Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Societat
  3. TMB Celebra El Dia de La Gent Gran Amb Una Jornada Amb Personal Jubilat de Metro i Bus
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
02.10.2024
Marta Espinosa

TMB celebra el Dia de la Gent Gran amb una jornada amb personal jubilat de metro i bus

Imatge
Els assistents en un moment de la jornada el Dia de la Gent Gran a l'Espai Gaudí / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
Els assistents en un moment de la jornada el Dia de la Gent Gran a l'Espai Gaudí / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
< >Els assistents en un moment de la jornada el Dia de la Gent Gran a l'Espai Gaudí / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB va reunir a l'Espai Gaudí antics empleats i empleades en una sessió on es van compartir vivències dels anys de servei i es va posar en valor tant la importància del personal per a la companyia com l'orgull de pertinença que senten els seus treballadors i treballadores.

En el marc de la celebració del Dia Mundial de la Gent Gran, que se celebra cada 1 d’octubre, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ha reunit més d'una trentena de jubilats i jubilades de Metro i Bus a l'Espai Gaudí en una jornada de germanor per agrair als antics empleats de l'empresa els seus anys de dedicació i vocació de servei, ja que gràcies a la seva feina han fet possible bona part de la història de la companyia. Al final de la sessió també es va fer patent l'orgull que senten els treballadors i treballadores per haver format part d'una empresa com TMB.

L’acte ha començat amb el discurs de Raquel Díaz, directora de Responsabilitat Social, Dona i Diversitat de TMB, que ha felicitat a totes les persones jubilades i ha destacat la importància d’aquesta efemèride que "ens recorda el nostre passat, però també el present i futur de la nostra companyia".

Jubilats i jubilades amb 30, 40 i fins i tot, 50 anys de servei a Metro i Bus han aprofitat per explicar les seves experiències, anècdotes i vivències durant els seus anys de treball i han recordat els espais, el material que s’utilitzaven anys enrere o fins i tot les maneres de fer dels temps passats.

Durant la jornada també s'ha presentat el recurs Crònica d’un viatge, un espai digital on tothom pot conèixer la història sobre els 100 anys de Bus a través d’explicacions interactives i vídeos informatius. Es tracta d’apropar-se a la memòria del servei d'autobús de la capital catalana per conèixer el precedent de la xarxa actual operada per TMB.

Imatge
Foto de família dels jubilats i jubilades de Metro i Bus i responsables de la Fundació TMB ssistents a la jornada a la Sala Gaudí / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
Foto de família dels jubilats i jubilades de Metro i Bus assistents a la jornada a l'Espai Gaudí i responsables de la Fundació TMB / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
Darrera modificació
02.10.2024
Tema
Societat
  • ConceptesLaboralPatrimoniRSCInstitucionsFundacióTMBLlocsEspai GaudíServeiBusMetroAnys2024
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Imatge
Visual de la campanya d'Atuc amb motiu del Dia Internacional de la Dona / Foto: ATUC

TMB difon la campanya d'Atuc per atraure el talent femení al sector del transport públic

Societat
Imatge
Punt lila del triangle lúdic del Poblenou. /Foto: Agnés Olivé (AJUNTAMENT DE BARCELONA)

Campanya als busos de TMB contra l'assetjament: “AL BUS, CAP ABÚS”

Societat
Imatge
Intervenció mural 8-M

Intervenció artística al metro amb motiu del Dia Internacional de les Dones

Societat
Imatge
Primera cronoescalada solidària al metro de Barcelona / Foto: Pep Herrero (TMB)

Obertes les inscripcions per a la segona cronoescalada solidària al metro

Societat

Últimes notícies

Tres dels busos de dos pisos elèctrics que entraran en servei al Barcelona Bus Turístic  / Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB rep els primers autobusos elèctrics de dos pisos

Transport
Imatge
Aspecte de l'estació de Barceloneta de l'L4 l'any 1977, un any després de la seva inauguració / Foto: Arxiu Fundació TMB (Puigfarran)

L'estació de metro de Barceloneta celebra 50 anys de la seva inauguració

Història
Sortida d'una edició anterior de la marató / Foto: Ajuntament de Barcelona

Línies d'autobús afectades per la Zurich Marató de Barcelona 2026

Transport
Yukiko Akagi, membre del jurat del certamen i 2n premi en la 51a edició del Concurs Maria Canals, tocant una peça al piano de mitja cua / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

El concurs musical Maria Canals baixa un piano de cua al metro

Cultura i Oci

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons