Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. Gairebé 50.000 Viatgers Han Fet Servir El Bus a Demanda de Torre Baró El Primer Any
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
02.04.2020
Clara Sánchez

Gairebé 50.000 viatgers han fet servir el bus a demanda de Torre Baró el primer any

Imatge
El minibús assignat al servei a demanda de Torre Baró / Foto: Pep Herrero (TMB
El minibús assignat al servei a demanda de Torre Baró / Foto: Pep Herrero (TMB
< >El minibús assignat al servei a demanda de Torre Baró / Foto: Pep Herrero (TMB
El minibús assignat al servei a demanda de Torre Baró / Foto: Pep Herrero (TMB

El projecte El Meu Bus ha millorat la mobilitat de les persones dins el barri de Torre Baró i l'accés a la resta de transport públic.

El passat mes de gener la prova pilot del bus a demanda de Nou Barris va complir el seu primer any amb 49.352 passatgers transportats. L'objectiu d'aquest projecte segueix sent facilitar la mobilitat de les persones que viuen a Torre Baró i millorar la connexió entre la part alta i la part baixa del barri, on es troben la majoria de serveis i la resta de transports públics, així com amb el barri de Ciutat Meridiana.

Com vam informar en l'inici d'aquest projecte, el primer bus a demanda de la ciutat de Barcelona va començar el 21 de gener del 2019 fruit de la col·laboració entre TMB i l'Ajuntament, a través del Pla de Barris de la Zona Nord. Durant aquest darrer any, un minibús de TMB adaptat a persones amb mobilitat reduïda s'ha encarregat de transportar les persones del barri a través del servei anomenat El Meu Bus, el qual es pot sol·licitar a través d'una aplicació mòbil o bé a través d'un telèfon gratuït.

Són més de 30.000 serveis els que ha fet el nou autobús el primer any de la prova pilot. Al llarg d'aquest temps el projecte ha anat creixent i evolucionant de manera que, de mitjana, el nombre de passatgers arriba als 190 en dies feiners, quan fa sis mesos era de 150. Així doncs, si El Meu Bus de Torre Baró segueix tenint una bona acollida, s'estudiarà la implantació d'aquest servei en altres punts de la ciutat que també experimenten dificultats d'accés al transport públic.

Darrera modificació
02.04.2020
Tema
Transport
  • ConceptesInnovacióServeiInstitucionsAjuntamentTMBLlocsBarcelonaNou BarrisServeiBus del BarriAnys2020
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • El bus a demanda de Torre Baró es consolida i frega els 150 usuaris els dies feiners

  • El bus a demanda de Torre Baró dona servei a 22.800 passatgers durant els primers 6 mesos

  • L'innovador transport públic a demanda entrarà en servei a Torre Baró el 21 de gener

Contingut relacionat

Al fons, el taller centenari de Santa Eulàlia, on també s'han realitzat actuacions de modernització i renovació / Pep Herrero (TMB)

Dissabte es normalitza el servei de l’L1 de metro entre Florida i Plaça de Sants, un cop finalitzades les obres

Transport
Imatge
Placa de formigó a via general per evitar vibracions / Autor: P.H.

Fotogaleria: Descobreix com avancen les obres de millora de l'L1

Transport
Gallery
Estadi Camp Nou / Foto: FCBarcelona

TMB posa en marxa un nou servei de bus perimetral a l’Spotify Camp Nou

Transport
La presidenta de TMB, Laia Bonet, i el conseller delegat de TMB, Xavier Flores, en un moment de la visita a les obres de la L1 / Foto: Pep Herrero (TMB)

Les obres de l’L1 de metro encaren la recta final i el servei entre Florida i Plaça de Sants es restablirà el 29 d’agost

Transport

Últimes notícies

Imatge
Clausura oficial de l'antic funicular de Montjuïc. / Autor: Arxiu TMB

L'herència del 92: La revolució global que va transformar el transport metropolità

Història
Imatge
Vista del port de Barcelona / Pep Herrero

TMB connecta la ciutadania amb els més de 500 refugis climàtics de la ciutat

Cultura i Oci
Imatge
Bus elèctric. /Foto: TMB

La conductora de Bus de TMB, Roser Caroz, protagonitza una campanya de l'Ajuntament de Barcelona sobre sostenibilitat

En xarxa
Third-party content
Imatge
Exterior de l'estació de Ciutadella / Vila Olímpica durant els Jocs Olímpics / Foto: Arxiu Fundació TMB

Crònica d'un viatge: El metro d'una capital mundial (1983 - 1999)

Història

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons