Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. Enquesta Internacional de Satisfacció de Bus i Metro 2020: Oberta La Participació
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
09.03.2020
Marta Espinosa

Enquesta internacional de satisfacció de bus i metro 2020: oberta la participació

Imatge
Un usuari en una parada doble de bus de Barcelona / Foto: TMB
Un usuari en una parada doble de bus de Barcelona / Foto: TMB
< >Un usuari en una parada doble de bus de Barcelona / Foto: TMB
Un usuari en una parada doble de bus de Barcelona / Foto: TMB

TMB participa un any més en la recollida anual de dades de satisfacció dels usuaris com a part dels estudis comparatius que porten a terme el Grup Internacional de Benchmarking de Bus (IBBG) i els grups de metro CoMET i Nova.

Els usuaris d'autobús i de metro tenen una nova oportunitat d'opinar sobre el servei gràcies a la dotzena edició de l'estudi comparatiu que porten a terme el Grup Internacional de Benchmarking de Bus (IBBG) i els grups de metro CoMET i Nova.

En aquesta experiència internacional hi participen una quarantena d'empreses i operadors de metro i d'autobusos de ciutats de tot el món. Concretament són 25 companyies al grup de suburbans, on trobem xarxes com les de Nova York, Londres, Singapur i Berlín, i una quinzena al grup de bus, on hi ha ciutats com Dublín, Seattle, Brussel·les i París, entre molts d'altres.

Amb aquest treball conjunt es vol analitzar el servei de bus i metro i estudiar-ne les millors pràctiques amb l'objectiu de millorar-lo a partir de les opinions dels clients. La base és una enquesta anònima, que a Barcelona pot contestar qualsevol persona que viatgi amb els autobusos i amb la xarxa de metro de TMB, tant si ho fa habitualment com si és un client esporàdic, visitant la secció específica del web. En l'edició número 12 d'aquesta enquesta, la data límit per participar-hi és el 5 d'abril. Us deixem els enllaços directes a les enquestes sobre el servei de metro i el servei d'autobús.

Atributs del servei

El qüestionari consta de 20 afirmacions davant les quals l'usuari ha d'indicar el seu grau de conformitat o disconformitat, fent clic a l'espai apropiat. Fan referència a atributs del servei com la disponibilitat, l'accessibilitat, la informació, el temps, l'atenció al client, el confort, la seguretat i l'impacte ambiental. També es demana una valoració respecte al pes o la importància de cadascun d'aquests atributs en l'opinió global del servei.

Es tracta d'un qüestionari únic per a totes les ciutats que té en compte paràmetres normalitzats de valoració que formen part de la norma europea de qualitat UNE 13816. Per definició, els resultats són tractats confidencialment dins dels grups de treball. 

Darrera modificació
14.08.2023
Tema
Transport
  • ConceptesEstudisUsuarisInstitucionsAltresTMBServeiBusMetroAnys2020
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • Enquesta internacional de satisfacció de bus i metro 2019: oberta la participació

Contingut relacionat

Vista de l'estadi Olímpic Lluís Companys a Montjuïc / Foto: BSM

Transport públic per als concerts d’Oques Grasses a l’Estadi Olímpic Lluís Companys

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert del grup Hombres G al Palau Sant Jordi

Transport
Esplanada anella Palau Sant Jordi / Font: BSM

Transport públic per al concert de Vetusta Morla al Palau Sant Jordi

Transport
Laia Bonet durant la presentació de l'estudi./Foto: M.A. Cuartero (TMB)

L’electrificació completa de la flota d’autobusos de TMB significarà un estalvi superior als 66 milions d’euros

Transport

Últimes notícies

Imatge
Exposició "Retrats amb història: grans persones grans de TMB" / Foto: M.A. Cuartero (TMB)

TMB s'adhereix el Dia Internacional de la Gent Gran connectant generacions a través del transport públic

Societat
La mostra dels negatius sobre vidre es pot veure a l'Espai Mercè Sala durant tot el mes d'octubre / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Fotografies singulars repassen la història dels transports públics de Barcelona, a l’Espai Mercè Sala del metro

Cultura i Oci
Foto arxiu TMB / Pep Herrero

Alteracions en el servei d’autobusos de TMB amb motiu de la convocatòria d’aturada avui dimarts 22 de setembre

Empresa
Imatge
Exhibició d'Autobusos Clàssics a Passeig de Gràcia / Foto: Pep Herrero (TMB)

Èxit rotund de visites en el nou emplaçament de l'Exhibició d'Autobusos Clàssics

Cultura i Oci
Gallery

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons