal·lacions, i si s'ha trobat, l'usuari rebrà indicacions sobre els passos que haurà de fer per recuperar-lo.

Darrera modificació
04.06.2021
Tema
Transport
  • ConceptesAtenció al clientInformació al clientObresUsuarisInstitucionsTMBLlocsLa SagreraPunt TMBAnys2021
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • El Punt TMB d’Universitat tanca tres setmanes per obres de millora de les instal·lacions

Contingut relacionat

Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Miguel Bosé al Palau Sant Jordi

Transport
Vista de l'estadi Olímpic Lluís Companys a Montjuïc / Foto: BSM

Transport públic per al concert d’Imagine Dragons a l’Estadi Olímpic Lluís Companys

Transport
Esplanada anella Palau Sant Jordi / Font: BSM

Transport públic per al concert de la cantant japonesa Ado al Palau Sant Jordi

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Rigoberta Bandini al Palau Sant Jordi

Transport

Últimes notícies

El president de la Generalitat, Salvador Illa, acompanyat de la presidenta de TMB, Laia Bonet, i l'alcalde de Barcelona, Jaume Collboni / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB adquirirà 39 trens per augmentar la capacitat i la freqüència del metro de Barcelona

Empresa
Imatge
L'estació d'Universitat llueix els colors de la bandera de l'arc de sant martí pel Pride Barcelona 2025 / Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB i Pride Barcelona acoloreixen el metro per celebrar el Dia de l’Orgull LGTBI

Societat
Les noves incorporacions d'AAC's a metro per aquest estiu 2025 / Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB suma 92 nous agents d’atenció al client per al metro durant l’estiu

Empresa
Imatge
El servei de bicicleta metrpolitana pública AMBici, compta amb la participació de TMB / Foto: AMB

Ultimen els preparatius per finalitzar l’ampliació de l’AMBici i entren en vigor noves tarifes

Empresa

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons