Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. Enquesta internacional de satisfacció de bus i metro 2019: oberta la participació
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
18.03.2019
Redacció

Enquesta internacional de satisfacció de bus i metro 2019: oberta la participació

Imatge
TMB participa un any més a l'enquesta internacional de satisfacció juntament amb altres operadors del món / Foto: Pep Herrero (TMB)
TMB participa un any més a l'enquesta internacional de satisfacció juntament amb altres operadors del món / Foto: Pep Herrero (TMB)
< >TMB participa un any més a l'enquesta internacional de satisfacció juntament amb altres operadors del món / Foto: Pep Herrero (TMB)
TMB participa un any més a l'enquesta internacional de satisfacció juntament amb altres operadors del món / Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB participa un any més en la recollida anual de dades de satisfacció dels usuaris de busos i metro com a part dels estudis comparatius que porten a terme el Grup Internacional de Benchmarking de Bus (IBBG) i els grups de metro CoMET i Nova.

Els usuaris d'autobús i de metro tenen una nova oportunitat d'opinar sobre el servei gràcies a l'onzena edició de l'estudi comparatiu que porten a terme el Grup Internacional de Benchmarking de Bus (IBBG) i els grups de metro CoMET i Nova.

En aquesta experiència internacional hi participen una quarantena d'empreses i operadors de metro i d'autobusos de ciutats de tot el món, concretament són 25 companyies al grup de suburbans i una quinzena al grup de bus.

Amb aquest treball conjunt es vol analitzar el servei de bus i metro i estudiar-ne les millors pràctiques amb l'objectiu de millorar-lo a partir de les opinions dels clients. La base és una enquesta anònima, que a Barcelona pot contestar qualsevol persona que viatgi amb els autobusos i amb la xarxa de metro de TMB, tant si ho fa habitualment com si és un client esporàdic, visitant la secció específica del web. En l'onzena edició d'aquesta enquesta, la data límit per participar-hi és el 14 d'abril. 

Atributs del servei

El qüestionari consta de 20 afirmacions davant les quals l'usuari ha d'indicar el seu grau de conformitat o disconformitat, fent clic a l'espai apropiat. Fan referència a atributs del servei com la disponibilitat, l'accessibilitat, la informació, el temps, l'atenció al client, el confort, la seguretat i l'impacte ambiental. També es demana una valoració respecte al pes o la importància de cadascun d'aquests atributs en l'opinió global del servei.

Es tracta d'un qüestionari únic per a totes les ciutats que té en compte paràmetres normalitzats de valoració que formen part de la norma europea de qualitat UNE 13816. Per definició, els resultats són tractats confidencialment dins dels grups de treball. 

Darrera modificació
18.03.2019
Tema
Transport
  • ConceptesEstudisUsuarisInstitucionsAltresTMBServeiBusMetroAnys2019
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Esplanada anella Palau Sant Jordi / Font: BSM

Transport públic per al concert de la cantant japonesa Ado al Palau Sant Jordi

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Rigoberta Bandini al Palau Sant Jordi

Transport
Estació metro Maragall / Foto: Pep Herrero (TMB)

Comencen les obres de millora del metro de Barcelona que obliguen a tallar parcialment el servei a les línies 4 i 11

Transport
La revetlla de Sant Joan a la platja de la Nova Icària / Foto: Ajuntament de Barcelona

El metro de Barcelona funcionarà 43 hores sense interrupció i comptarà amb més trens per a la revetlla de Sant Joan

Transport

Últimes notícies

Imatge
L'estació d'Universitat llueix els colors de la bandera de l'arc de sant martí pel Pride Barcelona 2025 / Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB i Pride Barcelona acoloreixen el metro per celebrar el Dia de l’Orgull LGTBI

Societat
Les noves incorporacions d'AAC's a metro per aquest estiu 2025 / Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB suma 92 nous agents d’atenció al client per al metro durant l’estiu

Empresa
Imatge
El servei de bicicleta metrpolitana pública AMBici, compta amb la participació de TMB / Foto: AMB

Ultimen els preparatius per finalitzar l’ampliació de l’AMBici i entren en vigor noves tarifes

Empresa
Imatge col·loqui TMB orgull per la diversitat / Foto: Miquel Àngel (TMB)

TMB desfilarà al Pride Barcelona amb un autobús propi per primera vegada

Empresa

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons