Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. L’accés Dels Patinets Elèctrics Al Transport Públic Quedarà Prohibit Des de L'1 de Febrer
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
11.01.2023
Redacció

L’accés dels patinets elèctrics al transport públic quedarà prohibit des de l'1 de febrer

Imatge
Logo prohibició temporal patinets a TMB. /Foto: ATM
Logo prohibició temporal patinets a TMB. /Foto: ATM
< >Logo prohibició temporal patinets a TMB. /Foto: ATM

TMB modificarà de manera temporal les condicions generals d’utilització dels seus serveis de manera que es contempli aquesta prohibició

El Consell d’administració de l’ATM (Autoritat del Transport Metropolità) ha decidit instar els operadors de transport públic perquè a partir de l'1 de febrer incloguin la prohibició de l’accés al transport públic dels patinets elèctric i altres vehicles de mobilitat personal (monocicles). D’aquesta manera, i seguint les indicacions de l’ATM, Transports Metropolitans de Barcelona prohibirà, per un període inicial de sis mesos, l’accés d’aquests vehicles elèctrics de mobilitat personal a la seva xarxa de transport públic.

Durant aquests sis mesos s’elaborarà una proposta de regulació sobre l’accés i seguretat d’aquests vehicles de mobilitat personal al transport públic. Aquest treball es farà conjuntament amb la col·laboració dels diversos agents interessats en la seguretat del sistema de transport: operadors, bombers, instituts de seguretat de vehicles i altres. Així, fins que no es conclogui en quines condicions es garanteix la seguretat d’aquests vehicles de mobilitat personal, s’ha optat per no permetre’n el seu accés.

Amb aquesta decisió es fa prevaldre el principi de seguretat preventiva orientada a la protecció de les persones usuàries del transport públic, del personal que hi treballa i de les seves instal·lacions.

Comunicacions i sancions administratives

Transports Metropolitans de Barcelona informarà pels seus canals habituals d’aquesta mesura que entra en vigor el pròxim 1 de febrer. L’incompliment de la prohibició de transportar patinets i monocicles elèctrics a la xarxa de transport públic podrà ser denunciada pels equips d’intervenció comportant una sanció administrativa de 200 euros.

Darrera modificació
11.01.2023
Tema
Transport
  • ConceptesUsuarisInstitucionsATMTMBServeiBusMetroAnys2022
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Andana de l'estació Verdaguer L4 / Foto: Cuartero

Dilluns reobre l’estació de Verdaguer de l’L4 de metro i el passadís d’enllaç amb l’L5

Transport
Al fons, el taller centenari de Santa Eulàlia, on també s'han realitzat actuacions de modernització i renovació / Pep Herrero (TMB)

Dissabte es normalitza el servei de l’L1 de metro entre Florida i Plaça de Sants, un cop finalitzades les obres

Transport
Imatge
Placa de formigó a via general per evitar vibracions / Autor: P.H.

Fotogaleria: Descobreix com avancen les obres de millora de l'L1

Transport
Gallery
Estadi Camp Nou / Foto: FCBarcelona

TMB posa en marxa un nou servei de bus perimetral a l’Spotify Camp Nou

Transport

Últimes notícies

Imatge
Clausura oficial de l'antic funicular de Montjuïc. / Autor: Arxiu TMB

L'herència del 92: La revolució global que va transformar el transport metropolità

Història
Imatge
Vista del port de Barcelona / Pep Herrero

TMB connecta la ciutadania amb els més de 500 refugis climàtics de la ciutat

Cultura i Oci
Imatge
Bus elèctric. /Foto: TMB

La conductora de Bus de TMB, Roser Caroz, protagonitza una campanya de l'Ajuntament de Barcelona sobre sostenibilitat

En xarxa
Third-party content
Imatge
Exterior de l'estació de Ciutadella / Vila Olímpica durant els Jocs Olímpics / Foto: Arxiu Fundació TMB

Crònica d'un viatge: El metro d'una capital mundial (1983 - 1999)

Història

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons