Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. Continuen Els Reforços de Transport Públic Per Als Concerts de Coldplay del Cap de Setmana
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
26.05.2023
Marta Espinosa

Continuen els reforços de transport públic per als concerts de Coldplay del cap de setmana

Imatge
Vista de l'estadi Olímpic Lluís Companys a Montjuïc / Foto: BSM
Vista de l'estadi Olímpic Lluís Companys a Montjuïc / Foto: BSM
< >Vista de l'estadi Olímpic Lluís Companys a Montjuïc / Foto: BSM
Vista de l'estadi Olímpic Lluís Companys a Montjuïc / Foto: BSM

TMB reforça la línia 150 de bus per pujar a l'Estadi Olímpic i habilita un servei especial d’autobusos de baixada entre el recinte i la plaça d’Espanya per als concerts de dissabte i diumenge.

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) continuarà aquest dissabte 27 i diumenge 28 de maig amb el dispositiu de transport iniciat el passat dimecres amb motiu dels dos darrers concerts (del total de quatre) que ofereix aquesta setmana la banda de rock britànica Coldplay a Barcelona, i que tenen lloc a l'Estadi Olímpic Lluís Companys. 

Per pujar a l’Estadi Olímpic TMB recomana utilitzar la línia 150 de bus (Pl. Espanya - Castell de Montjuïc) que, amb motiu dels concerts, es reforçarà aquest cap de setmana de 16.30 h a 21.30 h. A la sortida dels concerts (a partir de les 23.30 h), TMB habilitarà dissabte i diumenge un servei especial d'autobusos de baixada entre el recinte i la plaça d'Espanya. Per a aquests serveis seran vàlids tots els títols de transport del sistema tarifari integrat. Els vehicles portaran l’indicador de línia “Pl. Espanya - Estadi Olímpic”.

Pel que fa a metro, les nits del cap de setmana es reforçarà amb personal d’atenció i de seguretat l’estació d’Espanya (L1 i L3), la més propera al recinte. Recordem que dissabte el metro funciona de forma continuada durant tota la nit i diumenge el servei finalitza a la mitjanit.

Darrera modificació
29.05.2023
Tema
Transport
  • ConceptesInformació al clientMobilitatServeiInstitucionsAltresTMBLlocsEspanyaMontjuïcServeiBusMetroAnys2023
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

El bus autònom en proves ahir a Montjuïc. /Foto: Eduard (TMB)

TMB prova per primer cop un bus autònom que circularà per Montjuïc durant 10 dies

Transport
Imatge de l'Estadi Olímpic Lluís Companys després de la finalització de la segona fase d'obres / Foto: Web FC Barcelona

Transport públic a l’Estadi Olímpic Lluís Companys per al 2 de novembre (Barça – Elx)

Transport
Imatge d'una edició anterior de la cursa / Foto: Web Cursa Montjuïc-Tibidabo

Línies de bus afectades per la Cursa Montjuïc - Tibidabo 2025

Transport
Inauguració de l'exposició 100 anys de metro al Palau Robert. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

El Palau Robert commemora el centenari del metro de Barcelona acollint l’exposició T-100. Cent anys de metro

Transport

Últimes notícies

Imatge
Un voluntari del Banc dels Aliments col·laborant amb la recollida del Gran Recapte en un supermercat de Barcelona/ Foto: Banc dels Aliments

#TMBRecomana col·laborar amb el Gran Recapte del Banc dels Aliments

Societat
Third-party content
L'andana de l'estació 'fantasma' de Gaudí preparada per rebre les visites amb motiu del Centenari de metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

S’obren les inscripcions per a la segona edició de les visites al metro amb motiu del Centenari

Empresa
Imatge
Detall de la portada del número 33 de la revista 'Monogràfic' de 'MobiliCat' dedicada al Centenari de metro / Imatge: MobiliCat

El Centenari de Metro, protagonista del suplement de la revista especialitzada MobiliCat

En xarxa
Imatge
Membres del Consell Assessor de la Gent Gran de Barcelona han participat en un taller sobre com viatjar segurs en bus / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB i la Guàrdia Urbana imparteixen un taller per a gent gran sobre com viatjar segurs en bus

Societat

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons