Header Top menu
Fotos: proves de circulació del primer dels nous trens 5000, que arribaran a partir de l'abril
La composició 5157-5158-5540-5159-5160, muntada a la fàbrica de CAF a Beasain, és una de les quatre destinades a reforçar la línia 5 del metro.
Ja ha finalitzat la construcció de les primeres unitats de tren destinades a ampliar el material mòbil de les línies 1, 3 i 5 del metro de Barcelona. Són sis trens de la sèrie 5000 i quatre de la sèrie 6000 que construeix CAF d'acord amb el contracte adjudicat el 2018. A finals de l'any passat Alstom ja va entregar els dos trens 9000 destinats a la línia 4, que completen els 12 encarregats per reforçar les línies amb més passatge de la xarxa.
El primer 5000 de la segona generació que CAF ha finalitzat a la seva planta de Beasain, a Guipúscoa, ha estat l'escollit per realitzar proves dinàmiques al circuit que l'empresa ferroviària té a Corella, a Navarra, com veiem a les fotografies del departament de Material Mòbil de Metro. És la composició 5157-5158-5540-5159-5160, una de les quatre que seran assignades a la línia 5.
Aquests deu trens arribaran a Barcelona a partir de l'abril per iniciar les proves en línia, passar l'homologació i entrar en servei.
Simulació de càrrega dins del tren durant les proves dinàmiques / Foto: TMB