Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. Enquesta internacional de satisfacció de bus i metro 2017: oberta la participació
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
25.04.2017
Redacció

Enquesta internacional de satisfacció de bus i metro 2017: oberta la participació

Imatge
Autobús de la línia 6 a la Diagonal / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
Autobús de la línia 6 a la Diagonal / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
< >Autobús de la línia 6 a la Diagonal / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
Autobús de la línia 6 a la Diagonal / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Ja està en marxa la recollida anual de dades de satisfacció dels usuaris de busos i metro com a part dels estudis comparatius que porten a terme el Grup Internacional de Benchmarking de Bus (IBBG) i els grups de metro CoMET i Nova.

Els usuaris d'autobús i de metro tenen una nova oportunitat d'opinar sobre el servei gràcies a la novena edició de l'estudi comparatiu que porten a terme el Grup Internacional de Benchmarking de Bus (IBBG) i els grups de metro CoMET i Nova.

En aquesta experiència internacional hi participen 24 empreses de metro i 14 d'autobusos de ciutats com Delhi, Hong Kong, Londres, Berlín, Ciutat de Mèxic, Madrid, Nova York, Santiago de Xile, Singapur, Bangkok, Brussel·les, Istanbul, Kuala Lumpur, Lisboa, Mont-real, Newcastle, Rio de Janeiro, Toronto, Vancouver, Dublín, París, Seattle i Sydney.

Amb aquest treball conjunt es vol analitzar el servei de bus i de metro i estudiar-ne les millors pràctiques amb l'objectiu de millorar-lo a partir de les opinions dels clients. La base és una enquesta anònima, que a Barcelona pot contestar qualsevol persona que viatgi amb els autobusos i amb la xarxa de metro de TMB, tant si ho fa habitualment com si és un client esporàdic, visitant la secció específica del web. La data límit per participar-hi és el 21 de maig.

Atributs del servei

El qüestionari consta de 20 afirmacions davant les quals l'usuari ha d'indicar el seu grau de conformitat o disconformitat, fent clic a l'espai apropiat. Fan referència a atributs del servei com la disponibilitat, l'accessibilitat, la informació, el temps, l'atenció al client, el confort, la seguretat i l'impacte ambiental. També es demana una valoració respecte al pes o la importància de cadascun d'aquests atributs en l'opinió global del servei.

Es tracta d'un qüestionari únic per a totes les ciutats que té en compte paràmetres normalitzats de valoració que formen part de la norma europea de qualitat UNE 13816. Per definició, els resultats són tractats confidencialment dins dels grups de treball.

Darrera modificació
25.04.2017
Tema
Transport
  • ConceptesEstudisServeiInstitucionsTMBServeiBusMetroAnys2017
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • Enquesta internacional de satisfacció de bus i metro per analitzar-ne el servei

Contingut relacionat

TMB reforçarà el servei amb motiu dels actes de la Diada de l'11 de setembre

TMB reforça el transport públic per a la Diada de l'Onze de Setembre a Barcelona

Transport
Vista de l'estadi Olímpic Lluís Companys a Montjuïc / Foto: BSM

Transport públic per al concert de Post Malone a l’Estadi Olímpic Lluís Companys

Transport
Presentació de la campanya. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

TMB posa en marxa una iniciativa per prevenir els suïcidis a les estacions de la xarxa de metro

Transport
Imatge
Imatge AMBici / Foto: TMB

L’AMBici tindrà un abonament gratuït de 3 dies

Transport

Últimes notícies

Tal com era l'estació de Correus l'any 1958 / Foto: Arxiu Fundació TMB

TMB obre al públic les “estacions fantasma” i diferents espais emblemàtics del metro de Barcelona

Empresa
Imatge
Xavier Flores, nou conseller delegat de TMB. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

Xavier Flores, conseller delegat de TMB, entrevistat a "El Economista"

En xarxa
Third-party content
Imatge
Tren sèrie 1000 de color blau i blanc en un taller de metro, als anys 70 / Foto: Arxiu Fundació TMB

L'evolució dels colors dels trens del metro: del negre i grana al blanc i vermell, passant pel blau i el crema

Cultura i Oci
Imatge
Un cotxe de la sèrie 300 a la portalada del carrer Sagunt / Foto: Marta Espinosa

El metro, protagonista dels guarniments de carrer a la Festa Major de Sants 2025

Societat

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons