Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. Més de 50 Obres Als Carrers de Barcelona Durant L'estiu
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
07.07.2022
Laura Martínez

Més de 50 obres als carrers de Barcelona durant l'estiu

Imatge
Mapa afectacions L3 i L5 metro / Font: TMB
Mapa afectacions L3 i L5 metro / Font: TMB
< >Mapa afectacions L3 i L5 metro / Font: TMB

🔛 Aquest estiu posarem en marxa més de 50 actuacions per millorar l'espai públic, les infraestructures i els serveis com:

🌳 la transformació dels eixos verds a l'Eixample
⚽️ la urbanització dels entorns de l'#EspaiBarça
🚇 la renovació de la xarxa ferroviària pic.twitter.com/Jsss3WCWoh

— Ajuntament de BCN (@bcn_ajuntament) July 6, 2022
Vist a la xarxa
Veure el contingut original

L'Ajuntament de Barcelona, mitjançant el Comitè d'Obres i Mobilitat, ha presentat el catàleg d'obres d'estiu que s'han programat per aquest 2022. Es faran un total de 56 actuacions a la ciutat relacionades amb projectes d'urbanització, infraestructures i millora de qualitat de l'espai públic i serveis. Com és habitual aquesta planificació té com a objectiu minimitzar les afectacions i les molèsties que puguin causar. Per aquest motiu l'execució del gruix d'aquestes obres es farà durant l'estiu per aprofitar el descens de la mobilitat i de l'activitat docent i esportiva.

En l'àmbit del transport públic destaca especialment l'afectació ja iniciada a la L5 entre La Sagrera i El Carmel per obres de renovació de via i balast, travesses i fixacions. Fins al 31 de juliol hi hauran afectacions al tram La Sagrera - Horta i de l'1 al 31 d'agost al tram La Sagrera - El Carmel.

A partir de l'agost també es durà a terme un tall de servei de metro a l'L3 per actuacions sobre elements afectats per l'amiant. Aquesta afectació comportarà que l'estació de Drassanes estigui fora de servei entre els dies 1 i 17 d'agost (servei parcial entre Zona Universitària - Paral·lel i entre Liceu - Trinitat Nova). Pels mateixos treballs l'estació de Liceu també patirà les següents afectacions: entre l'11 i el 19 de juliol els trens no pararan a l'andana direcció Zona Universitària i entre el 20 i el 31 de juliol no ho faran a l'andana direcció Trinitat Nova.

 

 

 

Darrera modificació
07.07.2022
Tema
Transport
  • ConceptesMobilitatObresInstitucionsAjuntamentTMBLlocsBarcelonaAnys2022
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • TMB reprèn les obres per culminar la renovació integral de 3 km de via a l'L5 de metro

  • Avui comencen les obres de la segona fase de remodelació de la línia 5 de metro

Contingut relacionat

La Cursa de la Mercè 2024 se celebra diumenge 29 de setembre / Foto: Web Cursa de la Mercè

Afectacions a les línies d’autobusos per la Cursa de la Mercè 2026

Transport
Imatge
Estació AMBici a Sant Joan Despí. /Foto: AMB

Impuls de l'AMBici amb noves promocions durant la Setmana de la Mobilitat

Transport
Catifa vermella al carrer Balmes. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

Barcelona instal·la catifes vermelles al carril bus de Balmes per millorar la velocitat i la regularitat del transport públic

Transport
Estació fantasma de Gaudí portada. /Foto: PEP HERRERO

TMB obre espais emblemàtics de metro durant la Setmana Europea de la Mobilitat i estrena el perllongament de la línia X1 de bus

Transport

Últimes notícies

Imatge de l'exposició de busos clàssics a Passeig de Gràcia / Foto: TMB

El Passeig de Gràcia es converteix per primer cop en el gran aparador de la història de l’autobús a Barcelona

Cultura i Oci
Imatge
Serveis solidaris de bus. /Foto: TMB

Els conductors solidaris de TMB faciliten la mobilitat durant la primera trobada esportiva de centres de rehabilitació funcional

Societat
Imatge
Marc Sánchez, tècnic d'adquisició de nova flota de TMB, entrevistat per Onda Cero a l'interior del minibús elèctric Yutong / Foto: Marta Espinosa (TMB)

Onda Cero entrevista Marc Sánchez a bord del minibús elèctric que ha incorporat recentment TMB

En xarxa
Third-party content
El grup impulsor del Museu del Transport Públic es posa en marxa / Foto: Ajuntament de Barcelona

Constituït el grup impulsor del Museu del Transport Públic promogut per TMB i l’Ajuntament de Barcelona

Empresa

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons