Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. L’accés Dels Patinets Elèctrics Al Transport Públic Quedarà Prohibit Des de L'1 de Febrer
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
11.01.2023
Redacció

L’accés dels patinets elèctrics al transport públic quedarà prohibit des de l'1 de febrer

Imatge
Logo prohibició temporal patinets a TMB. /Foto: ATM
Logo prohibició temporal patinets a TMB. /Foto: ATM
< >Logo prohibició temporal patinets a TMB. /Foto: ATM

TMB modificarà de manera temporal les condicions generals d’utilització dels seus serveis de manera que es contempli aquesta prohibició

El Consell d’administració de l’ATM (Autoritat del Transport Metropolità) ha decidit instar els operadors de transport públic perquè a partir de l'1 de febrer incloguin la prohibició de l’accés al transport públic dels patinets elèctric i altres vehicles de mobilitat personal (monocicles). D’aquesta manera, i seguint les indicacions de l’ATM, Transports Metropolitans de Barcelona prohibirà, per un període inicial de sis mesos, l’accés d’aquests vehicles elèctrics de mobilitat personal a la seva xarxa de transport públic.

Durant aquests sis mesos s’elaborarà una proposta de regulació sobre l’accés i seguretat d’aquests vehicles de mobilitat personal al transport públic. Aquest treball es farà conjuntament amb la col·laboració dels diversos agents interessats en la seguretat del sistema de transport: operadors, bombers, instituts de seguretat de vehicles i altres. Així, fins que no es conclogui en quines condicions es garanteix la seguretat d’aquests vehicles de mobilitat personal, s’ha optat per no permetre’n el seu accés.

Amb aquesta decisió es fa prevaldre el principi de seguretat preventiva orientada a la protecció de les persones usuàries del transport públic, del personal que hi treballa i de les seves instal·lacions.

Comunicacions i sancions administratives

Transports Metropolitans de Barcelona informarà pels seus canals habituals d’aquesta mesura que entra en vigor el pròxim 1 de febrer. L’incompliment de la prohibició de transportar patinets i monocicles elèctrics a la xarxa de transport públic podrà ser denunciada pels equips d’intervenció comportant una sanció administrativa de 200 euros.

Darrera modificació
11.01.2023
Tema
Transport
  • ConceptesUsuarisInstitucionsATMTMBServeiBusMetroAnys2022
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Cartell de la Mercè 2026. /Foto: AJUNTAMENT DE BARCELONA

El metro reforça el servei amb més trens i funcionarà durant tres nits per les Festes de la Mercè 2026

Transport
Línia exprés X1

S'inicia el perllongament de la línia exprés X1 de bus per connectar el centre de la ciutat amb Zona Universitària

Transport
La Cursa de la Mercè 2024 se celebra diumenge 29 de setembre / Foto: Web Cursa de la Mercè

Afectacions a les línies d’autobusos per la Cursa de la Mercè 2026

Transport
Imatge
Estació AMBici a Sant Joan Despí. /Foto: AMB

Impuls de l'AMBici amb noves promocions durant la Setmana de la Mobilitat

Transport

Últimes notícies

Foto arxiu TMB / Pep Herrero

Alteracions en el servei d’autobusos de TMB amb motiu de la convocatòria d’aturada avui dimarts 22 de setembre

Empresa
Imatge
Exhibició d'Autobusos Clàssics a Passeig de Gràcia / Foto: Pep Herrero (TMB)

Èxit rotund de visites en el nou emplaçament de l'Exhibició d'Autobusos Clàssics

Cultura i Oci
Gallery
Imatge de l'exposició de busos clàssics a Passeig de Gràcia / Foto: TMB

El Passeig de Gràcia es converteix per primer cop en el gran aparador de la història de l’autobús a Barcelona

Cultura i Oci
Imatge
Serveis solidaris de bus. /Foto: TMB

Els conductors solidaris de TMB faciliten la mobilitat durant la primera trobada esportiva de centres de rehabilitació funcional

Societat

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons