Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. Mercedes Vidal: "Fer competitiu l'autobús era una assignatura pendent de Barcelona"
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
26.11.2018
Redacció

Mercedes Vidal: "Fer competitiu l'autobús era una assignatura pendent de Barcelona"

Imatge
Mercedes Vidal, presidenta de TMB, en l'atenció a mitjans aquest matí / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB )
Mercedes Vidal, presidenta de TMB, en l'atenció a mitjans aquest matí / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB )
< >Mercedes Vidal, presidenta de TMB, en l'atenció a mitjans aquest matí / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB )
Mercedes Vidal, presidenta de TMB, en l'atenció a mitjans aquest matí / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB )

La presidenta de TMB i regidora de Mobilitat valora la implantació de les 28 línies de la nova xarxa de bus com una transformació "profunda" de la mobilitat en superfície.

La presidenta de TMB i regidora de Mobilitat de l'Ajuntament de Barcelona, Mercedes Vidal, ha valorat la implantació de les últimes cinc línies de la nova xarxa de bus com la culminació del projecte més important de transformació del transport públic en superfície que ha vist la ciutat de Barcelona en dècades“.

Davant els mitjans de comunicació, en una parada de l'àrea d'intercanvi Tetuan, Vidal ha deixat clar que no es tracta d’un procés fàcil, perquè la transformació és molt profunda, i per això ha demanat disculpes als usuaris, ja que “adaptar-se als canvis no és senzill”. No obstant, la regidora ha afegit: “Les millores que aporta la nova xarxa de bus i que ha anat aportant fase rere fase ens reafirmen en la necessitat d’aquest projecte per a la ciutat”.

La regidora ha explicat que el fet que hi hagi un servei d'autobús competitiu, que sigui igual de fàcil i d’automàtic d’utilitzar que el metro, “era una assignatura pendent de la ciutat, que avui, amb la implementació de la nova xarxa de bus, fa un pas enorme per posar-se al nivell d’altres capitals europees”.

Vidal ha afirmat que Barcelona necessita una millora del transport públic en superfície i que aquest projecte “culmina tot un procés necessari per adaptar-nos als nous reptes que ens planteja la contaminació i la necessitat d’un transport més sostenible per a tots els barris de la ciutat”. Avui tenim efectivament desplegat l'esquelet de línies verticals, horitzontals i diagonals, però també ha avançat que per a un funcionament òptim de l'autobús "s’ha d’avançar a dotar-lo d’encara més prioritat als carrers de Barcelona".

Més informació a la nota de premsa de l'Ajuntament de Barcelona.

Imatge
les línies V1 i H2 coincideixen a l'avinguda d'Esplugues / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

V19 a l'àrea d'intercanvi de Tetuan / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Darrera modificació
28.11.2018
Tema
Transport
  • ConceptesMobilitatOfertaServeiInstitucionsAjuntamentTMBLlocsBarcelonaServeiNova xarxa de busAnys2018
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • Les línies H2, V1, V19, V23 i V25 completen el desplegament de la nova xarxa de bus

Contingut relacionat

Vista de l'estadi Olímpic Lluís Companys a Montjuïc / Foto: BSM

Transport públic per al concert dels Guns N’ Roses a l’Estadi Olímpic Lluís Companys

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert d’Erreway al Palau Sant Jordi

Transport
Autobús de la línia D20 en direcció a Ernest Lluch / Foto: TMB

TMB reforçarà les línies de bus V29 i D20 durant l’estiu al tram de les platges

Transport
Imatge d'una edició anterior del festival / Foto: Web Primavera Sound

Transport públic per al festival Primavera Sound 2025

Transport

Últimes notícies

Imatge mural rotonda del transport / Foto: Pep Herrero (TMB)

‘La rotonda dels transports’ de Plaça Catalunya s’ha restaurat pel centenari del metro de Barcelona

Cultura i Oci
Imatge
La Susana Álvarez (esquerra) i l'Ana Ferrer (dreta), en un moment de l'entrevista en una sala de la seu de TMB a Sagrera / Foto: TMB

Dues empleades de metro, protagonistes al programa 'Les dones i els dies' de Catalunya Ràdio

En xarxa
Third-party content
Usuaris esperant el tren a l'andana de l'estació d'Unviersitat de la L1 de metro / Foto: Pep Herrero (TMB)

El metro i el bus de Barcelona registren el mes de maig amb més passatge de la seva història

Empresa
Imatge
Als extrems, el conseller delegat de TMB, Xavier Flores, i la directora d'administració i finances de TMB, Lola Bravo; acompanyats de representants insulars i del Metro de Tenerife al 30ens Comitès Tècnics ALAMYS / Foto: ALAMYS

Destacada presència de TMB en la 30 edició dels Comitès Tècnics d'ALAMYS

Empresa

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons