Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Societat
  3. TMB Acull L'assemblea General del Projecte JIVE de Descarbonització del Transport Públic a Europa
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
29.11.2023
Marta Espinosa

TMB acull l'assemblea general del projecte JIVE de descarbonització del transport públic a Europa

Aquests dies, 29 i 30 de novembre, se celebra a Barcelona l'assemblea general del JIVE 2, el projecte europeu per impulsar l'hidrogen com a energia neta que mogui el transport públic a Europa. Som l'únic operador espanyol que hi participa, i al ser la trobada a la Ciutat Comtal, som els amfitrions d'aquesta reunió de seguiment de la iniciativa. 

Més d'una vintena d'assistents han visitat la hidrogenera de Zona Franca, la primera estació de recàrrega d'hidrogen pública d'Espanya. Actualment, a TMB tenim 8 vehicles que funcionen amb hidrogen. El projecte JIVE ha desplegat 298 vehicles d’hidrogen i 20 estacions de recàrrega d’hidrogen en 6 països de la UE. 

Una vintena de representants del projecte JIVE 2 s'han reunit a Barcelona / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
< >Una vintena de representants del projecte JIVE 2 s'han reunit a Barcelona / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
El grup ha visitat la hidrogenera ubicada a la Zona Franca, la primera estació de recàrrega d'hidrogen pública d'Espanya / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
< >El grup ha visitat la hidrogenera ubicada a la Zona Franca, la primera estació de recàrrega d'hidrogen pública d'Espanya / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
JIVE ha desplegat 298 vehicles d’hidrogen i 20 estacions de recàrrega d'hidrogen en 6 països de la UE / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
< >JIVE ha desplegat 298 vehicles d’hidrogen i 20 estacions de recàrrega d'hidrogen en 6 països de la UE / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
L'estació de recàrrega d'hidrogen d'Iberdola està situada a la Zona Franca / Miguel Ángel Cuartero (TMB)
< >L'estació de recàrrega d'hidrogen d'Iberdola està situada a la Zona Franca / Miguel Ángel Cuartero (TMB)
Mario Canet, responsable d'innovació i desenvolupament de tecnologia de bus de TMB, dóna la benvinguda als assistents / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
< >Mario Canet, responsable d'innovació i desenvolupament de tecnologia de bus de TMB, dóna la benvinguda als assistents / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
Els assistents a l'assemblea general del projecte JIVE 2, a l'Espai Gaudí de TMB / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
< >Els assistents a l'assemblea general del projecte JIVE 2, a l'Espai Gaudí de TMB / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
Darrera modificació
04.12.2023
Tema
Societat
  • ConceptesEnergiaInnovacióMedi ambientInstitucionsAltresTMBLlocsBarcelonaServeiBusAnys2023
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • Europa tindrà en servei 200 autobusos propulsats per hidrogen a finals del 2021

  • TMB compra vuit autobusos d’hidrogen, els primers per a un servei urbà a Espanya

  • Barcelona tindrà el 2021 la primera hidrogenera d'ús públic d’Espanya, impulsada per TMB

  • TMB i el Consorci de la Zona Franca impulsen l’hidrogen com a energia de la nova mobilitat

Contingut relacionat

Imatge
Visual de la campanya d'Atuc amb motiu del Dia Internacional de la Dona / Foto: ATUC

TMB difon la campanya d'Atuc per atraure el talent femení al sector del transport públic

Societat
Imatge
Punt lila del triangle lúdic del Poblenou. /Foto: Agnés Olivé (AJUNTAMENT DE BARCELONA)

Campanya als busos de TMB contra l'assetjament: “AL BUS, CAP ABÚS”

Societat
Imatge
Intervenció mural 8-M

Intervenció artística al metro amb motiu del Dia Internacional de les Dones

Societat
Imatge
Primera cronoescalada solidària al metro de Barcelona / Foto: Pep Herrero (TMB)

Obertes les inscripcions per a la segona cronoescalada solidària al metro

Societat

Últimes notícies

Sortida d'una edició anterior de la marató / Foto: Ajuntament de Barcelona

Línies d'autobús afectades per la Zurich Marató de Barcelona 2026

Transport
Yukiko Akagi, membre del jurat del certamen i 2n premi en la 51a edició del Concurs Maria Canals, tocant una peça al piano de mitja cua / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

El concurs musical Maria Canals baixa un piano de cua al metro

Cultura i Oci
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Dani Fernández al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge bus línia H12 / Foto: Pep Herrero (TMB)

La línia H12 modifica un tram del seu recorregut a partir de demà per les obres a la Gran Via

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons