Header Top menu
El Punt TMB de La Sagrera tanca tres setmanes per obres de millora de les instal·lacions
Entre el 7 i el 27 de juny l'atenció presencial als usuaris del metro i l'autobús es farà als centres de Sagrada Família, Diagonal i Universitat.
La setmana vinent s'inicien les tasques de remodelació del Punt TMB de La Sagrera d'atenció presencial al ciutadà, que inclouen l'adaptació del nou mobiliari per a la posada en marxa de la T-mobilitat. L'oficina estarà tancada per portar a terme aquestes reformes durant dues setmanes, concretament entre el dilluns 7 i el diumenge 27 de juny, tots dos inclosos.
Malgrat que tots els Punts TMB compleixen les mesures de seguretat, higiene i desinfecció de prevenció de la Covid-19, des del juliol de 2020 TMB ha potenciat la gestió online i la digitalització dels tràmits que es poden resoldre des de casa via telemàtica. Si cal anar a un Punt TMB, es recomana demanar hora al web de TMB o bé al telèfon 900 70 11 49.
Horaris amplis d'atenció
Recordem que, mentre el Punt TMB de La Sagrera estigui tancat, hi ha disponibles els altres tres centres existents en els següents horaris d'atenció al públic: els Punts TMB de Sagrada Família (el més nou i accessible), Diagonal (que dilluns 7 de juny haurà reobert un cop finalitzats els treballs de millora) i Universitat obren els dies feiners de 8 a 20 hores. El de Sagrada Família atén a més els dissabtes en horari de 9 a 17.30 hores i els diumenges i festius de 9 a 14 hores.
Aquest últim centre, el Punt TMB de Sagrada Família, va ser inaugurat recentment. Ubicat al vestíbul principal de l'estació de la L5 de metro, és pioner en accessibilitat: l'oficina no té barreres arquitectòniques i està equipada amb videointerpretació i anell inductiu per a persones sordes. És, des de finals del mes de març, el Punt TMB que centralitza la recollida i entrega d'objectes perduts. Si l'usuari ha perdut algun objecte al metro o als busos de TMB, l'operativa és la següent: ha d'omplir el formulari del web de TMB i aportar les seves dades i una descripció precisa de l'objecte per agilitzar la cerca. S'informarà via correu electrònic si l'objecte en qüestió s'ha localitzat a les nostres instal·lacions, i si s'ha trobat, l'usuari rebrà indicacions sobre els passos que haurà de fer per recuperar-lo.
- ConceptesAtenció al clientInformació al clientObresUsuarisInstitucionsTMBLlocsLa SagreraPunt TMBAnys2021